Ik ook, AR. Ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik blijf liever mezelf Do2Os
Maar je kunt het wel dus... nachtbraken.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
AR is nu precies 21 uur wakker, en heeft het wel gehad eigenlijk.....
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
AR is nu precies 21 uur wakker, en heeft het wel gehad eigenlijk.....
Welja, ga jij je er ook ff tegen aan te bemoeien. Ik was om 7 uur 's ochtends al aan het modden, en toen had ik m'n eerste baan er al weer opzitten.quote:
Tsk... Patser!quote:Op zondag 15 mei 2005 02:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Welja, ga jij je er ook ff tegen aan te bemoeien. Ik was om 7 uur 's ochtends al aan het modden, en toen had ik m'n eerste baan er al weer opzitten.![]()
Je bedoelt dat je iemand stond aan te moedigen die wel aan het werk was??quote:Op zondag 15 mei 2005 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik was vanmorgen om 7:00 nog een barende dame aan het coachenen dat al sinds 1 uur vrijdag 's middags (pfff).
En jij lag nog te slapen!quote:
Gooi je bier het raam uit, springt ie er vanzelf achteraanquote:Op zondag 15 mei 2005 02:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
En ik zit al zo'n negen uur opgescheept met de andere kant van Dootje.
Nietus!quote:Op zondag 15 mei 2005 02:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gooi je bier het raam uit, springt ie er vanzelf achteraan
Dat zou ik kunnen doen als ik hem beu was... maar ik vind zijn gezelschap bijzonder aangenaam.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gooi je bier het raam uit, springt ie er vanzelf achteraan
Ik ga voor de barende moeder.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:10 schreef Gajus het volgende:
Ra, ra, ra ... wat is erger ... een barende moeder of een liederlijke Do2Os ?![]()
Tuurlijk ... vrouwen en kinderen eerst ingeval van een rampquote:Op zondag 15 mei 2005 02:12 schreef Otherside het volgende:
Ik ga voor de barende moeder.
In plaats van te mopperen had je het goed voorbeeld kunnen geven door te reageren op de lopende opgave.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:19 schreef OllieA het volgende:
Ik vind dat jullie dit in potentie aardige topic echt lopen te verslowchatten.Veel plezier verder. Ik hou het voor gezien.
Ja, da's mijn fout, Ollie.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:19 schreef OllieA het volgende:
Ik vind dat jullie dit in potentie aardige topic echt lopen te verslowchatten.Veel plezier verder. Ik hou het voor gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |