Ja, dat was bij mij destijds ook zo. Aangewakkerd door het Celibataire Fok!gezelschap.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het lastige is wel dat heel fok nu zitten wachten tot de eeuwige maagd geen maagd meer is zeg maar. Je hebt iedereen er wel gezellig bij betrokken.
Ik wil elke dag wel een Ommen meetquote:Op zondag 15 mei 2005 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe ommen meet als ik het zo hoor
4 juni puntpop ! anybody !
achja boeiend ook zoveel heb ik nog niet los gelaten op fokquote:
Hm nee okay. BB is verliehiefdquote:Op zondag 15 mei 2005 22:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja boeiend ook zoveel heb ik nog niet los gelaten op fok
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja boeiend ook zoveel heb ik nog niet los gelaten op fok
quote:
valt best mee !quote:
tja lastigquote:Op zondag 15 mei 2005 22:45 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil ook verliefd zijn.
Ik zou andere vrienden zoeken. Jakkes wat zou ik me eenzaam en alleen voelen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:46 schreef QyRoZ het volgende:
Nou. Ik ben ongeveer de enige in mijn vriendenclub die nog niet getrouwd is.
en dan ga ik ook nog naar de voorpremiere van swIIIquote:
Ja, doe ik ook vaak. Alleen voelen dus. En ik ben nog wel de oudste van de groep. Moet je na gaan. Gelukkig heb ik nog andere vrienden.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zou andere vrienden zoeken. Jakkes wat zou ik me eenzaam en alleen voelen.
ja dat is wel je stokpaardje hè ... ik betwijfel het of je in utrecht zomaar iemand aan de haak slaat ...quote:
De kans is een stuk groter hoor. Hier is de kans gewoon nul.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat is wel je stokpaardje hè ... ik betwijfel het of je in utrecht zomaar iemand aan de haak slaat ...
nouja ik heb ook weinig lullen SM heeft voor mij gekozen
okay je bent verkapt jaloers .. mag ook !quote:Op zondag 15 mei 2005 22:49 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee, ik erger me aan je gedrag, das wat anders.
Serieus. Hier is het echt onmogelijk. Vraag het aan een enschedese willekeurige man. M-V, 70-30.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat er ergens anders in NL meer gegadigden wonen ofzo?:?
Wat kut voor je.Maar ja hoe meer je met het feit bezig houdt hoe langer het duurt zegt men he. Nog meer even genieten van je vrijgezellenleven dan he..quote:Op zondag 15 mei 2005 22:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook vaak. Alleen voelen dus. En ik ben nog wel de oudste van de groep. Moet je na gaan. Gelukkig heb ik nog andere vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |