Ow.. ik wilde dus door het hele pigmentvlekkendebacle overstappen op de nuvaring.. Maar nu ik jouw berichtje zo lees is dat voor mij ook geen optie. Mn huid is al niet zo geweldig en ik zit niet te wachten op nog meer gepruts..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:17 schreef DuchessX het volgende:
Ik was er al bang voor
![]()
Inderdaad KUT ja. Ik báál als een stekker
Ik heb nu de nuvaring, maar daar krijg ik weer last van acné doornet zoals van de Mirenaspiraal die ik ook al geprobeerd heb.
Weet jij misschien of het zo is dat als je van één bepaalde pil een zwangerschapsmasker krijgt, je dat van alle pilsoorten krijgt?![]()
Ik weet het niet. De pil heeft bij iedereen een andere werking. Ik kreeg als eerste de Diane-35.. Ik was 15 lag elke maand dubbel van de krampen en de dokter dacht dat het goed voor me zou zijn..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef LomarVe het volgende:
Ik heb vanaf mijn 18e allerlei pillen geprobeerd, van de ene werd ik onverschillig en humeurig en depressief, van de ander kwam ik in korte tijd bijna 10 kilo aan en kreeg ik last van acne. Nu wil ik de Yasmin proberen, heb voor 1 maand strip, gewoon voor de vakantie.. (kuchekuch). Maar voor langere termijn wil ik toch iets zoeken wat zo min mogelijk lichamelijke en geestelijke lasten met zich mee brengt. Maar als ik dit zo lees.. bestaat niet dus?
Ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk is. Als je al eens een kind gebaard hebt, schijnt een (hormoon-)spiraaltje vrijwel pijnloos in te brengen te zijn bijvoorbeeld. Er zíjn wel mogelijkheden, maar als je niet tegen bepaalde hormonen kunt ben je wat betreft de hormonale AC snel uitgek*ktquote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef LomarVe het volgende:
Ik heb vanaf mijn 18e allerlei pillen geprobeerd, van de ene werd ik onverschillig en humeurig en depressief, van de ander kwam ik in korte tijd bijna 10 kilo aan en kreeg ik last van acne. Nu wil ik de Yasmin proberen, heb voor 1 maand strip, gewoon voor de vakantie.. (kuchekuch). Maar voor langere termijn wil ik toch iets zoeken wat zo min mogelijk lichamelijke en geestelijke lasten met zich mee brengt. Maar als ik dit zo lees.. bestaat niet dus?
Missschien heeft n gyneacoloog er wel meer verstand van. Ik heb een mannelijke huisarts die al bloost als je het woord 'ongesteld' zegt..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:43 schreef DuchessX het volgende:
Zou een verwijzing voor het advies van een gyneacoloog mss beter zijn dan het advies van de huisarts? Dat vraag ik me af...anders ga ik wel meteen door naar de gyneacoloog.
omgquote:Op zondag 24 juli 2005 23:58 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Missschien heeft n gyneacoloog er wel meer verstand van. Ik heb een mannelijke huisarts die al bloost als je het woord 'ongesteld' zegt..
Als ik het me goed herinner begon ik met Stediril)emo pil voor mij), toen de Diane (dik maak pil voor mij) en nu ligt er een stripje Yasmin is huis. Eenmalig gebruik me dunkt.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De pil heeft bij iedereen een andere werking. Ik kreeg als eerste de Diane-35.. Ik was 15 lag elke maand dubbel van de krampen en de dokter dacht dat het goed voor me zou zijn..
Na 6 maanden een soort van chronische vreetkick gehad te hebben, een volle cup aan boezem gegroeid te zijn en zo vreselijk emotioneel instabiel zijn dat ik mezelf niet meer herkende (welk zichzelf in de hand hebbende vrouwmens moet bekant janken als n Zweedse voetballer een rode kaart krijgt op t WK??) ben ik daarmee gestopt.
Daarna ben ik na een rustperiode overgegaan op de microgynon 30. zo'n 3 weken na mn eerste pil kreeg ik mn eerste migraine aanval.. Anderhalf jaar later (ik had niet door dat het door de pil kwam, migraine zit bij ons in de familie) overgestapt op de Yasmin.. resultaat: Amper migraine, maar mn hele snoet onder de pigmentvlekken..
Eerlijk gezegd weet ik het ook niet meer.. Ik ga mn doc maar een som advies vragen want ik ben praktisch door mn oplossingen heen.
Misschien moet ik maar een jongetje worden. Die hebben nergens last van..![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:30 schreef Brunette het volgende:
Maar wat bedoel je eigenlijk met een ''zwangerschapsmasker''?
heb je allemaal kleine bruine ''sproeten'' gekregen ofso?
*zoekt met google......
Ownee het is toch iets anders.....
Het is wel de moeite waard om te overwegen. Weet jij of dit instituut de enige is die zich hiermee bezig houdt?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:31 schreef Aventura het volgende:
Het is zeker prijzig, maar ik had het er voor over. Ik was eerst ook zeer sceptisch. Je gelooft niet dat donkere pigmetnvlekken kunnen verdwijnen door een lichtflitjse, maar ik heb het aan den lijve ondervonden. Ik moet zeggen, het doet flink zeer. De eerste uren moet je smeren met een verkoelende gel. Na 1-3 dagen zag ik dat de pigmentvlekken uit elkaar vielen, je krijgt blaasjes en korstjes en na ongeveer een tot twee weken zie je het eindresultaat. Echt een bizar proces maar de investering zeker waard!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |