Alcatraz dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:06 schreef Davidboaz het volgende:
In deel 58 werd Robbeneiland als antwoord gegeven; ook dat is niet correct.
quote:Bornholm
In summer, do as the Danes do and head for the seashore on the beautiful, carefree island of Bornholm. With the new fixed link over the Øresund bridge to Sweden, journey by train, bus or car with a 1-hour ferry trip from Ystad on the southern tip of Sweden to Rønne on the western shore of Bornholm. Or the fast ferry from Copenhagen to Bornholm takes just 3 hours. Flights are a mere 35 minutes.
People come to Bornholm to experience nature, and with good reason. This tidy little island has a remarkably varied landscape. Though it experiences cold winters, warm currents flowing into the Baltic Sea make the island’s climate mild enough to support tender plants such as figs and mulberries.
In the forest of Almindingen, at the island’s center, stands an unusual “rocking stone” – a huge boulder carried by a drifting glacier during the last ice age and perched in a position that lets it rock back and forth.
In Døndalen you’ll find one of the island’s magnificent waterfalls.
From Nexø in the east, around the south coast all the way to Hasle, the formidable rocky coastline gives way to pleasant, clean sandy beaches for bathing in the Baltic Sea. Dueodde, at the island’s southernmost point, is one of the most popular
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Oostblok /Soviet stad, aan een rivier.![]()
Erm. Moskou?![]()
quote:
Daarmee zit je er nog geen 2500 km naastquote:Op maandag 16 mei 2005 17:08 schreef Integrity het volgende:
Ja da's Amsterdam, dat zie je zo
helaasquote:Op maandag 16 mei 2005 19:53 schreef fanneke het volgende:
Kobe, Japan?
Argentinië?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:49 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
helaas
Hint 1: Deze stad ligt in een Republiek aan de Atlantische Oceaan, op het zuidelijk halfrond.
volgens mij was ik aan de beurtquote:
Waarop?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef Calayuga het volgende:
man die kerk lijkt er niet eens op!
Boeie, ik gok ook maar.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:28 schreef Calayuga het volgende:
ik zocht naar die naam van jou en ik vond een plaatje van een kerk, die niet leek op die van de te raden stad op de foto
bij lange na niet
Was dit weer een gok?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
La Paz Bolivia
Verkeerde plaatje, moment.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef DutchTrain het volgende:
ehmm, waar is de stad?
en dat heeft stadsrechten?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
Heuh ja, veel meer is er niet.
[afbeelding]
Als het de enige plaats is op het eiland is het al gauw de hoofdSTAD he..quote:
Tis niet de bedoeling dat we moeten gokkenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
Heuh ja, veel meer is er niet.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie nieuwe foto...quote:Op maandag 16 mei 2005 23:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Tis niet de bedoeling dat we moeten gokken.
Nee...ik zal die eerste nog ff weghalen...het gaat nu om de foto met de sneeuwtoppen..quote:
shit, net te laat, maar ik heb het goed gespeldquote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef DutchTrain het volgende:
Vanvouver , Canada
Roggeveen had waarschijnlijk niet zoveel te maken met Duitsland; de eilandengroep wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:30 schreef ChrisJX het volgende:
Hmmm... ik wou Paaseiland zeggen, maar dat is geen eilandengroep en ik heb geen idee wat Roggeveen met Duitsland te maken had
Ohquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:33 schreef Davidboaz het volgende:
Roggeveen had waarschijnlijk niet zoveel te maken met Duitsland; de eilandengroep wel.
Ja, idd ILquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:49 schreef treinreiziger het volgende:
Chicago, MI, USA is niet correct, echter Chicago, IL, USA is wel correct.
Namens treinreiziger een nieuwe:quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:37 schreef treinreiziger het volgende:
Antananarivo, Madagascar.
vanwege werk laat ik de eer over aan een ander voor de nieuwe opdracht
Sitges, Spanje?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:21 schreef Porto het volgende:
[..]
Namens treinreiziger een nieuwe:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Porto het volgende:
Aftrapper: Pokhara, Nepal?
Ik zeg niks...quote:Die berg is volgens mij de Mont Blanc.....
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:51 schreef Harmen1984 het volgende:
Is het op de hellingen van La Brevant (Chamonix)?
Hoezo? Kun je geen eilanden in meren hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:10 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #1:
De stad ligt op een eiland wat dan ook gelijk aangeeft dat het aan zee ligt.
Hij is goed genoeg zie ook hier...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:33 schreef ChrisJX het volgende:
Vinden we em goed genoeg zodat ik een nieuwe kan plaatsen, of wachten we ff op treinreiziger?
Hóe weet jij dat????quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:35 schreef treinreiziger het volgende:
De Bahá'í Tempel te Kampala, Uganda.
Was deze tempel al meerdere keren eerder tegengekomen tijdens een zoektocht naar andere tempels/kerken/dome's enz enz......quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:21 schreef ChrisJX het volgende:
Hóe weet jij dat????
Zou je misschien de munteenheid wat kunnen verwoorden? ik zie alleen een hokje...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:16 schreef treinreiziger het volgende:
Dijon, Frankrijk is niet correct.
Hint #1:
De munteenheid van het land is de ¤.
De euro is het, ik kan het nl wel zienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef Zephyrus het volgende:
Zou je misschien de munteenheid wat kunnen verwoorden? ik zie alleen een hokje...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |