quote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef Nouk het volgende:
[..]. Nee okay, beetje hak op de tak was ik. Maar natuurlijk houden we elkaar op de hoogte. Alles gaat wunderschon
Nou ik was net wakker, amper geslapen en zelfs toen vond ik m leuk, dus dan issie wel echt fantastisch!quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou ik was net wakker, amper geslapen en zelfs toen vond ik m leuk, dus dan issie wel echt fantastisch!
O mijn god, die toneelnicht, leeft die nog?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:39 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, dan klaag ik verder niet. ')
Maar je weet toch die ene pisnicht, die Twaalfje, die begon er ineens over. Ik bedoel...dat was niet voor hem bestemd!
Ja blijkbaar! Ik maakte ergens in een topic een opmerking tegenover hem, en toen ging ie ineens over mijn hit lopen klagen! Het gore lef!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
O mijn god, die toneelnicht, leeft die nog?
Achterlijke tyfesdebiel, hij is gewoon jaloers dat jij wel kan zingen en hij niiet eens met zn toneelopleiding in zn legging. Pffk.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja blijkbaar! Ik maakte ergens in een topic een opmerking tegenover hem, en toen ging ie ineens over mijn hit lopen klagen! Het gore lef!
Haha! Echt he! Stinkfaggot.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Achterlijke tyfesdebiel, hij is gewoon jaloers dat jij wel kan zingen en hij niiet eens met zn toneelopleiding in zn legging. Pffk.
Ruisje navelpluisje!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
oy christ almighty, wat een theekransje is dit inene geworden
wel zekerquote:Op zondag 15 mei 2005 22:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja ... 2 dates gehad ... als het een beetje meezit deel 3 morgen (nog niet zeker) ja wel redelijk 'mn chickie' ja.
quote:
quote:
god wat klinkt dat fout maar Ja !quote:Op zondag 15 mei 2005 23:48 schreef Nouk het volgende:
[..]Het samen zijn is natuurlijk zelf al leuk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |