ok ok, misschien een beetje teveel in mijn vragen, ik beloof dat ik bij mijn volgende vraag wat algemener benquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:39 schreef Neleos het volgende:
Hij is Amerikaans en maakt Country/Americana muziek of niet?
Had gekund... Deze is alleen wat jongerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lastig, met die zonnebril..
gokje op Gram Parsons.
Dan moet ik je helaas teleurstellen dit keer.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:48 schreef Prep2Fight het volgende:
Alle hoop is gevestigd op DaisyDuke...
Ik zit een bio te zoekenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:09 schreef cafca het volgende:
Whahahaha, en dat moet het makkelijker maken
Sorry, ik heb geen idee
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:27 schreef Prep2Fight het volgende:
maroon 5 ?
Zoiets dacht ik al. Kaiser Chiefs zijn het niet, toch...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Engels "Next Best Thing" bandje.
Mijn hoop was inderdaad op jou gevestigd!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:35 schreef Grobbel het volgende:
Maximo Park
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:35 schreef Grobbel het volgende:
Maximo Park
Wie?quote:The Montreal four-pieceare nothing like Interpol, but like those New York City suit-wearing hipsters,
create a stately, post-punk sound quite obviously inspired by the likes of Echo & The Bunnymen and Joy Division whether they intended to or not.
Dat zou mijn volgende gok geweest zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat zijn The Stills.
Ik zal 't onthouden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:59 schreef Grobbel het volgende:
Nou ja, The Dears herbergen toch een aantal dames (die ook zingen), plus hebben toch een charismatische edoch Afrikaans-Amerikaanse voorman.
Ik vind het vooral een uitslover, die frontman.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:59 schreef Grobbel het volgende:
Nou ja, The Dears herbergen toch een aantal dames (die ook zingen), plus hebben toch een charismatische edoch Afrikaans-Amerikaanse voorman.
Heb ze verder nooit live gezien, maar ik kan z'n soms wat overdreven imitatie-gedrag als het gaat om zang wel als een vorm van uitsloven zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:02 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een uitslover, die frontman.
Hij ging hoofd tegen hoofd met de andere gitarist een solo spelen. Een nog meer van soort Stadionrock taferelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb ze verder nooit live gezien, maar ik kan z'n soms wat overdreven imitatie-gedrag als het gaat om zang wel als een vorm van uitsloven zien.
Nope. Die komt ook niet uit Canada.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:05 schreef cafca het volgende:
tis niet een heel vage foto van rufus wainwright?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |