350 meter, nou, geweldig.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:54 schreef Bartoli het volgende:
Hij kan het wel maar als de ploeg hem afzet op 350 mt is dna gewoon magnifiek.
Jawel maar veels te vroeg. T-Mobile en FDJ zaten er met een treintje op 4 km die probeerden de boel te verstoren. Maar na die bocht waren die treintjes weg en had Fassa vrij spel. Gewoon weg knap afgemaakt en op de overwinning is niks af te dingen. En overwinning is terecht ook en het is hem gegund.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
In deze etappe werd ze geen strobreed in de weg gelegd.
Andere sprinters kunnen het niet veel langer. McEwen begint ook pas te sprinten tussen 300 - 350 mt of nog korter.quote:
Overwinning is wel terecht ja, maar ik vind er gewoon niks aan. Bij dat-ie niet aan de Tour meedoet.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:00 schreef Bartoli het volgende:
Jawel maar veels te vroeg. T-Mobile en FDJ zaten er met een treintje op 4 km die probeerden de boel te verstoren. Maar na die bocht waren die treintjes weg en had Fassa vrij spel. Gewoon weg knap afgemaakt en op de overwinning is niks af te dingen. En overwinning is terecht ook en het is hem gegund.
Petacchi heeft in MSR bewezen het ook zonder ploeg te kunnenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kortom, als je als ploeg Petacchi wil kopen, kan je best z'n trein ook kopen, want anders heb je er niet zoveel aan.
Ja, daar kun je dan genieten van het Quicksteptreintje voor Boonen enzo ...quote:Op maandag 16 mei 2005 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Overwinning is wel terecht ja, maar ik vind er gewoon niks aan. Bij dat-ie niet aan de Tour meedoet.
Ja, maar je doet net of Petacchi 200km mag zitten slapen en dan nog voor 350m in actie hoeft te komen.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:02 schreef Bartoli het volgende:
Andere sprinters kunnen het niet veel langer. McEwen begint ook pas te sprinten tussen 300 - 350 mt of nog korter.
Dus wat. Je held Van Poppel deed het niet anders hoor. Die ging ook al niet veel eerder aan. Ok hij had geen trein maar het beginnen van de uiteindelijke sprint was niet veel eerder
![]()
Dat was een mooie overwinning idd.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:03 schreef Bartoli het volgende:
Petacchi heeft in MSR bewezen het ook zonder ploeg te kunnen. Zijn ploeg was veels te snel weg daar en maakt het nog op een mooie manier af.
Nee dat je er niks aan vind dat kan. Smaken verschillenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Overwinning is wel terecht ja, maar ik vind er gewoon niks aan. Bij dat-ie niet aan de Tour meedoet.
Boonen gaat gewoon zélf in de aanval.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, daar kun je dan genieten van het Quicksteptreintje voor Boonen enzo ...![]()
Ik wil na de 1km-vlag gewoon geen treintjes meer zien. Niks aan.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:04 schreef Bartoli het volgende:
Nee dat je er niks aan vind dat kan. Smaken verschillen. Zoiets hoort nu eenmaal bij het moderne sprinten. In de Tour ga je DVL en QS treintjes krijgen voor McEwen en Boonen. Wordt niet echt op een andere manier gedaan. Het enigste verschil is de treintjes zijn minder dominant dan Fassa
Ja, dat gaat hij in de vlakke Tour-etappes zeker gaan doenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Boonen gaat gewoon zélf in de aanval.De Boon
Geen treintjes in de laatste kilometer en dan naast elkaar in volle sprint.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:06 schreef Suijk het volgende:
Wat is dan een mooie sprint volgens jou, Arcee? Ik vind dit toch wel mooi om te zien, dat nerveuze spel, die Fassa's die een paar kilometer enorm tempo maken, 3 T-mobiles die wanhopig proberen om mee te rijden, na een bocht zorgen dat je toch nog goed uitkomt, het één voor één afvallen van de renners voor je en dan de ultieme jump. Ik zie er de schoonheid wel van in!
Nee, weet ik, maar Boonen is niet te vergelijken met Petacchi, ook niet in de Tour.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ja, dat gaat hij in de vlakke Tour-etappes zeker gaan doen![]()
Tis geen Parijs-Roubaix daar hé
Dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:09 schreef placebeau het volgende:
Ik heb wel respect voor wat Fassa doet, maar leuk om naar te kijken is anders, na drie keer heb je het wel gezien
Ja, Basso vs. Cunego.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:10 schreef komrad het volgende:
ik snak naar de bergetappes
ik hoop op savoldelliquote:
Dat kwam omdat hij met een paar minuten voorsprong aan die klim begonquote:Op maandag 16 mei 2005 18:17 schreef Bonobo11 het volgende:Eltink
Misschien kan tie wel een bergritje pakken. Hij reed erg sterk op het enige serieuze bergje in de Giro tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |