In de UK 8 Augustus (regio 2). USA weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:27 schreef marciemarcs het volgende:
Damn, wat een geweldige afleveringen!!
Weet iemand wanneer de DVD's uitkomen in de VS?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Mannekino het volgende:
Ok hier is seizoen 5
Paar jaar later is Jack een houthakker in Albanië. Hij heeft daar een vrouw en er dreigt opeens moslimterreur gericht op Amerika. Uiteraard wordt dit alles in Albanië en Los Angeles bekokstoofd en na de eerste 3 episodes weet Amerika niet wat te doen. Opeens komt David Palmer eraan en zegt: "OMG JACK IS IN ALIBINA WE GOT TO GIVE A PROVISIONAL STATUS!" en dan zegt Mike: "NOOO UMG COVER ELTIE OPS". En Jack gaat vervolgens ass kicken! En dan als Jack opnieuw de wereld heeft gered komt China achter zijn verblijk en wordt hij gevangen genomen...
En hier is seizoen 6
Jack zit in een MAXIMUM SECURITY WORK CAMP in China maar dan heeft Noor Korea opeens kernwapens en dat komt Jack te weten door een nieuwe gevange en zijn toekomstige gay lover Brandon. Aangezien KIM JONG ILL SERIOUSLY PISSED OFF is over de embargo's opgelegd door de UN gaat hij dreigen met atoomwapens. Dus jack gaat met paar andere POW's ontsnappen om KIM JONG ILL alle hoeken van de kamer te laten zien. Uiteraard kan Amerika dit niet zelf omdat < bla bla insert politeke bezwaren > En omdat China in de tussentijd democratisch is geworden en ook op een doelwit was van Noord Korea verleend China hem gratie samen met al zijn andere ass-kickende buddies (die overigens allemaal dood zijn omdat ze een lager power level hebben dan Jack).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Ramen dicht, deur op slot, genoeg voer en drank in huis en maar effe lekker 24 kijken. Ongestoort !quote:Op maandag 23 mei 2005 12:08 schreef TrumpingPimp het volgende:
Tering ik draai door nog 1 dagje. Wat zeg ik minder. Morgen deze tijd heb ik hem net afgekeken.
Ik heb gelukkig niet de spoilers gelezen, want je kan de hele boel al lezen op 24 spoiler heaven.
Lekker spoilerfree finale in.
En seizoen 5 ga ik pas kijken als de finale geweest is. Ik prefereer achter elkaar aan kijken in één weekendje. Heb hetzelfde gedaan met 1 2 en 3 in 3 weken tijd ^_^
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:16 schreef TrumpingPimp het volgende:
Terwijl ctu één of andere terroristen groep wilt opdoeken zien ze opeens Bauer daar tussen lopen als de leider. (Bauer blijkt achteraf voor zich zelf te werken om cellen op te doeken)
Wat ook dik zou zijn is dat Bauer een soort killer word en alle terroristen opruimt. Dat die een soort van doorgedraait is.
Hij gaat naar Fox, op de maandagavond. Opnieuw een non-stop seizoen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:56 schreef Roa het volgende:
Lekker einde, beetje lucky luke achtig
Ach ja, het veegt de lei weer schoon. Ik vond de laatste episode opzich erg goed, omdat het bijvoorbeeld niet zoals in seizoen 3, nog 5 minuten voor dat laatste ding gevonden wordt, en je weet toch dat ze het redden. Nu bij minuut 22, huppa, wereld gered, en door met de persoonlijke verhalen, dat vond ik erg kicke.
Maar de breakdown van Jack vond ik in 3 dan wel weer aardig opzich.
Ben benieuwd wat ze er volgend jaar van maken, heeft Fox de veiling gewonnen eigenlijk? Of gaat 24 toch naar ABC?
Mooi zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij gaat naar Fox, op de maandagavond. Opnieuw een non-stop seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik vond deze vierde serie een beetje achterblijven qua spanning en actie... eigenlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:58 schreef greatgonzo het volgende:
nog actierijker?
Zeg dat wel, ik had ook zoiets van Tjaquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik vond wel dat Marwan een beetje nep viel, duidelijk "green screen" geloof ik
ik hoop dat het lange wachten iig beloond wordt met een goed begin! daar hebben ze dna iig genog tijd voor gehadquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:15 schreef Wytze het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik had ook zoiets van Tjadat kon beter. Al helemaal het geluid dat het maakte. Geen heftige bonk met bass. Een simpele krak. Ook het mes in Jack's hand viel een beetje tegen, tussen zijn hand en de open gesneden wond was het wel 3 cm ofzo lol. Maar goed het blijft mieren neuken. Het was gewoon een top seizoen.
Ik heb liever dat Fox gewoon 24 in September start ipv van stomme januari. Haat wachten
Wat met die hand? Dat Chaser zijn hand er af hakte? Wat boeit dat?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef TrumpingPimp het volgende:
Dat CTU hebben we nu wel gehad mensen. We moeten gewoon gaan verplaatsen naar Black Ops. Een beetje de tijd wat Jack voor s1 heeft gedaan. Bijvoorbeeld mensen als de Drazens opruimen!!!
Wie weet wel een prequel (wat ik niet hoop) van de Drazens missie!
Toch zal CTU er wel in zitten, aangezien Curtis en Chloe voor 2 seizoenen hebben getekend. Verder komt er nog een grote vrouwelijke rol (waar naam nog niet van bekend is).
Maar ja Jack kan toch echt niet meer bij CTU zitten. Hij is al steeds terug gekomen.
S1 daar baas
S2 in rouw maar terug geroepen
S3 weer terug naar undercover missie
S4 weer terug van kantoorbaan.
S5 ???
Zou een beetje te standaard worden dan. Wat wel leuk zou zijn is dat je ze gaat samen zien werken en dat ze soms elkaars pad kruisen. Anyway speculatie genoeg, maar kijk hoe we in S3 genaaid zijn met die hand. Helemaal niks erover meer
Hij bedoelt vast en zeker Seizoen 2, de 'hand van palmer' scenequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:04 schreef Wytze het volgende:
[..]
Wat met die hand? Dat Chaser zijn hand er af hakte? Wat boeit dat?
Ik heb vorige week in LA een interview gehad met de makers van 24: The Game. Dat spel speelt zich af tussen seizoen 2 en 3 en Max (die op de boot) zal ook in dat spel zitten! Spel speelt zich binnen 24 af en we zien ook hoe Jack Chase leert kennenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:32 schreef greatgonzo het volgende:
het blijft gek dat nooit uit de doeken is gedaan wie achter die aanslag op palmer in S2 zat, en nee, dat waren niet die oliebaronnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |