Grappig vind ik hem al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot nu toe vind ik het best grappig. Blijft toch leuk die Youp.
Ze mogen Theo Maassen wel wat vaker laten zienquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Grappig vind ik hem al jaren niet meer.
Soms een glimlach, meer niet.
Absoluut,blijft mijn inziens nog steeds de beste.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tot nu toe vind ik het best grappig. Blijft toch leuk die Youp.
Grappig was misschien het foute woord, maar ik kon om enkele opmerkingen toch behoorlijk glimlachen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Grappig vind ik hem al jaren niet meer.
Soms een glimlach, meer niet.
De Vliegende Pantersquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze mogen Theo Maassen wel wat vaker laten zien
Prutsersquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb tot 20.00 naar die prutsers gekeken,vind het wel best.
Ze voetballen aanvallend met drie spitsen.Missen idd te veel kansen. Maar gelukkig zie ik het leven positiever in dan jij.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je al die kansen niet benut ben je een prutser
Aanvallend voetbalquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze voetballen aanvallend met drie spitsen.Missen idd te veel kansen. Maar gelukkig zie ik het leven positiever in dan jij.
Dat bedoel ik, dan ben je niet wijs.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:26 schreef DutchGooner het volgende:
En het leven positiever?
Ik heb een leven ZONDER PC.
Hé serieuse piemel zet je MSN eens aan.quote:
Geen reden toequote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé serieuse piemel zet je MSN eens aan.
Aanvallend loont misschien niet vaak maar deze finale wordt er alwéér eentje die eigenlijk het aanzien niet waard is.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Aanvallend voetbalCL Finale Liverpool v ACM,leve het aanvallende voetbal
Donequote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:35 schreef Bluezz het volgende:
Tong doe es een ander plaatje in MSN, die rooie bloem staat je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |