Optie tweequote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:15 schreef Grobbel het volgende:
Nee, niet Sage, of Sage Francis of op wie je precies doelde.
Werk ze BS, Diaan73 en ik gaan ook pitten...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:17 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Optie tweeIig, ik ben naar bed, morgenochtend werken
![]()
Hey bukkie! Welcome backquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben al een paar dagen lang tussen de bedrijven door punten aan het tellen. Dit weekend een up to date stand.
Snap ik. Weet dat we het zeer waarderen, en haast je vooral niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:33 schreef bukgeit het volgende:
Ha GLO. Alles goed hier hoor, maar het telwerk vergt meer tijd dan ik dacht en tijd is juist schaars.
t zegt me ook niks trouwens.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:43 schreef Grobbel het volgende:
Geen Amerie.
Ik trek de vraag gewoon terug en zal het antwoord maar gewoon geven... Het was Saul Williams.
Iemand anders nog een vraag?
Welkom terug Bukgeit...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:33 schreef bukgeit het volgende:
Ha GLO. Alles goed hier hoor, maar het telwerk vergt meer tijd dan ik dacht en tijd is juist schaars.
Ja klopt, Coca Cola werd Cherry Cola, omdat BBC Coca Cola reclame vond.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:42 schreef Prep2Fight het volgende:
iets met coca wordt Cherry? cola
Het lukt me nog niet helemaal om 'm in te koppen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:55 schreef Prep2Fight het volgende:
Wie is dit?
[afbeelding]
Wel een inkoppertje, maar ik moet zo weg![]()
Ik kan het je nog makkelijker maken... als het nodig isquote:What B.B. King is to the blues, or George Jones is to traditional country, Grammy-winning accordionistis to the world of Tex-Mex Conjunto.
was universally recognized as a leading exponent of the authentic South Texas Conjunto. While there are many masters of the accordion along the Texas-Mexican border, none have toured Europe, Japan and other points overseas or recorded with as many pop, rock and country artists as
. By all accounts,
was an international icon for the accordion-fueled Conjunto genre.”
Het spijt mij Belsen, ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Belsen een Kinks fan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |