Zeg dat danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:10 schreef PogueMahone het volgende:
dammit man, ik had er ook een klaarstaan
met SC Gooiland in de titel
nouja, hier verder dan maar
fortuna '54 en alkmaar'54 zijn goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:12 schreef PogueMahone het volgende:
Fortuna '54, Alkmaar, Drenthe (?), Limburgia (?)
die 1e profcompetitie duurde ook maar kort. voor de winterstop al gestaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Was Utrecht een naamEn Twentse Profs ?
Kan ik me echt niet herinneren.
Jan Noremans, Kees Rijvers Theo Timmermans. De van Bommels en Davidsen van toen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die 1e profcompetitie duurde ook maar kort. voor de winterstop al gestaakt.
enkele jaren geleden was er nog een docu over op tv (zembla oid). met oa jan notermans.
en terugblik op de 1e wedstrijd: alkmaar - venlo
Faas Wilkes ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Kees Rijvers maakte toch deel uit van het naar later bleek zwaar overschatte gouden binnentrio?
Hoe dan ook, wie was Oranjes recordtopscorer voor Dennis Bergkamp het werd?
Amorosquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Die is het hoor Bos!
Wie was recordinternational van Frankrijk voor Didier Deschamps en later Marcel Desailly hem inhaalden?
Zidane, Zidane, en Petitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
Juist. Weet je het scoreverloop nog?
Assanovic en Vlaovic als toevoeging om tot zeven te komenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:49 schreef fanneke het volgende:
Prosinecki, Soldo, Stanic, Boban, Jarni....
Simic
Ik zie zijn gezicht zo voor me, maar zijn naam schiet me niet te binnenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Klopt hoor. Asanovic was er zeker bij. Overigens was Soldo geen basisspeler, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de vergeten Igor Stimac en Slaven Bilic, de man die Blanc rood aansmeerde.
Kent iemand de keeper nog?
Ladic ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Drazen L....
Argentiniequote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Ladic is correct!
Met welke landen zat Kroatië in de poule destijds?
weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Overigens was Soldo geen basisspeler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |