Tis niet de bedoeling dat we moeten gokkenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
Heuh ja, veel meer is er niet.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie nieuwe foto...quote:Op maandag 16 mei 2005 23:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Tis niet de bedoeling dat we moeten gokken.
Nee...ik zal die eerste nog ff weghalen...het gaat nu om de foto met de sneeuwtoppen..quote:
shit, net te laat, maar ik heb het goed gespeldquote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef DutchTrain het volgende:
Vanvouver , Canada
Roggeveen had waarschijnlijk niet zoveel te maken met Duitsland; de eilandengroep wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:30 schreef ChrisJX het volgende:
Hmmm... ik wou Paaseiland zeggen, maar dat is geen eilandengroep en ik heb geen idee wat Roggeveen met Duitsland te maken had
Ohquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:33 schreef Davidboaz het volgende:
Roggeveen had waarschijnlijk niet zoveel te maken met Duitsland; de eilandengroep wel.
Ja, idd ILquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:49 schreef treinreiziger het volgende:
Chicago, MI, USA is niet correct, echter Chicago, IL, USA is wel correct.
Namens treinreiziger een nieuwe:quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:37 schreef treinreiziger het volgende:
Antananarivo, Madagascar.
vanwege werk laat ik de eer over aan een ander voor de nieuwe opdracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |