Maar dan ben je toch juist omringd door mannen? Oh ja. ICT mannen. Nevermind.quote:
Datingsitequote:Op zondag 15 mei 2005 20:39 schreef DaMart het volgende:
Naar aanleiding van een constatering op een datingsite, wil ik de volgende stelling even deponeren:
Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen
De reden waarom ik het idee krijg dat dat wel eens waar zou kunnen zijn is omdat de meeste vrouwen die zich op die site hebben ingeschreven ofwel juf zijn, ofwel in de verpleging/verzorging werkzaam zijn.
Maa dan ga je er dus van uit dat je iemand moet leren kennen op je werk.... Dat kan toch ook op andere plaatsen?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:26 schreef DIA het volgende:
ehm tja wel logisch juf en zuster...... vrouwenberoep
ict en bijv bouw ........ mannenberoep
Ik vind het niet echt beroepen die reden geven om single te blijven.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:26 schreef DIA het volgende:
ehm tja wel logisch juf en zuster...... vrouwenberoep
ict en bijv bouw ........ mannenberoep
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Wat je in het dagelijks leven doet bepaalt ook een hoop natuurlijk. Als jij ergens werkt waar alleen maar mensen van hetzelfde geslacht komen, en je bent bijvoorbeeld geen uitgaanstype, dan ontmoet je weinig mensen die je mogelijk van je single-zijn af zouden kunnen helpen. Dus een beroep kan zeker een rol spelen denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Er is sowieso geen andere reden dat je single bent dan jezelf.
Ja in zo geval heb je wel gelijk. Alleen vind ik juf en zuster een verkeerd voorbeeld hierbij.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Wat je in het dagelijks leven doet bepaalt ook een hoop natuurlijk. Als jij ergens werkt waar alleen maar mensen van hetzelfde geslacht komen, en je bent bijvoorbeeld geen uitgaanstype, dan ontmoet je weinig mensen die je mogelijk van je single-zijn af zouden kunnen helpen. Dus een beroep kan zeker een rol spelen denk ik.
Ligt dan echt weer aan jezelf. Je hebt wellicht een verschil in 'kans', maar uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij jezelf.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Wat je in het dagelijks leven doet bepaalt ook een hoop natuurlijk. Als jij ergens werkt waar alleen maar mensen van hetzelfde geslacht komen, en je bent bijvoorbeeld geen uitgaanstype, dan ontmoet je weinig mensen die je mogelijk van je single-zijn af zouden kunnen helpen. Dus een beroep kan zeker een rol spelen denk ik.
Juffen en zusters zijn ook polygame neuksletten met wie geen enkele man een serieuze relatie wil opbouwen natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja in zo geval heb je wel gelijk. Alleen vind ik juf en zuster een verkeerd voorbeeld hierbij.
Mee eens, al was het alleen maar om het feit dat dit de meest constructieve manier is om tegen het probleem aan te kijken.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Er is sowieso geen andere reden dat je single bent dan jezelf.
Jawel, want de pabo's en verpleegstersopleidingen )het woord zegt het al) kampen met een chronisch vrouwenoverschot.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:30 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt beroepen die reden geven om single te blijven.
Die hadden ze moeten mengen met de ICT studies.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, want de pabo's en verpleegstersopleidingen )het woord zegt het al) kampen met een chronisch vrouwenoverschot.
Misschien tijdens je studie maar zodra je eenmaal gaat werken zijn er genoeg mannelijke collega's te vinden, al die lekkere en goedverdienende chirurgen...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, want de pabo's en verpleegstersopleidingen )het woord zegt het al) kampen met een chronisch vrouwenoverschot.
Had ik het met Sanne ook al over op de meeting. We wisten het ook niet. Ik gebruik em wel regelmatig omdat die er wel relaxed uitzietquote:Op zondag 15 mei 2005 21:51 schreef HenryHill het volgende:
<- Weet iemand wat ik in hemelsnaam met dit plaatje moet...?
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Had ik het met Sanne ook al over op de meeting. We wisten het ook niet. Ik gebruik em wel regelmatig omdat die er wel relaxed uitziet![]()
Jullie hadden wel boeiende gespreksonderwerpen zeg.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:58 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Had ik het met Sanne ook al over op de meeting. We wisten het ook niet. Ik gebruik em wel regelmatig omdat die er wel relaxed uitziet![]()
Hmm, doe mij maar een zuster. Zo eentje die het bloed sneller laat stromen...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:57 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Misschien tijdens je studie maar zodra je eenmaal gaat werken zijn er genoeg mannelijke collega's te vinden, al die lekkere en goedverdienende chirurgen...
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hmm, doe mij maar een zuster. Zo eentje die het bloed sneller laat stromen...![]()
btw: golddigger![]()
quote:al die lekkere en goedverdienende intelligente chirurgen...![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:24 schreef thabit het volgende:
[..]
Godgodgod, meneer de Casanova hoor. Alsof het allemaal niks voorstelt om de buit binnen te slepen.
leg eens uit ? Als jij de juiste persoon tegenkomt kijk je ook wel om haar foutjes en mindere punten heen .. net als zij bij jou zal doen !quote:Op zondag 15 mei 2005 16:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow please, juist bij de goede persoon kan je heel veel fout doen.
Je moet niet zo zeker van je zaak zijn, het kan ook een hij zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
leg eens uit ? Als jij de juiste persoon tegenkomt kijk je ook wel om haar foutjes en mindere punten heen .. net als zij bij jou zal doen !
De metalmod smiley ... eigenlijk alleen te gebruiken door seborik of met kerst !quote:Op zondag 15 mei 2005 21:51 schreef HenryHill het volgende:
[..]
<- Weet iemand wat ik in hemelsnaam met dit plaatje moet...?
Toch is het vreemd dat je ICT-ers daar altijd over hoort en bouwvakkers zelden. Misschien is het een combinatie, bepaalde beroepsgroepen trekken bepaalde mensen aan.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef QyRoZ het volgende:
Maar goed, ik denk dat mensen in bepaalde beroepsgroepen wel degelijk een kleinere kans hebben op een relatie. En dan kan je wel zeggen dat het aan jezelf ligt, maar het is gewoon heel moeilijk om buiten die groepen te komen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeker van je zaak zijn, het kan ook een hij zijn.
Bouwvakkers zijn vaak een stuk gespierder dan bleke, nerderige ICTers.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:14 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat je ICT-ers daar altijd over hoort en bouwvakkers zelden. Misschien is het een combinatie, bepaalde beroepsgroepen trekken bepaalde mensen aan.
tja dr zijn vast vrouwen die op nerderige dingen vallen ... als er vrouwen zijn die mijn muzieksmaak kunnen waarderen zijn er ook vrouwen die waarderen dat je een videokaart kunt tweakenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn vaak een stuk gespierder dan bleke, nerderige ICTers.
Spreek voor jezelf aubquote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn vaak een stuk gespierder dan bleke, nerderige ICTers.
Ik ben geen stereotype nerd. Dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja dr zijn vast vrouwen die op nerderige dingen vallen ... als er vrouwen zijn die mijn muzieksmaak kunnen waarderen zijn er ook vrouwen die waarderen dat je een videokaart kunt tweaken
nouja ik kan nu wel allemaal cliché's gaan zeggen maar daar heb je ook niks aan !quote:Op zondag 15 mei 2005 22:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben geen stereotype nerd. Dat scheelt dan weer.
daar had je tot een week of 2 geleden anders totaal geen moeite mee.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja ik kan nu wel allemaal cliché's gaan zeggen maar daar heb je ook niks aan !
Ik ben tegenwoordig de cliché-goeroe.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja ik kan nu wel allemaal cliché's gaan zeggen maar daar heb je ook niks aan !
wat cliché's roepen ... erm heb je wel mee gelezen 2 weken geleden zat ik nog alle cliché's de grond in te boren net als alle andere singlesquote:Op zondag 15 mei 2005 22:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
daar had je tot een week of 2 geleden anders totaal geen moeite mee.
Nee zou ik ook niet blij van worden. Normaalgesproken ben ik dus helemaaaaaaaaal niet jaloers aangelegd, maar nu houd ik toch angstvallig in de gaten of niet iemand anders ietsjes te veel aandacht probeert te krijgen =)quote:Op zondag 15 mei 2005 01:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
leuk gevoel heik hoor net dat meerdere mensen een oogje op 'mijn' gozer hadden. maar daar voel ik me niet beter van
![]()
Jaloezie is zoiets vuils hequote:Op zondag 15 mei 2005 22:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee zou ik ook niet blij van worden. Normaalgesproken ben ik dus helemaaaaaaaaal niet jaloers aangelegd, maar nu houd ik toch angstvallig in de gaten of niet iemand anders ietsjes te veel aandacht probeert te krijgen =)
Dat kan je wel zeggen ja, iets heel vervelends....quote:
Ik zoek wanhopig naar de logica van deze post.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Pfff, single zijn is kut
Helemaal op zondagavond als je net je laatste euro's uit de muur hebt gekrabt.
Zelfs betalen voor sex zit er dan niet meer inquote:Op zondag 15 mei 2005 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Pfff, single zijn is kut
Helemaal op zondagavond als je net je laatste euro's uit de muur hebt gekrabt.
Anders kon je nog je wederhelft gaan opzoeken, dicht tegen er aan kruipen en zachtjes ingefluisterd krijgen dat de wereld niet altijd zo klote is.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zoek wanhopig naar de logica van deze post.
Ik kan je nu ook wel vertellen dat de wereld niet klote is hoor, maar dat dicht tegen je aan kruipen moet je er dan zelf maar even bij verzinnen. Alhoewel ik ook liever heb dat je dat niet doet.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Anders kon je nog je wederhelft gaan opzoeken, dicht tegen er aan kruipen en zachtjes ingefluisterd krijgen dat de wereld niet altijd zo klote is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |