hm. sinds het begin had ik al het gevoel dat Locke een 'bad guy' was.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:26 schreef Aventura het volgende:
Deze aflevering is inderdaad een sleutel. Nu is duidelijk waarom iedereen zulke vage/onwerkelijke/vreselijke dingen zag. Ze waren gewoon aan het trippen! En Locke had als eerste door dat het door een hallucigeen stofje kwam, en past het nu toe op anderen.
minder spannend, maar wel interessanterquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:27 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vond het eik één van de minder sterke afleveringen.
ja, denk het wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:51 schreef fratsman het volgende:
Aaaarghhhh!!!! Vragen vragen vragen!!! De verleiding om te gaan downloaden wordt steeds groter!En waarom hallucineerde Boone nou? Door dat goedje wat Locke op z'n hoofd smeerde?
![]()
Nee, ik denk van niet. Hij weet alleen meer dan alle anderen bij elkaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:01 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hm. sinds het begin had ik al het gevoel dat Locke een 'bad guy' was.
Maar is hij wel een bad guy?
Dat zou best wel eens kunnen. Toen Hurley riep 'Your wife is hot' keek hij wel opquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:48 schreef Fling het volgende:
Heeft iemand anders ook het idee dat die Koreanen gewoon ALLEBEI Engels kunnen maar het voor elkaar lopen te verzwijgen?
Ja. Ik ook. Die Jin reageerde volgens mij op Hurley. Hij keek op toen Hurley zei dat zijn vrouw hot is. Waar die volledig gelijk in heeft. En toen Hurley bleef zeggen dat hij over zijn voet moest pissen, riep hij volgens mij duidelijk No.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:48 schreef Fling het volgende:
Heeft iemand anders ook het idee dat die Koreanen gewoon ALLEBEI Engels kunnen maar het voor elkaar lopen te verzwijgen?
Als iemand iets gaat roepen terwijl je dichtbij hem staat is het aardig logisch dat je even opkijkt...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen. Toen Hurley riep 'Your wife is hot' keek hij wel op
Ik denk het niet. Ik denk dat het komt door dat beest, die de persoon iets laat zien wat hem helpt in zijn leven. Zoals Locke die weer kon lopen, zei dat het heel mooi was... (Beautiful gebruikte hij geloof ik) dus ik denk dat het dat beest was.quote:
Ik heb vannacht nagedacht en dat gedoe met Boone is best wel onrealistisch.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat het komt door dat beest, die de persoon iets laat zien wat hem helpt in zijn leven. Zoals Locke die weer kon lopen, zei dat het heel mooi was... (Beautiful gebruikte hij geloof ik) dus ik denk dat het dat beest was.
Maar goed, weird shit dat LOST
En anders had hij hem wel aangevlogen, dat doet ie al voor een horloge, dus zeker voor z'n vrouw..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Als iemand iets gaat roepen terwijl je dichtbij hem staat is het aardig logisch dat je even opkijkt...
nummertje 13quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat was de titel/afleveringnummer van de uitzending van gisteren (en de herhaling van vanavond)?
geeft niet, het is de schuld van het kwaadaardige Net5!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:56 schreef Neoktheone het volgende:
Ben begonnen met downen... het spijt me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |