Nou daar is een US topic voor..gewoon even CTRL + F doen dus.. hier staat duidelijk in de TT dat het om de NL uitzendingen gaat...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:28 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Ik ben niet normaal en kan slecht tegen onbelangrijke moderators die belangrijk doen.
Het is een topic over Lost en er zijn meer manieren om deze serie te volgen dan door TV te kijken.
Beetje raar om daarvoor je kop in het zand te steken en mensen die het wel alternatieven gebruiken weg te modereren.
Misschien zit ik nu wel in de US en kijk ik daar.
Je gaf een link naar illigale mediaquote:Op zondag 15 mei 2005 18:48 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik heb de regels nu 3x gelezen en heb nog steeds geen idee wat ik fout heb gedaan
Maar laten we dit topic niet langer vervuilen.quote:Vragen naar of aanbieden van zaken met copyrights zoals links naar divx-films, ondertitels of mp3's van filmmuziek. Verder mag je niet vragen naar opnames van tv-programma's, daarvoor kun je bij de omroep terecht die het programma uitzond.
Er zit wel degelijk copyright op TV progamma's..vandaar dat ook de grote Torrent sites er nu uitliggen..quote:Op zondag 15 mei 2005 18:52 schreef R0ADKILL het volgende:
wat dan ??
[..]
Maar laten we dit topic niet langer vervuilen.
Ik stop met hier met posten over dit onderwerp
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het 2e seizoen is al besteld toch?
Oe, dat was toch wel de grote anti-climax ik ooit heb ervaren bij een tv-serie. Erg leuk allemaal, leuke opbouw van spanning, totdat uiteindelijk die belachelijke misvormde pac-mans verschijnenquote:Het langoliers-syndroom zeg maar.
je weet toch dat het op zaterdag altijd herhaald wordt?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zal het vrijdag moeten opnemen. Helaas. maargoed, ik wil het niet missen
Zou het wel erg jammer vinden als de zomerstop er werkelijk tussen valt.
Ja, maar dan ben ik er ook nietquote:Op zondag 15 mei 2005 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
je weet toch dat het op zaterdag altijd herhaald wordt?
1x11 All the Best Cowboys Have Daddy Issues.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:
Hoe heette deze aflevering? Of welk deel was het, want ik heb deze niet kunnen kijken.
Giant walnoten met haaietanden... Toevallig deze week nog over gehad... wat een afknapper na 2,5 uur vreselijke spanning (dat enge achtergrondgeluid...) en dan dit:quote:Langoliers
[..]
Oe, dat was toch wel de grote anti-climax ik ooit heb ervaren bij een tv-serie. Erg leuk allemaal, leuke opbouw van spanning, totdat uiteindelijk die belachelijke misvormde pac-mans verschijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |