Sja, geheugen is niet perfectquote:Op woensdag 30 november 2005 17:58 schreef Avalanche.. het volgende:
Dus Utrecht geen 260.000 per dag zoals je eerst zei.
Al moet ik zeggen dat de 1731 nu alweer zeker een jaar alleen DDAR-stammen rijdt...quote:Op zondag 4 december 2005 21:12 schreef Duvel het volgende:
En om mijn 1731ste post te vieren, hierbij een mooie foto van loc 1731:
[afbeelding]
Foto: Mark Olthof
Dit is immers de loc die sinds vrijdag 13 oktober 1995 het gemeentewapen van mijn geboortedorp draagt: Purmerend!
[afbeelding]
Tekening: NedRail1435
En nu op naar post 1732, hoewel ik niets met Zevenbergen heb...
Ik nog niet.... Zijn wel al in de journaals voorbijgekomen op TV dus zullen vast wel weldra volgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef blup het volgende:
Iemand pics van de tvtjes op Haarlem - Maastricht traject?
Ja hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef blup het volgende:
Iemand pics van de tvtjes op Haarlem - Maastricht traject?
Ik zie d'r zo echt niets bijzonders aan! Weet wel dat er zo'n logotje op de zijkant zat. Was in deze trein niet alleen reisinfo te zien op de schermen?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel een foto van de vorige proeftrein gemaakt met schermpjes, helaas niet van binnen (had zelf een trein te halen)
[afbeelding]
ik weet allene dat er een i-pictogram op de zijkant stond (helaas op de foto slecht te zien) , dus ik ga er van uit alleen reisinfo ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie d'r zo echt niets bijzonders aan! Weet wel dat er zo'n logotje op de zijkant zat. Was in deze trein niet alleen reisinfo te zien op de schermen?
Leeuwarden Achter de Hoven wordt wel nog gebruikt, volgens mij stoppen er een paar treinen per dag voor personeel van de melkfabriek.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik woon daar vlakbij, en het vreemde is dus dat daar wel een perron ligt, maar verder niks, geen borden helemaal niks... trein stopt er ook nooit...
Misschien een 'station' van vroeger?
dat zei ik jaquote:Op donderdag 8 december 2005 17:10 schreef mdeen het volgende:
[..]
Leeuwarden Achter de Hoven wordt wel nog gebruikt, volgens mij stoppen er een paar treinen per dag voor personeel van de melkfabriek.
Zo wat een fijne bende weer! En ook leuk dat ze die bovenleidingportalen hebben gerooid. Ik wens Joske veel plezier met opruimen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:00 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou me niets verbazen als ik hier zondag niet door heen kan.
Gelukkig is om via Tilburg voor 3600-reizigers in het weekend niet eens langer dan via Den Bosch.
Het schijnt trouwens dat diverse werkzaamheden die gepland stonden voor aankomend weekend niet doorgaan omdat prorail prioriteit geeft aan het herstellen van de drukke verbinding Ehv-Ht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo wat een fijne bende weer! En ook leuk dat ze die bovenleidingportalen hebben gerooid. Ik wens Joske veel plezier met opruimen...
Dat van die werkzaamheden kan ik me wel voorstellen. Er moet hier flink wat werk worden verricht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:26 schreef MREn het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens dat diverse werkzaamheden die gepland stonden voor aankomend weekend niet doorgaan omdat prorail prioriteit geeft aan het herstellen van de drukke verbinding Ehv-Ht.
Een paar medewerkers van een railinfrabedrijf zijn trouwens gewond geraakt door rondvliegende onderdelen bij dit ongeluk (ze waren toevallig aan het werk in de buurt).
U heeft er voor gestudeerd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:40 schreef Duvel het volgende:
Overigens denk ik dat het spoor op de voorgrond niet meer aan de eisen voor veilige berijdbaarheid voldoet.
Neen, er wordt al genoeg gezeken op dit bedrijf terwijl ze me (vrijwel) altijd brengen waar ik zijn moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |