Het beest kwam achter Shannon en Boone aan en Shannon werd gegrepen, Boone dus zoeken en uiteindelijk vind hij haar bij dat meer helemaal onder het bloed en ze was dus doodquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:26 schreef Hansnr8 het volgende:
aah shit, video heeft ook niet gewerkt... wat is er precies gebeurd de laatste +/- 10 minuten.. was bij het stukje dat shannon bij die boone kwam en vertelde dat die vent er met het geld vandoor was...
tell me.............

Hij zei iets als 'That's what it made you see?'quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef VoreG het volgende:
Toen rende hij dus terug naar Locke om hem aan tevallen want zijn zus was nu dood -> Bleek uiteindelijk allemaal gehallucineerd en Locke zei "so you also saw it"

Ze zei toen dat haar man het niet mocht wetenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:34 schreef milagro het volgende:
Die Koreaanse heeft toch al eens eerder Engels gesproken?
Heeft die persoon die dat toen ontdekte, beloofd het niet verder te vertellen?
Kan me dan nl niet meer herinneren...

Yup dat was euhm. Mr Construction Worker, Black Guyquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:34 schreef milagro het volgende:
Die Koreaanse heeft toch al eens eerder Engels gesproken?
Heeft die persoon die dat toen ontdekte, beloofd het niet verder te vertellen?
Kan me dan nl niet meer herinneren...

Ja of zoals battle royale !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:33 schreef Nory het volgende:
Misschien is het allemaal wel een droom. Of zoiets als die film met Jim Carrey, The Truman Show..

Ik hoop hetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Of het eiland is een of andere testomgeving van de regering. Met onderzoeksruimten (het luik).
Beetje Jurrasic Park Site B stijl ofzo. Maar dat zal wel niet.

dat zou echt een zware anti-climax zijn... denk dat dat het uiteindelijk toch wel word... Heb net promo van seizoen 2 gezien, maar daar word je ook niet veel wijzer van.. alleen paar keer de regel 'They where NOT the survivers the thought they were' ofzo.. (te vinden via een alom bekend programma)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Of het eiland is een of andere testomgeving van de regering. Met onderzoeksruimten (het luik).
Beetje Jurrasic Park Site B stijl ofzo. Maar dat zal wel niet.

lees even terug... nu zomerstop, gaan idd rond september weer verder...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:47 schreef Leonie het volgende:
zie net in de gids dat volgende week dus geen Lost meer is. Word gek! Weet iemand meer, worden er meer afleveringen aangekocht en uitgezonden, wanneer begint Net 5 weer en zo nee..waar kan je de afrleveringen downloaden...????

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |