die honda (CR500) heb ik niet meer... foto's @ http://members.home.nl/youpclaessen/mijn%20LC4/zelfgemaakt/quote:
Daar hebben ze al wat voor. Dat heet motor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:58 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ook voor om scooters met gele plaatjes niet langer te begrenzen en gewoon met het verkeer mee te laten rijden (dus 50 of 60km/u) en ook een praktijkexamen te laten afleggen, tevens uiteraard kenteken op naam zetten en boetes kunnen krijgen net als auto's.
Ja, dat is inderdaad dom als je dat doetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ook als je ouder bent dan 21 en afrijdt op een "lichte" motor
Voor een motor moet je 18 zijn, ik denk dan zelf meer in de richting van een lichte motor ofzo, maar een scooter kan ook best natuurlijk met dan dezelfde rechten en plichten als een motor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Daar hebben ze al wat voor. Dat heet motor.
Bruutquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:27 schreef Youp het volgende:
[..]
die honda (CR500) heb ik niet meer... foto's @ http://members.home.nl/youpclaessen/mijn%20LC4/zelfgemaakt/
standaard koplamp is pas leeeeelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:01 schreef kokos het volgende:
[..]
Bruut. Alleen die koplampenset die vindt ik opzich wat minder. Maar wat een geil ding
![]()
quote:
als zon ding standaart is schakel je niet als een debiel want het komt gewoon niet vooruit, ik rijd zelf een schakel, derbi senda sm en ik haal de 80 in zn 4 al makkelijk dus dat als een debiel schakelen valt wel meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dan om de 10km/h schakelen als een debiel![]()
Dan is het nut van de minimumleeftijd van 18 om motor te rijden weg.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voor een motor moet je 18 zijn, ik denk dan zelf meer in de richting van een lichte motor ofzo, maar een scooter kan ook best natuurlijk met dan dezelfde rechten en plichten als een motor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |