quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:06 schreef DutchGooner het volgende:
En voor het 2e achtereenvolgend seizoen; HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM
De laatste dagen denk ik er al zoveel aanquote:
slijmbalquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
De laatste dagen denk ik er al zoveel aan![]()
Ach het gebeurde bij beide Rotterdamse clubs iig met een concurrent die ik ook wel mag, dus dramatisch is het niet.
valt mee, er zijn meer dan genoeg ploegen die ik het minder gun dan die twee en jullie, maar om de layout niet te verzieken zal ik ze hier niet opsommenquote:
In totaal waren er 10376 binnenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:07 schreef Remzz het volgende:
Prachtig net terug van stadion. Wel erg klein scherm... Maar wat een sfeer
Volgensmij wel 2500 man. En naderhand allemaal het veld op
Ik wel idd gevalquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:55 schreef PLAE@ het volgende:
Een beetje voetballiefhebber wil Sparta toch in de eredivisie ipv Heracles![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:55 schreef PLAE@ het volgende:
Een beetje voetballiefhebber wil Sparta toch in de eredivisie ipv Heracles![]()
Vooral van Thijs had ik meer verwacht. Maarja dat is ook weer dít seizoen, vorig jaar met Rose, Douglas en Sluijter en zonder Hoogma, was het waarschijnlijk meer richting 3-3 gegaan. Maar na jaren van goed spel zonder resultaat hoor je mij niet klagen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:44 schreef Stpan het volgende:
Nico Jan Hoogma speelde werelds inderdaad! Ik vond het alleen slordig dat de aanval van Heracles geen enkele goede counter op de mat wist te liggen. Het kampioenschap had je zo binnen kunnen counteren.
Dank denk ik ook, maar 't was spannend genoeg. Pfff vd Bergh en Schenkel hebben me weer 3 jaar van m'n leven gekost.quote:Na ach, de neutrale toeschouwer zal wel in slaap zijn gevallen voor de TV.
Niets is zeker!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Zeker is dat één van deze twee ploegen volgend jaar degradeert uit de HC Eredivisie.![]()
Het was wel spannend en dat was mooi. Maar van goed voetbal was geen sprakequote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was een slechte wedstrijd, maar op de televisie nog wel het aanzien waard.
Geen seconde, maar dat is wel vaker bij zulk soort wedstrijden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het was wel spannend en dat was mooi. Maar van goed voetbal was geen sprake
Daar waren de belangen ook te groot voor natuulijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen seconde, maar dat is wel vaker bij zulk soort wedstrijden.
Bij FC Den Bosch - Excelsior 3 wedstrijden voor het einde vorige jaar.. Hebben we er toch een leuke pot van gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen seconde, maar dat is wel vaker bij zulk soort wedstrijden.
Die Snoei vind ik zo'n ontzettende tweehandsauto handelaarquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:15 schreef Stpan het volgende:
En een beetje met behulp van het 'tactisch en psychologisch inzicht' van Snoei.....
Aha, dat is dat Veendam dat met 2 vingers in de neus overeind bleef op het Kasteel 2 weken terug omdat Snoei zijn team de fantastische opdracht meegaf om de lange bal te hanteren?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:20 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens de commentator moest Sparta ook wat vaker het middenveld overslaan en de lange bal hanteren
Maar Snoei vindt Veendam een waardeloze ploeg, dus die zijn lekker gemotiveerd om het tegendeel te bewijzen volgende week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |