Het kan ook zijn dat Shannon dat zei als een flauw geintje.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:08 schreef 7eVeNL het volgende:
Arghhh godsamme ik kon de verleiding ook niet weer staan, ik moest en
zou er over heen gaan... maar hoe ken die boone nou evil zijn? hij komt
over als een onschuldig iemand en valt toch ook op boys wat ik van de
vorige afl. begreep??![]()
quote:Wasn't something said a few weeks ago by Shannon about someone being Boone's new boyfriend?? I thought he may be gay.
quote:I heard that too but I think she was just trying to get a rise out of him.
quote:Yeah, and I think that she was a little jealous too that he was paying more attention to someone other than her!
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:31 schreef Butterscotch het volgende:
Ben ook maar gaan downloaden. Alles in je eigen tempo kunnen zien maakt het een stuk leuker
Boone is niet evil, maar gewoon simpelweg niet al te snugger.
Serie wordt iig steeds vreemder. Denk dat al die info over de hoofdrolspelers uiteindelijk heus toegevoegde waarde hebben voor de serie. Vooral dat over Hurley is vet cool, maar dat zullen jullie nog wel zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trouwens begonnen met downloaden na aflevering 2![]()
nog 2 afleveringen toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:43 schreef FoXje het volgende:
Komt het vrijdag niet meer op Net 5? Zo moedigen ze het downloaden wel aan!
dat doen ze met alles, films komen hier bijna als laatste uit van de hele wereld en alle goede series worden vet snel gecancelled of herhaald. moeten ze ook niet gaan zeiken als ik downloadquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:03 schreef Nory het volgende:
Ik weet het niet. Ik vind dat ze zo ook het downloaden ook zo aanmoedigen![]()
Het is een catch 22 situatie. Als ze niet meteen die serie gaan aankopen, terwijl het eerste seizoen in Amerika bezig is, gaan mensen het misschien downloaden. Echter, in juni / juli / augustus wordt er minder tv gekeken, dus zijn er ook minder adverteerders bereid zendtijd te kopen. Dus, aangezien we hier later ingestapt zijn, kan niet het hele seizoen in ons tv-seizoen gepropt worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:43 schreef FoXje het volgende:
Komt het vrijdag niet meer op Net 5? Zo moedigen ze het downloaden wel aan!
Ja, dat is waar. Maar op een zaterdagavond kijken er toch meestal wel meer mensen? Zulke series moeten ze gewoon blijven uitzenden, dan verplaatsen ze het maar naar een dag wanneer er juist wel meer mensen naar kijken.quote:[b]Op dinsdag 24 mei 2005 19:51
Het is een catch 22 situatie. Als ze niet meteen die serie gaan aankopen, terwijl het eerste seizoen in Amerika bezig is, gaan mensen het misschien downloaden. Echter, in juni / juli / augustus wordt er minder tv gekeken, dus zijn er ook minder adverteerders bereid zendtijd te kopen. Dus, aangezien we hier later ingestapt zijn, kan niet het hele seizoen in ons tv-seizoen gepropt worden.
ik zag 'm nu net. mooie jongen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:42 schreef Aventura het volgende:
Voor de fans van 'Boone': kijk NU naar RTL4
quote:Vanaf wanneer gaat 'Lost' weer verder?
Lost zal 27 mei de laatste uitzending hebben.
Vanaf september zal deze serie weer te zien zijn op NET 5.
Ja dat doe ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:39 schreef Absinth het volgende:
Kijk dan gewoon de Amerikaanse versies
Ik ga zo de 2uur durende finale kijken
Gewoon een lange zomerstopquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
quote uit de FAQ van NET5:
[..]
SBS zenders
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
quote uit de FAQ van NET5:
[..]
SBS zenders
Ik ga vanavond zeker kijken, echt een aflevering voor mij (nog meer dan de andere afleveringen)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:17 schreef Anneque het volgende:
hee, als vanaaf de laatste aflevering is geweest... waar kunnen we dan verder kijken?
bijna goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:34 schreef Aventura het volgende:
Een gokje: Boone en Shannon zijn geen broer en zus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |