quote:
rukken hihihiquote:Op zondag 15 mei 2005 22:08 schreef Ruis het volgende:
[..]
ah, jij hebt je los kunnen rukken van je MSN?
iddquote:
nee mijn broer heeft kunnen stoppen met rally spelletjes spelenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:08 schreef Ruis het volgende:
[..]
ah, jij hebt je los kunnen rukken van je MSN?
helaasch geen zusje van onlinequote:Op zondag 15 mei 2005 22:17 schreef Ruis het volgende:
ah, dus je begint net met MSN-en?
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef Nouk het volgende:
Hoi Laiverds.
Goed is our Zwans geeindigd he? Denk ik.
De toppers in concert was fantastisch. Hoe is het met je chickie BB?
nouja ... 2 dates gehad ... als het een beetje meezit deel 3 morgen (nog niet zeker) ja wel redelijk 'mn chickie' ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef Nouk het volgende:
Ja klopt ja. Ach, het was toch leuk.
Is het nu wel echt al 'jouw chickie' zeg maar?
ohja dat heet weer walibi hè !quote:Op zondag 15 mei 2005 22:25 schreef Nouk het volgende:
Het was erg over de top, maar ik heb het toch erg naar m'n zin gehad. En nog naar walibi geweest, ook al leuk. Echt leuk weekend.
Wat leuk zegquote:Op zondag 15 mei 2005 22:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja ... 2 dates gehad ... als het een beetje meezit deel 3 morgen (nog niet zeker) ja wel redelijk 'mn chickie' ja.
quote:
Jaloezie is voor niemand goed Q.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Tof man, BB. Ook al heb ik een tyfushekel aan relaties en stelletjes, jou gun ik het wel. Als enige ongeveer.
tja ik weet nog niet wat het is eigenlijk ... hmm apart !quote:Op zondag 15 mei 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Tof man, BB. Ook al heb ik een tyfushekel aan relaties en stelletjes, jou gun ik het wel. Als enige ongeveer.
hehe lekker optijd die reactie !quote:Op zondag 15 mei 2005 22:29 schreef matthijn99 het volgende:, paarse_paashaas mod, wie had dat ooit durven vrezen.
.
goed bezigquote:Op zondag 15 mei 2005 22:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik was met mn kleine neefjes en nichtjes, gezellig.
Gewoon terras gezeten ofzo? Ik bedoelde het normaal hoor, ik hoefde niet gelijk de sappige details te horen.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:29 schreef matthijn99 het volgende:, paarse_paashaas mod, wie had dat ooit durven vrezen.
.
Doe maar grappig, je zou zelf onwijs graag met een vrouw aan je hand gewoon door de stad lopen ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben echt fucking debiel jaloers altijd op iedereen.
ja precies beetje in de kroeg gehangen en in parkjes gezeten (zeg maar typische sloeber activiteiten alleen dan met een vrouw erbijquote:Op zondag 15 mei 2005 22:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gewoon terras gezeten ofzo? Ik bedoelde het normaal hoor, ik hoefde niet gelijk de sappige details te horen.
Dat ontken ik echt niet. Ik zeg ook dat ik jaloers benquote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Doe maar grappig, je zou zelf onwijs graag met een vrouw aan je hand gewoon door de stad lopen ofzo.
hey serieus Q als ik, als vago zijnde, iemand kan vinden (voor hoe lang het duurt ) Dan kan jij het helemaal !quote:Op zondag 15 mei 2005 22:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben echt fucking debiel jaloers altijd op iedereen.
Ik moet eerst weg uit dit hellegat. Hier is niets. En ik heb geen geld voor een lange-afstandsrelatie.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hey serieus Q als ik, als vago zijnde, iemand kan vinden (voor hoe lang het duurt ) Dan kan jij het helemaal !
read more books tja dat wil ik ook wel maar dat wordt alleen maar minder denk ikquote:Op zondag 15 mei 2005 22:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik moet eerst weg uit dit hellegat. Hier is niets. En ik heb geen geld voor een lange-afstandsrelatie.Het is heel simpel. Mijn 43 things. Als ik de eerste eenmaal heb volgt de rest vanzelf.
wanneer ga je samenwonen?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
read more books tja dat wil ik ook wel maar dat wordt alleen maar minder denk ik!
Daar schort het nog wel eens aan.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:38 schreef Nouk het volgende:
Je hoeft alleen maar een beetje zelfvertrouwen te hebben en dan komt t heus wel goed.
ja ja ik weet het hard van stapel lopen .. laat me lekker man .. k ben gewoon een beetje verliefd !quote:
Het lastige is wel dat heel fok nu zitten wachten tot de eeuwige maagd geen maagd meer is zeg maar. Je hebt iedereen er wel gezellig bij betrokkenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja ja ik weet het hard van stapel lopen .. laat me lekker man .. k ben gewoon een beetje verliefd !
tijd voor een nieuwe ommen meet als ik het zo hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 22:37 schreef Nouk het volgende:
Ik sprak Zwans net en hij vroeg hoe het met je vriendin gaat BB. Wat lief van m he.
Tis zo'n schatje.
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het lastige is wel dat heel fok nu zitten wachten tot de eeuwige maagd geen maagd meer is zeg maar. Je hebt iedereen er wel gezellig bij betrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |