En deze duurde best lang voor ie er wasquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
jezus die vorige SC is best hard gegaan
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:45 schreef DeltaHF het volgende:
Zou ijsmeis al op de fiets naar Cuijk zitten?
denk dat ze in bad zit en met het badeendje aan het spelen isquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:45 schreef DeltaHF het volgende:
Zou ijsmeis al op de fiets naar Cuijk zitten?
Soms wou ik dat ik een badeendje was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
denk dat ze in bad zit en met het badeendje aan het spelen is
wij hebben iemand een x een vibrerend badeendje gegeven...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:48 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik een badeendje was.
Dit is zo een geval van soms![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
wij hebben iemand een x een vibrerend badeendje gegeven...
Jep, en heythuysen is met 2x ie-grekquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
Trouwens, in Heythuisen staat een klooster toch?
Had geen zin om na te denkenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:51 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Jep, en heythuysen is met 2x ie-grek
Hoezo?
Eenschquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
KUTTJABBO BTW,
altijd hetzelfde met karbo forum, ieder weekend avatar stuk vanaf nu
chop suey?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:04 schreef ook_gek het volgende:
he muziek freaks. Een heel bekend nummer van system of down dat ook nog in de top 40 gestaan heeft. Hoe heet dat nummer okal weer?
Ja dit nummer bedoelde ik jaquote:
Sterker nog: op mn beide eigen foraquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
graag, doe dat maar lekker op je eigen forum ofzo
lekker plaatje ehquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dit nummer bedoelde ik ja
Vind normaal dit soort nummers helemaal niet goed. Maar deze springt er echt wel uit![]()
Zelfe als Jay-Z And Linkin Park-Collision Course Die cd luister ik elke dag in de tram naar mijn werk. HELEMAAL geweldig![]()
ik ga er zo naar op zoek. Ik ga eerst eens douchen en eten in de hoop dat ik mijn kater ga overwinnenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lekker plaatje eh
BYOB al geprobeerd?
als je hem niet kunt vinden moet je maar even tegen je MSN schoppenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga er zo naar op zoek. Ik ga eerst eens douchen en eten in de hoop dat ik mijn kater ga overwinnen![]()
man dat onderschrift is een quote van mij, dat heeft niets met herman te maken domboquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
herman, neuke je hugo in zn reet of zo?Zn avatar, en zn naam staat zowel in je onderschrift als tussen je naam en je avatar
Als je iemand aardig vind is neits mis mee, maar je kunt je genegenheid ook overdrijven.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:52 schreef Sjoewe het volgende:
[[url=http://img63.echo.cx/img63/4978/crxofdeath0013tm8od.th.jpg]afbeelding][/URL]
Only in the ghetto
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
herman, neuke je hugo in zn reet of zo?Zn avatar, en zn naam staat zowel in je onderschrift als tussen je naam en je avatar
Als je iemand aardig vind is neits mis mee, maar je kunt je genegenheid ook overdrijven.
ja leuk jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Moet je onder een deken gaan zitten met je laptop
Kijk ´ns naar de tijd van OP van de vorige SC en de OP van dezequote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:32 schreef Spyronius het volgende:
De SC is volgens mij al dagen zo dood als een pier.
Heb je geluk gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:31 schreef Xtreem het volgende:
Neem 'ns een voorbeeld aan mij en doe lief tegen elkaar. 'kay?
En om even terug te gaan naar PTA: Ik had net bijna een boom geknuffeld. Wijze les geleerd. Met 130 op een provinciale weg cd'tje wisselen is geen goed idee.... zat gvd met 2 wielen in de berm...
Bedoel er eerder mee dat de meeste erg traag gaan de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kijk ´ns naar de tijd van OP van de vorige SC en de OP van deze![]()
^quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:35 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Heb je geluk gehadVeel moeite moeten doen om weer op de weg te komen?
Ik ben er door de weeks vrij weinigquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:36 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Bedoel er eerder mee dat de meeste erg traag gaan de laatste paar dagen.
je kan toch nog wel nuttige dingen zeggen ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh geil, het allen maar vrachen spel van de Lama's
Toch?
Zastavaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik twijfel nog of ik het Zastava topic dat onder mn Control V zit op Fok! al starten
Voor deze ene keer zal ik het verdedigenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is dus een ja.
Niet boos worden op mijn Zastava topic. Als BoJo had gezegd dat hij Zastava stom vond, had ik het topic niet gestart.
Joego, auto/vrachtwagen (lees: Jeep), wapen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Joegoslavisch merk, ze maken auto's,vrachtwagens en wapens![]()
Joegoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Joego, auto/vrachtwagen (lees: Jeep), wapen.
Bo is flieft.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:02 schreef ThaFreak het volgende:
permban, mail je icoon eve door op thafreak @ fok .nl.....
mijn webspace is nooit offline![]()
quote:
kom'tie nou meequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
ps doe maar naar thafreak2 @ home. nl
fokmail wil wel eens weigeren/traag zijn![]()
wat een site manquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:07 schreef ook_gek het volgende:
http://fotzo.blogspot.com/2005/05/pipi.html
waarom moeten vrouwen altijd met ze alle plassen![]()
quote:
Slechts een minuscuul deel ben ik bang, post eens?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:48 schreef Xtreem het volgende:Aan de andere kant, heb je de portfolio van General Electric wel 'ns bekeken?
ik ga rijk wordenquote:
<n00b>quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
ik heb btw de accu van mijn flappie gefixed![]()
Calibreren is oke ole ole![]()
![]()
bij mij is het bij het opstarten F6 inhoudenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<n00b>
Hoe calibreer ik m'n accu??
</n00b>
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Door er een Calibra overheen te laten rijden?
u voelt zich niet fijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef Xtreem het volgende:
bal, werkschuwtuig, ik wil een groepsknuffel
Jij ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb weer werk hoor... sorta..
Dus niet zo zeiken!
Jawel. Maar ik wil niet datquote:
dudequote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik wil niet datjullie
ruzien....
En alexx, ookal werk je, je blijft linkslangharigwerkschuwtuig
Uitzendburo.. nuff said..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij ook?Gefeliciteerd? Wat doe je en waarom sorta?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben links en harig, en in bepaalde opzichten tuig, maar nog nooit van mn leven werkschuw geweest.
En ik zou niet durfen te ruzien met hermanSinds ik weet dat hij bevriend is met de familie Terberg
![]()
verzuip maarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik herken het
Ik ga eens kijken of het bad al vol is
oke ik doe lief.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe eens liev!
Ah ik heb dus straks een ban om doodverwenzing of niet? Spannendquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:49 schreef ThaFreak het volgende:
huishoudelijke mededeling
topicreports....
het is soms handig om eventueel een naam oid er bij te doen, zo kan een moderator er antwoord en uitleg op geven....vanzelfsprekend dat deze gegeven vertrouwelijk worden behandeld....
einde huishoudelijke mededeling
omdat Peu een mietje is en de rest nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom kan nou niemand een ander in z'n waarde laten? Nouja, ik weet iig dat Peu 't wel kan, maar van de rest...
ik denk dat we het over 2 verschillende dingen hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ik heb dus straks een ban om doodverwenzing of niet? Spannend![]()
Oh en nikky als je dit leest. Nee dit is niet wat je gewend ben van mij maar ik heb een gruwelijke hekel aan deze persoon
Amateurs.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:49 schreef ThaFreak het volgende:
huishoudelijke mededeling
topicreports....
het is soms handig om eventueel een naam oid er bij te doen, zo kan een moderator er antwoord en uitleg op geven....vanzelfsprekend dat deze gegeven vertrouwelijk worden behandeld....
einde huishoudelijke mededeling
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Amateurs.
Meer oefenen met Topicreports maken.... dan wordt je straks net zo goei als ik
linkse partijenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:57 schreef Fugie het volgende:
mensen in hun waarde, lol van welke linkse sociale partij ben jij dan?!
hihiihquote:
De VVD is gebaseerd op vrijheid, verantwoordelijkheid en verdraagzaamheidquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:57 schreef Fugie het volgende:
mensen in hun waarde, lol van welke linkse sociale partij ben jij dan?!
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom kan nou niemand een ander in z'n waarde laten? Nouja, ik weet iig dat Peu 't wel kan, maar van de rest...
Klopt. Maar daar kom jij nog niet in de buurt.quote:
maar dat vriendje van ook_gek welquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar kom jij nog niet in de buurt.
iddquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:34 schreef hermandeperman het volgende:
waarom zou je in godsnaam een hekel aan de appie hebben?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding] ik ga hard gek [afbeelding]
nogal jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding] ik ga hard gek [afbeelding]
Nee een kamper-stationwagen. De reclame die ze voor de hamsters hadden was met Henk Wijngaard en een vrachtwagenquote:
ik verveel me niet ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.heitelan.nl --> site met alle plaatsnaambordjes van Frysl6an
op de tv wordt hier nu gegamed door een paar maten van me, ik zit te interpretten op m'n lappie op m'n bed en m'n pc achter me speelt nederland 3 fullscreenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik snap dat nooit, mensen die TV kijken en tegelijk internetten.
Maar het schijnt dat vrouwen 2 dingen tegelijk kunnen
ik haat dat altijd, ben je met je vrienden gaan ze gamen ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
op de tv wordt hier nu gegamed door een paar maten van me, ik zit te interpretten op m'n lappie op m'n bed en m'n pc achter me speelt nederland 3 fullscreen![]()
wat ben ik toch bij dat ik niet zo kansloos ben als jij, en ook NOOIT zal wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra zit TV te kijken in de huiskamer van mn ouders, en ik zit te internetten in mn pa zn hobbykamer.
Heb jij zo'n TV kaart in je pc zitten? Of heb je iets gevonden waar je alle zenders kunt zien op je PC via i-net?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
op de tv wordt hier nu gegamed door een paar maten van me, ik zit te interpretten op m'n lappie op m'n bed en m'n pc achter me speelt nederland 3 fullscreen![]()
ze kunnen m'n overvolle xbox niet weerstaanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik haat dat altijd, ben je met je vrienden gaan ze gamen ofzo
ja lekker chillenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik bedoelde dus dat van Hugo
behalve dat gamen dan
ik heb van die csnerds vriendenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
ze kunnen m'n overvolle xbox niet weerstaan
[..]
ja lekker chillen
tvkaart samen metquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb jij zo'n TV kaart in je pc zitten? Of heb je iets gevonden waar je alle zenders kunt zien op je PC via i-net?
over wie of wat heb je hetquote:
ik ga eerst ff wachten tot ie gekraakt is want ik heb me nu te vaak laten naaien door m'n gadgetziektequote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:08 schreef Fugie het volgende:
he hugo, ik ga denk zon nieuw xbox 360 kopen
uhm neequote:
heb het programmatje niet zelf geprogrammerd ofzo hoor, alleen ff wat vinkjes zetten bij de optiesquote:
loop dan ook niet zo te pimpenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb het programmatje niet zelf geprogrammerd ofzo hoor, alleen ff wat vinkjes zetten bij de opties
en het is gewoon chill om nog ff tv op 10x10cm te hebben naast je browserscherm
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef Hugster het volgende:
wist niet dat "programmatje kaal gemaakt" verwarrend was
och jezus, denk je morgen nog levend door te komen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:24 schreef Hugster het volgende:
heb nu trouwens toch een speeltje liggen...![]()
ik post ff fautauxquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
och jezus, denk je morgen nog levend door te komen?
Doe je iets gezonds, leg je daar 't loodje bij.. ironisch..quote:
er doen ook een paar bekenden van me meequote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe je iets gezonds, leg je daar 't loodje bij.. ironisch..
Praat eens niet zo gekquote:
klein waarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:35 schreef Hugster het volgende:
je wilt niet weten hoe die films op dat ding eruit zien gek![]()
was een gokjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
ehm, nee
dat ding is zo groot als een binnenspiegel gek
quote:14 MEI - DANCE & CLASSICS met BEN LIEBRAND, RICK ROMIJN (RADIO 538) en Den Haag's feest DJ no.1: DJ Bart. Voorverkoop gestart!
nieuw ofzo?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
games die zo mooi zijn als Playstation 2 games, maar dan in je binnenzak
kosten die spellen nou dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:40 schreef Hugster het volgende:
ding heeft ook wifi, gisteren tony hawk online vanaf de wc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |