En deze duurde best lang voor ie er wasquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
jezus die vorige SC is best hard gegaan
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:45 schreef DeltaHF het volgende:
Zou ijsmeis al op de fiets naar Cuijk zitten?
denk dat ze in bad zit en met het badeendje aan het spelen isquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:45 schreef DeltaHF het volgende:
Zou ijsmeis al op de fiets naar Cuijk zitten?
Soms wou ik dat ik een badeendje was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
denk dat ze in bad zit en met het badeendje aan het spelen is
wij hebben iemand een x een vibrerend badeendje gegeven...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:48 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik een badeendje was.
Dit is zo een geval van soms![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
wij hebben iemand een x een vibrerend badeendje gegeven...
Jep, en heythuysen is met 2x ie-grekquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
Trouwens, in Heythuisen staat een klooster toch?
Had geen zin om na te denkenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:51 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Jep, en heythuysen is met 2x ie-grek
Hoezo?
Eenschquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
KUTTJABBO BTW,
altijd hetzelfde met karbo forum, ieder weekend avatar stuk vanaf nu
chop suey?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:04 schreef ook_gek het volgende:
he muziek freaks. Een heel bekend nummer van system of down dat ook nog in de top 40 gestaan heeft. Hoe heet dat nummer okal weer?
Ja dit nummer bedoelde ik jaquote:
Sterker nog: op mn beide eigen foraquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
graag, doe dat maar lekker op je eigen forum ofzo
lekker plaatje ehquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dit nummer bedoelde ik ja
Vind normaal dit soort nummers helemaal niet goed. Maar deze springt er echt wel uit![]()
Zelfe als Jay-Z And Linkin Park-Collision Course Die cd luister ik elke dag in de tram naar mijn werk. HELEMAAL geweldig![]()
ik ga er zo naar op zoek. Ik ga eerst eens douchen en eten in de hoop dat ik mijn kater ga overwinnenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lekker plaatje eh
BYOB al geprobeerd?
als je hem niet kunt vinden moet je maar even tegen je MSN schoppenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga er zo naar op zoek. Ik ga eerst eens douchen en eten in de hoop dat ik mijn kater ga overwinnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |