quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:45 schreef DuchessX het volgende:Ik ga me maar eens verdiepen in het soort hormonen. Schijnbaar reageert mijn huid erger op het ene soort hormonen dan op het andere soort hormonen. Links zijn welkom
![]()
Mja, het enige dat ik weet is dat de Diane pil dus specifiek op acne gericht is. Zoek eens uit welke hormonen daar in zitten, die dat doen... en anders is het misschien toch iets om de diane te gaan slikken. MOet ik overigens wel bij zeggen dat de diane de enige pil is waar je per se een recept voor nodig hebt, omdat het een medicijn is en niet in eerste instantie anticonceptie...
Ik ben trouwens ook benieuwd wat mijn huid gaat doen, ik had altijd een heel pukkelige huid voordat ik aan de diane was, dat is in de 4 jaar dat ik hem slikte helemaal weggegaan. Ik heb ook nog 3 maanden microgynon gehad, maar daar werd mijn huid direct, binnen 2 weken, helemaal slecht van, daar ben ik toen ook snel weer mee gestopt.
Even iets anders, gisteren voor het eerst gevrijd met de nuvaring. Mn vriend was al vanaf dag 1 heel nieuwsgierig offie hem zou voelen of niet, en hij heeft er niks van gemerkt. Beetje raar want hij zit bij mee heel ondiep, maar het zal wel
![]()
Hij zit er nog steeds (En het was lekker
![]()
)
I had a signature once. It was awful.