Ze zijn net een half uur onderweg. Radiocorsa meldt nog niks, zal dus ook nog niet veel gebeurd zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:20 schreef Chepke het volgende:
Weet iemand al iets over het verloop van de etappe van vandaag?
Is het dan zeker dat de NOS dan ineens wel beelden van de Giro (en Vuelta) gaat uitzenden? Het interesseert me eigenlijk niet zoveel. Als het op de NOS en Sporza is, is voor mij de keuze niet moeilijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:05 schreef Coelho het volgende:
Ik ben blij dat NOS geen voetbal meer heeft volgend seizoen. Dan kunnen ze zich tenminste ook op de Giro richten. Schandalig toch dat we bijvoorbeeld gistermiddag naar clubcompetitie basketball en hockey moesten kijken, terwijl er een mooie tijdrit bezig was. Forza Sporza!
Tsja, de NOS heeft die contracten, dus ze moeten het uitzenden. En ach, ik wil best genoegen nemen met de belg soms.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:05 schreef Coelho het volgende:
Ik ben blij dat NOS geen voetbal meer heeft volgend seizoen. Dan kunnen ze zich tenminste ook op de Giro richten. Schandalig toch dat we bijvoorbeeld gistermiddag naar clubcompetitie basketball en hockey moesten kijken
Formule 1 tegenwoordig ook al.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tja, maar in België heeft men toch ook een hele reeks contracten met dingen die ze op zondagmiddag moeten uitzenden (zaalsporten, tennis enzo) , maar dan zie je toch dat ze dan doodgewoon op 2 netten gaan uitzenden, daarvoor laten ze de Giro niet links liggen ...
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je zal daar maar je bestelwagentje voor je huis geparkeerd hebben ...
Een renner vloog uit de bocht en kon een bestelbusje niet meer ontwijken. Hij reed er net tegenop.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:30 schreef lubje25 het volgende:
Wat was er dan met wielertoeristen en bestelwagens?TVP
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En op die klim kwamen tussen de koplopers en de achtervolger enkele wielertoeristen over de top gereden, die de Italiaanse regie telkens mooi in beeld bracht omdat ze wellicht dachten dat er renners aankwamen ...
Als je dan ook nog de vrouw van Mcewen ziet, of die van Cipoquote:Op maandag 16 mei 2005 16:58 schreef Elvislives het volgende:
wat een vrouw heeft ie ook zeg! ik word ook sprinter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |