Wijkcentrale hier is een groot pand zonder ramen ergens weg gestopt aan een doodlopende weg op een dijkquote:Op maandag 16 mei 2005 00:19 schreef frenkck het volgende:
Wijkcentrale van ons hier ligt 50 meter van mijn huis vandaan. Is niet zoveel bijzonders aan, het is afgezet door een hek eromheen en er zitten geen ramen in ofzo. Maar ach supersnel internet als je zo dichtbij zit weetje.
En jij wou zeker inbreken dusquote:Op zondag 15 mei 2005 19:57 schreef dalet het volgende:
Pics van de centrale uit mijn woonplaats, helaas van buiten moeten nemen:
[afbeelding]
Echt nietquote:Op maandag 16 mei 2005 01:13 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En jij wou zeker inbreken dus...
Morgen hoop ik pics van mijn wijkcentrale te maken
Zeker een nostalgiequote:Op maandag 16 mei 2005 13:07 schreef bbfakir het volgende:
Heel vroeger, ruim 25 jaar terug, voor mijn MTS 4 maanden stage gelopen bij de (toen nog) PTT-opleidingen. Leuk hoor. De jongens daar zagen mij ook als een soort leraar. Ook nog 14 dagen in een centrale geweest. Niks geen electronica althans bijna geen. Een behoorlijke herrie van relais en lijnkiezers. Er was toen een revolutie in telefoonland nl. de PRX centrale. Een semie electronische centrale die werkte met reed-relais.
Nostalgie.![]()
Ik zal van de week eens kijken of ik wat foto's kan nemen van de wijkcentrale hier. Ligt op zo'n 300 m. afstand, en is een vrij groot gebouw van 3 verdiepingen ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:31 schreef dalet het volgende:
Nou, heeft iemand nou al pics gemaakt of niet?
Van wijkcentrale gaat het naar een verdeelkastje en daarvandaan komt het bij je huis. Er is (denk ik) geen directe verbinding van wijkcentrale naar huis, zonder tussenkomst van een verdeelkast.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:52 schreef dalet het volgende:
Dan moet ik het zeker zien!!!!! Bij "mijn" centrale staat er ook een tetter van een mast naast. Voornamelijk voor GSM, UMTS, 1 radiostation en de brandweer. En er zit een dokterspraktijk naast de centrale. Stel dat die vent ADSL heeft, dan heeft ie de volle up en down...![]()
![]()
"Dokter, hoe ver zit u van de centrale"?
"Eeh, 10 meter?"
BAH!!!Hij kan gewoon bijna de DSLAM in kijken....
Ik ga maar eens vaker naar de dokter denk ik![]()
En zo komt stichting Brein dus aan jullie adressen. De query word gelinkt aan je IP en opgeslagen in een database.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef teckna het volgende:
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm
houd er rekening mee dat de bekabeling via een andere weg zou kunnen lopen. dit is hemelsbreed
LOL... lekker wantrouwig, maarjah... ergens is het wel dom om je adres overal in te voeren op internet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef LangeJan het volgende:
[..]
En zo komt stichting Brein dus aan jullie adressen. De query word gelinkt aan je IP en opgeslagen in een database.
Vul het dus NIET in!
Oké, hierbij voor de liefhebbers een aantal foto's van de KPN wijkcentrale in de wijk De Schooten in Den Helderquote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef MouseInteractive het volgende:
Ik zal van de week eens kijken of ik wat foto's kan nemen van de wijkcentrale hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |