quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:29 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
Hangt al weer een week in Eindhoven...
De sneltreinen tussen Utrecht en Den Haag zijn (in elk geval doordeweeks) 100% Regiorunner.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Morgenochtend vertrek ik vanuit Nijmegen naar Den Haag. Maar ik heb een gruwelijke hekel aan de regiorunners, dus neem ik de Intercity naar Utrecht - Den Helder niet.
Ik hoop dat de sneltrein vanuit Arnhem naar Rotterdam/Den Haag (.20 en .50) een koploper is, of is dat tegenwoordig ook een regiorunner. Wie weet welk materieel er op dat traject rijdt.
via Breda - Dordrecht was ook een optie geweest, maar daar rijden geen treinen vanwege werkzaamheden.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
De sneltreinen tussen Utrecht en Den Haag zijn (in elk geval doordeweeks) 100% Regiorunner.
Sorry.
Bedankt voor de tip, misschien dat ik idd via Deventer zal reizen. ( Heb toch een dagkaartquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:25 schreef MREn het volgende:
Anders neem je mat'64 in de 3600-serie naar Deventer en vanaf daar met ICM naar Utrecht
Of via Den Bosch, met comfortabele plan T, en vanaf daar met relatief luxe TD.
Neem de stoptrein van Roosendaal naar Antwerpen! Stopt op de meest wonderlijke stations, zo leer je België kennen!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand nog tips voor een treinreis van Den Haag naar Antwerpen ??
Inderdaad, aan de zuidkant vervalt (een deel van) Opstelterrein Zuid, wat door de bouw van het opstelterrein Cartesiusweg (aan de noordkant) wordt opgevangen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef Fixers het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat ze bij Utrecht CS aan 't klussen zijn? Een jaar of wat geleden is er aan de noordkant (tussen de sporen naar A'dam en Den Haag) alles opgeruimd wat daar lag aan rails enzo. Nu zijn ze alweer een tijdje drukbezig met het aanleggen van een opstel/rangerrterrein. Komt dit er gewoon bij, of wordt dat opstelterrein aan de zuidkant van utrecht opgedoekt?
Niet om het 1 of ander maar dat is de lightrail en geen tramquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:47 schreef MREn het volgende:
Nog even wat tramfoto's tussendoor...
[afbeelding]
(jammer van de achterste stroomafnemer...)
[afbeelding]
(even geen zin om dat irritante bord ff weg te soepen...)
Tram en lightrail rijden op zelfde soort spoor. De tram in houten (een haagse lijn 11 apparaat) kan ook over het gewone spoornet rijden. En de randstad rail rijd straks over de treinssporen om hier in de stad verder te karren over de tramsporen van de HTM.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander maar dat is de lightrail en geen tram
rijdt op een normaal treinspoor en rijdt naar mijn weten alleen tussen alphen aan de rijn en gouda .
dankje, site is geboekmerktquote:Op woensdag 28 september 2005 17:35 schreef tupolev141 het volgende:
Als ik even een URL mag vermelden van een belgische treinliefhebber. Hier vind je misschien een pak info over welke types je nou gefotografeerd hebt
http://www.railpassie.org/index.html
Misschien kan je hem es mailen
Ironie, waarde vriend...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander maar dat is de lightrail en geen tram
rijdt op een normaal treinspoor en rijdt naar mijn weten alleen tussen alphen aan de rijn en gouda .
Copy that.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Het blijft een klote ding, hence: tram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |