abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27051001
Er kan best waarheid in zitten, maar dat argument over olie is onderhand niet leuk meer, geloof ik geen reet van.
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:50 schreef bregaladus het volgende:

[..]
nou oke, waarom valt USA Noord Korea dan niet aan? die hebben het WEL en komen er zelfs voor uit. :S
Omdat ze dan Rusland tegen zich in het harnas jagen, en dat is het laatste wat Amerika wil, van wat ik heb begrepen heeft Rusland goede banden met Noord-Korea.
  maandag 16 mei 2005 @ 13:21:40 #52
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_27051272
quote:
Op maandag 16 mei 2005 09:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Best wel weinig slachtoffers hé, als je bedenkt hoeveel volk er normaal in de wtc's en het pentagon zit ...
Alles was 'precies leeg' ... zowel de vliegtuigen die gekaapt zijn, de wtc's én het pentagon ... in het pentagon werkt normaal meer dan 20000 man .. .wat een geluk dat ze gecrasht zijn in het leegstaand gedeelte ...
Dus dat betekent dus dat 16000 Amerikanen weten hoe het ECHT zit??

of wat?
  maandag 16 mei 2005 @ 13:38:13 #53
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27051675
Hoezo is het argument over olie niet leuk meer? Dat jij het niet leuk vind doet niet ter zake, het argument staat als een huis. Dit wil niet zeggen dat dit de hoofdreden was, maar wel één van de vele redenen.

Wat betreft de relaties van verschillende landen en het vormen van machtsblokken ligt het wel wat ingewikkelder dan alleen Rusland en Noord-Korea. Veel van de landen in het midden-oosten en het westen van Azie (Afghanistan, Irak, Pakistan, Oezbekistan, Oekraine, Tajikistan, Georgie, Kazachstan) hebben ondertussen westers gezinde regeringen gekregen of worden steeds meer onafhankelijk van Rusland. Dit zorgt voor een soort buffer en de westerse controle over de grootste delen van de natuurlijke grondstoffen in de wereld. En ga mij niet vertellen dat deze grondstoffen niet belangrijk zijn of geen rol spelen, want dan heb je werkelijk niet begrepen dat de westerse landen en de economie totaal afhankelijk zijn van de constante flow van natuurlijke grondstoffen uit landen die voorheen niet allemaal onder westerse controle waren.

Ik post hier nogmaals de analyse van Michael Ruppert van het boek The Grand Chessboard (by Zbigniew Brzezinski). Hij legt hier haarfijn uit welke machtsblokken er zijn en welke belangen het westen (iig de VS) heeft bij de gevoerde oorlogen en de strategische controle over de regio.

Geopolitiek - The Grand Chessboard
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_27053195
http://www.rodehoed.nl/index.php?pagina=programma.php

Voor de gene die hier naar toe gaan wel even een kaartje bestellen he. Is wel gratis maar toch.
maakt niet uit
  maandag 16 mei 2005 @ 15:41:47 #55
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_27054785
quote:
Op maandag 16 mei 2005 07:32 schreef displission het volgende:
Maar waarom dan? wat is de echte reden dat er 3000 tot 4000 mensen moesten sterven?
Bekijk het PNAC(Project for The New American Century) eens, dan begrijp je misschien ook waarom er zoveel mensen moesten sterven.
http://www.newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf

Voor diegene die niet weten wat het PNAC is:
Het Project for the New American Century (PNAC, Project voor de Nieuwe Amerikaanse Eeuw) is een Amerikaanse, neoconservatieve denktank. PNAC werd in 1997 opgericht door het New Citizenship Project als organisatie die zich het wereldwijde Amerikaanse leiderschap tot doel stelt.....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Project_for_the_New_American_Century

Of bekijk gewoon dir korte filmpje over wat de PNAC is.
http://www.knife-party.net/flash/barry.html

Ik heb het document eens doorgelezen en er een paar belangrijke quotes uitgehaald.

"Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event — like a new Pearl Harbour."

"American military preeminence will continue to rest in significant part on the ability to maintain sufficient land forces to achieve political goals such as removing a dangerous andhostile regime when necessary"

"Advanced forms of biological warfare that can target specific genotypes may transform biological warfare from the realm of terror to a politically useful tool" (p. 60).

"Indeed, in time, American and allied power in the region may provide a spur to the process of democratization inside China itself….A heightened U.S. military presence in Southeast Asia would be a strong spur to regional security cooperation, providing the core around which a de facto coalition could jell" (pp. 18-19).

"As the 20th century draws to a close, the United States stands as the world’s most preeminent power. Having led the West to victory in the Cold War, America faces an opportunity and a challenge: Does the United States have the vision to build upon the achievement of past decades? Does the United States have the resolve to shape a new century favorable to American principles and interests?"

"What we require is] a military that is strong and ready to meet both present and future challenges; a foreign policy that boldly and purposefully promotes American principles abroad; and national leadership that accepts the United States’ global responsibilities."

"In the Persian Gulf region, the presence of American forces, along with British and French units, has become a semi-permanent fact of life"

"Raising U.S. military strength in East Asia is the key to coping with the rise of China to great-power status

" In this regard, the Pentagon should be very wary of making large investments in new programs – tanks, planes, aircraft carriers, for example – that would commit U.S. forces to current paradigms of warfare for many decades to come" (p. 13)."

PNAC leden hebben 4 kernmissies opgesteld die noodzakelijk zijn voor het bereiken van hun doel.
- Fight and decisively win multiple, simultaneous major theater wars;
- Defend the American homeland;
- Perform the “constabulary” duties associated with shaping the security environment in
critical regions;
- Transform U.S. forces to exploit the “revolution in military affairs;”

Bekende members van de PNAC zijn:

- Dick Cheney: Vice president
- Donald Rumsfeld: Secretary of Defense.
- Paul D. Wolfowitz: Deputy Secretary of Defense, and Assistant to the Vice President.
- John R. Bolton: Under Secretary of State for Arms Control and International Security.
- I. Lewis Libby: Assistant to the President, and Chief of Staff to the Vice President.
- Zalmay Khalilzad: Senior Director – National Security Council; now Ambassador to Afghanistan, Special Presidential Envoy to Afghanistan, and Special Presidential Envoy to the Free Iraqis.
- Peter W. Rodman: Assistant Secretary of Defense for International Security Affairs.
- Christopher A. Williams: member of Pentagon’s Deterrence Concepts Advisory Panel, and member of Pentagon’s Defense Policy Board; now Department of Defense – Special Assistant to Donald Rumsfeld.
- Paula Dobriansky: Under Secretary of State for Global Affairs.
- Aaron Friedberg: Vice President’s Deputy National Security Advisor.
- Abram N. Shulsky: Director – Defence Department’s Office Of Special Plans.
- Barry D. Watts: Director of Program Analysis and Evaluation – Office of The Secretary of Defense.
- Stephen A. Cambone: Special Assistant to Donald Rumsfeld; now Under Secretary of Defense for Intelligence, Special Assistant to the Secretary and Director for Program Analysis and Evaluation – Department of Defense.
- William Howard Taft IV: Chief Legal Advisor to the Department of State.
- Mark P. Lagon: Deputy Assistant Secretary of State.
- William Schneider Jr.: Chairman – Defense Science Board for the Department of Defense.
- Richard L. Armitage: Deputy Secretary of State.
- Vin Weber: member – National Commission on Public Service.
- Richard N. Perle: Pentagon Policy Advisor (resigned February 2004), member – Defense Policy Board.
- Randy Scheunemann: Office of The Secretary of Defense – Consultant on Iraq Policy.
- Gary Schmitt: Consultant to the Department of Defense.
- R. James Woolsey: member – Defense Policy Board, member – Deterrence Concepts Advisory Panel, member – National Commission on Energy Policy.
- Elliot Abrams: National Security Council – top advisor on the Middle East.
- Henry S. Rowen: member – Department of Defense Policy Board. February 12, 2004: Presidential appointment to the Commission on the Intelligence Capabilities of the United States Regarding Weapons of Mass Destruction.
- Devon Gaffney-Cross: member – Defense Policy Board.
- David Epstein: employee at the Office of Secretary of Defense – Net Assessment.
- Richard V. Allen: member – National Security Advisory Board, member – Defense Policy Board.
- Penn Kemble: Department of State – Head, Eminent Persons Group, Sudan Slavery Commission.
- Jeffrey Bergner: study group member – Commission on National Security 21st Century.
- Francis Fukuyama: President’s Council on Bioethics.
- Nicholas Eberstadt: consultant for the State Department, consultant for the Bureau of the Census.
- Hillel Fradkin: member of the Advisory Committee on International Education – Department of Education.
- Seth Cropsey: Director of the International Broadcasting Bureau.
- Dov S. Zakheim: Under Secretary and Chief Financial Officer for the Department of Defense (resigned April 15, 2004).
- Rudy Boschwitz: Presidential appointee to the Holocaust Memorial Council.
- Robert B. Zoellick: U.S. Trade Representative – member of President’s Cabinet.
- Charles Krauthammer: member – President’s Council On Bioethics.
- Daniel Goure: consultant – Department of State, consultant – Department of Defense, consultant – Department of Energy.
- Victoria Nuland: (wife of Robert Kagan, co-founder and Project Director of the PNAC) Vice President’s Deputy National Security Advisor.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_27054845
werd wel tijd
  maandag 16 mei 2005 @ 15:48:39 #57
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_27054956
word het dan niet eens tijd om volwassen te worden? wat een onnozel gedoe allemaal..oorlog om geld en macht..die lui hebben geen flauw idee wat macht inhoud..

macht = het vermogen om als individu op een positieve manier een dag door te komen alhoewel deze negatief begon, macht = anderen helpen, macht = niet moorden, maar laten leven..

en geld = in 2012 niks meer waard

als je dit in het perspectief van America's oorlogvoering bekijkt lijkt het net alsof alles klopt, maar vergis je niet, mijn missie is het helpen van mensen over de hele wereld. Dat ik niet over materiele middelen beschik in deze tijd wil niet zeggen dat ik er niet aan toekom of dat ik het uitstel. Ikzelf ben wel degelijk bezig met het helpen van anderen, ik moord niet, ik laat leven en alhoewel sommige dagen voor mij een regelrechte disaster zijn probeer ik ondanks alles zo snel mogelijk weer positief de berg te beklimmen.

En het geld dat interesseert me weinig tot niks het is dat ik er nu mee moet leven. Stel je eens voor als er al 1 iemand was die een beetje kon toveren..dan kan ie teneerste het geld wegtoveren en nog meer leuke dingen doen..wat dat betrefd zijn die mythes van tovernaren nog en eens niet zo ver weg van ons verwijdert..want ik meen dat december 2012 een keerpunt zal zijn waar de US of A van op zullen kijken..

[ Bericht 55% gewijzigd door displission op 16-05-2005 15:57:37 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_27055463
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:48 schreef displission het volgende:
word het dan niet eens tijd om volwassen te worden? wat een onnozel gedoe allemaal..oorlog om geld en macht..die lui hebben geen flauw idee wat macht inhoud..

macht = het vermogen om als individu op een positieve manier een dag door te komen alhoewel deze negatief begon, macht = anderen helpen, macht = niet moorden, maar laten leven..

en geld = in 2012 niks meer waard

als je dit in het perspectief van America's oorlogvoering bekijkt lijkt het net alsof alles klopt, maar vergis je niet, mijn missie is het helpen van mensen over de hele wereld. Dat ik niet over materiele middelen beschik in deze tijd wil niet zeggen dat ik er niet aan toekom of dat ik het uitstel. Ikzelf ben wel degelijk bezig met het helpen van anderen, ik moord niet, ik laat leven en alhoewel sommige dagen voor mij een regelrechte disaster zijn probeer ik ondanks alles zo snel mogelijk weer positief de berg te beklimmen.

En het geld dat interesseert me weinig tot niks het is dat ik er nu mee moet leven. Stel je eens voor als er al 1 iemand was die een beetje kon toveren..dan kan ie teneerste het geld wegtoveren en nog meer leuke dingen doen..wat dat betrefd zijn die mythes van tovernaren nog en eens niet zo ver weg van ons verwijdert..want ik meen dat december 2012 een keerpunt zal zijn waar de US of A van op zullen kijken..
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_27058698
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:21 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Dus dat betekent dus dat 16000 Amerikanen weten hoe het ECHT zit??
of wat?
neenee
Ik wou gewoon aantonen dat het hem om het schokeffect te doen was, en niet zozeer het aantal slachtoffers ...
Nu werden de burgers getraumatiseerd met de beelden van de crashende vliegtuigen, en niet zozeer met beelden van uiteengerukte lijken ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_27058891
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:07 schreef Nature het volgende:
Er kan best waarheid in zitten, maar dat argument over olie is onderhand niet leuk meer, geloof ik geen reet van.
Nochtans is PeakOil het enige dat hier nog bewezen kan worden
Ik zit met 2 kinderen die ik nog moet grootbrengen, dus ik kan het me niet permitteren om aan struisvogelpolitiek te doen ...
quote:
Omdat ze dan Rusland tegen zich in het harnas jagen, en dat is het laatste wat Amerika wil, van wat ik heb begrepen heeft Rusland goede banden met Noord-Korea.
Die zitten toch al decennia tegen elkaar bezig ? Maar steeds onrechtstreeks ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 16 mei 2005 @ 18:18:38 #61
16715 Mylene
*schatje*
pi_27059031
In de Telegraaf van vandaag staat de volgende advertentie op een hele pagina.

pi_27061734
Misschien niet echt op zijn plaats hier, maar het vult aan ... Cheney is nu eenmaal de naam die je overal in terugvindt

Woodward Calls Cheney a 'Serious' Dark Horse for 2008 Run for White House

Published: May 15, 2005 11:50 PM ET

NEW YORK A trial balloon for a Cheney for President run in 2008 is being launched by a surprising source, Washington Post star reporter (and White House insider) Bob Woodward.

Appearing on Chris Matthews' NBC talk show on Sunday, Woodward labeled Vice President Cheney “a serious dark horse candidate.” He said that with "a number of people" going for the GOP nomination, “a guy named George Bush might come out and say ‘What about Dick?’"

Woodward observed that "there's a serious vacuum right now," with Senators Frist, Brownback, and Allen leading the field, some say.

There may be a precedent for this. Cheney, who was put in charge of finding a suitable VP candidate in 2000, ended up getting the nod himself.
http://www.editorandpubli(...)ontent_id=1000920885

* * *

En verder lees je dan weer dit ...

* * *

16/05 Kofi Annan vergelijkt VN-idealen met idealen van VS

Secretaris-generaal van de Verenigde Naties (VN) Kofi Annan heeft maandag in de Amerikaanse staat Philadelphia de idealen van de VN geprezen en vergeleken met de idealen die de stichters van de Verenigde Staten (VS) ooit inspireerden.
"De Verenigde Staten van Amerika, dat is niet enkel een land, het is een idee", aldus Annan tijdens een toespraak voor de nieuwe gediplomeerden van de Universiteit van Pennsylvanië. "Een idee dat werd geregistreerd in de Onafhankelijkheidsverklaring, die hier in Philadelphia werd ondertekend door Benjamin Franklin en de anderen, en waaruit blijkt dat alle mensen gelijk zijn en onvervreemdbare rechten hebben".

"De Verenigde Naties, dat is ook een idee. Het gaat hier niet alleen om een gebouw of een internationale machine. Het belichaamt de overtuiging dat we op een kleine planeet leven en dat onze veiligheid, onze rechten en ons welzijn - en onze vrijheden - onverbrekelijk zijn", voegt Annan er nog aan toe.
De toespraak komt er op het moment dat het aanzien van de Verenigde Naties in de VS een serieuze deuk heeft gekregen, sinds de debatten over de oorlog in Irak. Annan, die de oorlog bestempelde als illegaal omdat hij werd begonnen zonder een akkoord met de VN, trok zich de veroordelingen van de conservatieve Amerikanen persoonlijk aan.

* * *

Ok, voorlopig gebruikt hij nog het woord "rechten", en net niet NWO
pi_27124586
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:18 schreef schatje het volgende:
In de Telegraaf van vandaag staat de volgende advertentie op een hele pagina.

[[url=http://img73.echo.cx/img73/1784/te2s200505162281thumb6ev.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vandaag ook in de het gratis dagblad 'Metro'.
pi_27176279
zijn er mensen die de dvd ook echt ontvangen hebben? ik heb ze net namelijk een mail gestuurd met het verzoek hem op te sturen. Wel freaky stuff trouwens, heb 911 in plane site al gezien... best sick!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:50:14 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27192588
mooi zo
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_27192865
Jazeker, vandaag ontvangen hiero. Staat geloof ik iets van 6 uur aan materiaal op.
Heb 'm op reopen911.org besteld en via http://www.absolutely.nl
maakt niet uit
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:41:31 #67
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_27193892
dat betekend dus xvidden en mij ff berijken...ik zet m wel online (hij was tog gratis mods dus geen c ? )
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:02:12 #69
9211 Mboy
Only Toni!
pi_27208410
Ben gisteren avond nog naar die 911 bijeenkomst in Amsterdam geweest. Wat me meteen opviel is dat er veel bewaking rond liep. Daarnaast werd Meneer Walters zelf continue omringd door 2 of 3 bodyguards.

Jammergenoeg vond ik de presentatie, als ik me even in de schoenen van de nietwetende leek verplaatste niet zo sterk, maar misschien komt dat wel omdat ik er zelf ontiegelijk veel over gelezen en gezien heb, wat niet zomaar in een paar uurtjes door een klein panel van mensen kan worden getoond. (Waar begin je in godesnaam ?!) Het is natuurlijk ook een gigantische drempel om even te nemen om alleen al te geloven dat o.a. de "amerikaanse regering" zelf achter de aanslag zit. Het komt veel geloofwaardiger over als een man met een vieze baard en smoezelig uiterlijk de aanslag heeft gepleegd, zo zijn we tenslotte wel geconditioneerd dat het altijd smeerlappen moeten zijn.
Ik denk even terug aan die 19 foto's van de zogenaamde hijackers of hoe ze ook mogen heten, die hadden pas het typische terroristen uiterlijk.
Ga er maar aanstaan om dat beeld er bij de massa alleen al uit te krijgen, het lijkt bijna op mission impossible.

Een uitspraak van J Edgar Hoover die ik hierin zeer toepasselijk vind:
"The individual is handicapped by coming face to face with a conspiracy so monsterous that he can not believe it exists"

Zijn er nog meer mensen van Fok naar die bijeenkomst geweest, en wat was jullie/jou indruk ?

Trouwens, 24 en 25 mei deel II en III van dit event

[ Bericht 1% gewijzigd door Casual op 21-05-2005 07:42:58 ]
maakt niet uit
  zondag 22 mei 2005 @ 01:38:05 #71
19194 Oversight
◢◤
pi_27235848
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:41 schreef merlin693 het volgende:
dat betekend dus xvidden en mij ff berijken...ik zet m wel online (hij was tog gratis mods dus geen c ? )
is er al een link om te downen ?
◢◤
  zondag 22 mei 2005 @ 15:56:35 #72
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_27246014
Heb die dvd ook besteld, hoelang duurt het ongeveer voordat je die krijgt?
pi_27263811
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 07:36 schreef Casual het volgende:
Zijn er nog meer mensen van Fok naar die bijeenkomst geweest, en wat was jullie/jou indruk ?
Ja, de TS van dit topic: Aanslagen 11 september 2001
Eeuwig vijfentwintig
pi_28203713
ik bekeek net een flash presentatie over de crash in het pentagon : http://www.pentagonstrike.co.uk/flash.htm#Main
één van de argumenten die men gebruikt is dat de schade te klein is om door een boeing 757 te zijn veroorzaakt. ik zocht daarna via google wat foto's op van de bijmerramp maar ik kom daar eigenlijk ook helemaal niet zo veel schade tegen als ik had verwacht van een vliegtuig. ik zie ook geen resten van een vliegtuig.
heeft iemand een idee of er bij de bijlmerramp resten van het vliegtuig zijn gevonden? (behalve "minuscule deeltjes" zoals ik op een site las)
  vrijdag 24 juni 2005 @ 22:50:14 #75
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_28207831
Ik vond wel deze foto's van de Bijlmerramp:

Het valt mij op dat je op foto's van het pentagon helemaal niet zo'n grote vuurzee ziet, hooguit op 1 foto, daarna is het snel over.

en

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')