Cool die dvd's mar wat heb je aan die papieren en die dog tag dan ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:41 schreef Dizer het volgende:
Ik wacht ook op een pakketje, maar die is niet aangekomen vandaag. Volgens de zender heeft ie het gisteren voor zessen naar het postkantoor gebracht en dan zou ik hem vandaag moeten hebben, maar volgens het thuisfront is niks gekomen... en ik wacht dus met smacht op dit pakket:
[afbeelding]
Ebay doe ik heel vaak aan hoor, zolang het een goede user is (te zien aan de feedback) dan kan je het gewoon vertrouwen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:45 schreef mark_03 het volgende:
Geen enkele cd winkel heeft JASON MRAZ - WAITING FOR MY ROCKET TO COME in z'n assortimentBol.com, maar dies te duur
Marktplaats heeft ook niemand 'm... alleen op E-Bay, maar dat vertrouw ik niet (ivm buitenland enzo)
Het gaat toch om het totale pakket? Je hebt er niks aan, maar toch leuk om te hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cool die dvd's mar wat heb je aan die papieren en die dog tag dan ?
Uh, dan kom ik uit op 18,99quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ebay doe ik heel vaak aan hoor, zolang het een goede user is (te zien aan de feedback) dan kan je het gewoon vertrouwen.
En ik heb eventueel een 4 euro kortingsbon voor je voor bol.com asjewil
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cool die dvd's mar wat heb je aan die papieren en die dog tag dan ?
Weten jullie wat het ergste is van alles? Ik heb de tinbox al en daar heb ik meer dan een jaar geleden 85 euro voor betaald. Maar dit is gewoon een uberverpakking die echt heel mooi is en met heeeel veeel boek/papier/foto materiaal en ik heb zelfs 105 euro voor betaald terwijl het een koriaanse OT heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het gaat toch om het totale pakket? Je hebt er niks aan, maar toch leuk om te hebben
Maarja, BoB is niet zo mijn ding
Dus ik sta op 4quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:48 schreef babette21 het volgende:
vooruit..... maar 't is gewoon "Tof" in de breedste zin van 't woord he...
zeg maar, de top 3 van Fokkers waar ik het meeste mee heb.......
1. The Wup
2. Iwan
3. Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizer.....
maar let wel: lijstjes zijn vergankelijk & Mark zit in je nek te hijgen!!!
Dat had ik dan weer niet gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie wat het ergste is van alles? Ik heb de tinbox al en daar heb ik meer dan een jaar geleden 85 euro voor betaald. Maar dit is gewoon een uberverpakking die echt heel mooi is en met heeeel veeel boek/papier/foto materiaal en ik heb zelfs 105 euro voor betaald terwijl het een koriaanse OT heeft![]()
![]()
Ik zou het echt niet weten gewoon, ik krijg al hoofdpijn als ik moet denken aan de #1 user...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:48 schreef babette21 het volgende:
vooruit..... maar 't is gewoon "Tof" in de breedste zin van 't woord he...
zeg maar, de top 3 van Fokkers waar ik het meeste mee heb.......
1. The Wup
2. Iwan
3. Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizer.....
maar let wel: lijstjes zijn vergankelijk & Mark zit in je nek te hijgen!!!
Uh, tijd voor een pleisterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
fuck, ik snij mezelf gewoon in m'n vinger met 'n dossiermap....
tijd om naar huis te gaan
dat komt omdat ik er niet over na hoef te denken....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
Ik zou het echt niet weten gewoon, ik krijg al hoofdpijn als ik moet denken aan de #1 user...
Ik zou niet kunnen kiezen tussen BVO, Babette21, Bar_rel, Zhenar, Christine, _ElMaikel_...enz enz Poef...ik heb al hoofdpijn bij het typen van dit..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten gewoon, ik krijg al hoofdpijn als ik moet denken aan de #1 user...
Ik zou niet kunnen kiezen tussen BVO, Babette21, Bar_rel, Zhenar, mark_03 Christine, _ElMaikel_...enz enz Poef...ik heb al hoofdpijn bij het typen van dit..
Ik wou net zeggen...Maar jason Mraz is wel cool!! En John Mayer ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet gedaanMaarja, als je iets leuk vind moet je 't vooral kopen
(vergeet maar ff m'n Jason Mraz post van net,... strookt niet echt met wat ik nu zeg)
Een lijstje met mensen die ik niet leuk vind is een stuk makkelijker (niet dat ik 'm ga posten, maar gewoon om aan te geven dat de negatieve kant altijd makkelijker aan te geven isquote:
Er stond enz enz.. maar bedankt voor de correctiequote:
quote:
nee dat was a) op m'n lijstje zonder onm'ers en b) zonder verdere overweging [ik riep maar wat]quote:
Heb zelf alleen de Friends Superbox (30 DVD Box) aan TV series (en de Beste van Bart DVD's en een DVD van GTST). Verder vooral muziekdvd'squote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...Maar jason Mraz is wel cool!! En John Mayer ook!
Maar goed, ik heb zo veel geld over alleen voor BandOfBrothers en Buffy/Angel maar voor de rest hou ik het netjes qua series en films en zo.. Niet te dure dingen... alhoewel.. heb aardig wat luxe boxen en zo in mijn dvd verzameling...
X-Files
Charmed
Buffy
Angel
Simpsons
Matrix Ultimate 10 disc
Alien Quadroligy
Enz... dude... heb best wel wat geld in gestoken eigenlijk
Ja maar ik kan ANgel nergens krijgen hier in de buurt wel Charmed voor € 39, 99quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:56 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
En binnenkort Angel
Zhenar is mijn Buffy, Angel en Charmed billenmaat
Charmed wordt leuker wanneer ze eindelijk meeer krachten krijgen. In het begin is het wel leuk en zo, maar als ze wat sterker worden is het echt heel cool!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef bar_rel het volgende:
Heb jij Charmed S1?
Is het leuk? Ik wil het ook
? misschien?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dat was a) op m'n lijstje zonder onm'ers en b) zonder verdere overweging [ik riep maar wat]
mensen ga me nu niet te serieus nemen he!!!!![]()
ik ga naar huis, tot straks
Doei mop, zie je zo thuis, kook jij of ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dat was a) op m'n lijstje zonder onm'ers en b) zonder verdere overweging [ik riep maar wat]
mensen ga me nu niet te serieus nemen he!!!!![]()
ik ga naar huis, tot straks
Ha zal ik hem kopen of eerst ANgel?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Charmed wordt leuker wanneer ze eindelijk meeer krachten krijgen. In het begin is het wel leuk en zo, maar als ze wat sterker worden is het echt heel cool!!!!
Seizoen 6 is mijn favoriete
Chris, Wyatt, Leo![]()
Vroegah had ik het niet zo op jou, totdat SC kwam en toen werd je zelfs één van mijn favoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hou ook niet zo van favo user lijstjes volgens mij kan daar alleen maar gedoe van komen.
Ik heb ook een paar charmed stukjes gezien deden me toen erg denken aan Sabrina the teenage witch dus dat zou dan ook wel in het begin geweest zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Charmed wordt leuker wanneer ze eindelijk meeer krachten krijgen. In het begin is het wel leuk en zo, maar als ze wat sterker worden is het echt heel cool!!!!
Seizoen 6 is mijn favoriete
Chris, Wyatt, Leo![]()
Wat een liefdequote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vroegah had ik het niet zo op jou, totdat SC kwam en toen werd je zelfs één van mijn favo![]()
![]()
Vroeger was ik echt heel erg ook toen bij fok radio enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vroegah had ik het niet zo op jou, totdat SC kwam en toen werd je zelfs één van mijn favo![]()
![]()
Maar nu ben je coolquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vroeger was ik echt heel erg ook toen bij fok radio enzo![]()
de schaamte
Ben jij bij Fok! Radio geweest?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vroeger was ik echt heel erg ook toen bij fok radio enzo![]()
de schaamte
En daar gaat het omquote:
In de uitzending ja ik zou naar de eindhoven meet gaan ik was namelijk gevraagt door Vleermuis.quote:
Oh, ik dacht echt naar de studio enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In de uitzending ja ik zou naar de eindhoven meet gaan ik was namelijk gevraagt door Vleermuis.
Helaas had ik geen vervoer en mijn ouders vonden het ook een vreemd idee zo dicht bij het anne frank platsoen en toen werd ik dus gebelt via skype terwijl ik alleen thuis en niet zo nuchter was.
Ze vragen toch vaak users die veel in onz komen kom je er nog zo vaak dan ??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt naar de studio enzo
Mij vragen ze nou bijna elke week![]()
terwijl ik toch nooit (nooit?
) ga.
Nee hoor, ze vragen allerlei users.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze vragen toch vaak users die veel in onz komen kom je er nog zo vaak dan ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |