De komende tijd niet meer. Geen geld. Werkloos.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en hoe vaak kom je bij meets in amsterdam ! ... vrij groot gebied dacht ik zo!
achja wat zeuren we ook ... gewoon een leuke baan vinden Q !quote:Op zondag 15 mei 2005 23:00 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil gewoon het lot een handje helpen. En als ik hier blijf dan help ik alleen het noodlot.
Waarom verhuis je niet? Nieuwe mensen leren kennen, nieuw huisje, en het gebied waar je wil zitten!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:01 schreef QyRoZ het volgende:
Het scheelt dat hier geen werk is.
tja en ik woon ongeveer 3 mm van het ruis pijltje afquote:
Dat ga ik dus doen. En daarom nieuwe stad, nieuw leven opbouwen etc. En daarna wil ik eens gaan denken aan een relatie.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waarom verhuis je niet? Nieuwe mensen leren kennen, nieuw huisje, en het gebied waar je wil zitten!
Wat een dikke bullshit zeg. Als je elkaar echt leuk vind dan is 2 uur heus zo lang niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:01 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig is Amsterdam maar 2 uur reizen. De basis voor een goede relatie.
Ik zit al eeuwen in die rol hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:02 schreef Ruis het volgende:
heeft Q nu de rol van depressieve zeik single overgenomen nu BB wat te neuken heeft?
Waarheen?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat ga ik dus doen. En daarom nieuwe stad, nieuw leven opbouwen etc. En daarna wil ik eens gaan denken aan een relatie.
das pas bullshit, als je een full-time baan hebt, of een drukke studie o.i.d dan is een regelmatige reis van 2x2 uur echt onhaalbaar.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat een dikke bullshit zeg. Als je elkaar echt leuk vind dan is 2 uur heus zo lang niet.
* Bosbeetle draagt plekje over !quote:Op zondag 15 mei 2005 23:02 schreef Ruis het volgende:
heeft Q nu de rol van depressieve zeik single overgenomen t?
Misschien ben je gewoon diegene nog niet tegengekomen waar je dat voor over hebt.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
das pas bullshit, als je een full-time baan hebt, of een drukke studie o.i.d dan is een regelmatige reis van 2x2 uur echt onhaalbaar.
Het is station naar station trouwens. Ik woon een kwartier van het station af. Ik neem aan dat vrouwen niet op Amsterdam Centraal wonen.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
das pas bullshit, als je een full-time baan hebt, of een drukke studie o.i.d dan is een regelmatige reis van 2x2 uur echt onhaalbaar.
Heb jij wel eens een fulltime baan gehad? Inclusief veel overwerk en cursussen?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon diegene nog niet tegengekomen waar je dat voor over hebt.
hmmm rhenen dalen ... uurtje of 3 !quote:Op zondag 15 mei 2005 23:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
Nou ik werk twee dagen in de week de hele dag en ik moet daarnaast ook nog naar school. Gelukkig werk ik niet fulltime op mn 20ste nee.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een fulltime baan gehad? Inclusief veel overwerk en cursussen?
NOUK! Je bent er!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
T gaat heus wel. Moet ze gewoon meteen 3 dagen blijven slapen. What's the problem.
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRR!.
hoe ist!
Jaaaaaaaaa helemaaal goed! Ik ben ff op mn zusjes pc dus kan niet op msn op irc komen helaasquote:
Op irc is het bij vlagen nog leuk, ik mis je echt daar. En dat ene, ja dat is wel heel erg leukquote:Op zondag 15 mei 2005 23:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa helemaaal goed! Ik ben ff op mn zusjes pc dus kan niet op msn op irc komen helaas. Hoe is het met dat ene enzo en op irc?
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op irc is het bij vlagen nog leuk, ik mis je echt daar. En dat ene, ja dat is wel heel erg leuk
nu is het wachten tot de code gekraakt wordt ?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:22 schreef Nouk het volgende:
Wehehe.
Jep. Zoiets.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nu is het wachten tot de code gekraakt wordt ?
Nog niet definitief, maar het zou wel kunnen. En dat ene, tuurlijk!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:16 schreef Nouk het volgende:
[..]nog steeds niet definitief weer helemaal zoals t oude maar dat ene wel?
quote:
Wel leuk als het weer definitef wordtquote:Op zondag 15 mei 2005 23:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog niet definitief, maar het zou wel kunnen. En dat ene, tuurlijk!
Zeg..jij hebt die overal verspreid he? Ik word er overal mee geconfronteerdquote:Op zondag 15 mei 2005 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dag meneer de paashaas waar komt u vandaan
Uhhuhquote:Op zondag 15 mei 2005 23:24 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wel leuk als het weer definitef wordt. Nou dat ene is ook al superleuk natuurlijk
.
Eindelijk weer.
nee hoor hij staat in het topic en ik heb hem aan zwans en nouk laten horen verder niks !quote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg..jij hebt die overal verspreid he? Ik word er overal mee geconfronteerd
Goed zo!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja met dat ene gaat het helemaal okay. Ernstig leuk!
Ja! Buurvrouwen worden we he. Dat lijkt me duidelijk!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Goed zo!We houden mekaar op de hoogte natuurlijk
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor hij staat in het topic en ik heb hem aan zwans en nouk laten horen verder niks !
Die vat ik ff niet?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja! Buurvrouwen worden we he. Dat lijkt me duidelijk!
tja dat moet dan via ircers komen !quote:Op zondag 15 mei 2005 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
![]()
De meest vreemde mensen beginnen erover! En die hebben dat echt niet alleen uit dat topic.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |