quote:Op zondag 15 mei 2005 23:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRR!.
hoe ist!
Jaaaaaaaaa helemaaal goed! Ik ben ff op mn zusjes pc dus kan niet op msn op irc komen helaasquote:
Op irc is het bij vlagen nog leuk, ik mis je echt daar. En dat ene, ja dat is wel heel erg leukquote:Op zondag 15 mei 2005 23:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa helemaaal goed! Ik ben ff op mn zusjes pc dus kan niet op msn op irc komen helaas. Hoe is het met dat ene enzo en op irc?
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op irc is het bij vlagen nog leuk, ik mis je echt daar. En dat ene, ja dat is wel heel erg leuk
nu is het wachten tot de code gekraakt wordt ?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:22 schreef Nouk het volgende:
Wehehe.
Jep. Zoiets.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nu is het wachten tot de code gekraakt wordt ?
Nog niet definitief, maar het zou wel kunnen. En dat ene, tuurlijk!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:16 schreef Nouk het volgende:
[..]nog steeds niet definitief weer helemaal zoals t oude maar dat ene wel?
quote:
Wel leuk als het weer definitef wordtquote:Op zondag 15 mei 2005 23:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog niet definitief, maar het zou wel kunnen. En dat ene, tuurlijk!
Zeg..jij hebt die overal verspreid he? Ik word er overal mee geconfronteerdquote:Op zondag 15 mei 2005 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dag meneer de paashaas waar komt u vandaan
Uhhuhquote:Op zondag 15 mei 2005 23:24 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wel leuk als het weer definitef wordt. Nou dat ene is ook al superleuk natuurlijk
.
Eindelijk weer.
nee hoor hij staat in het topic en ik heb hem aan zwans en nouk laten horen verder niks !quote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg..jij hebt die overal verspreid he? Ik word er overal mee geconfronteerd
Goed zo!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja met dat ene gaat het helemaal okay. Ernstig leuk!
Ja! Buurvrouwen worden we he. Dat lijkt me duidelijk!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Goed zo!We houden mekaar op de hoogte natuurlijk
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor hij staat in het topic en ik heb hem aan zwans en nouk laten horen verder niks !
Die vat ik ff niet?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja! Buurvrouwen worden we he. Dat lijkt me duidelijk!
tja dat moet dan via ircers komen !quote:Op zondag 15 mei 2005 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
![]()
De meest vreemde mensen beginnen erover! En die hebben dat echt niet alleen uit dat topic.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |