Ja die ken ik is een zusje vanquote:
Aaah. Jij bent lievvquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zal voortaan (nouja, voorlopig) niet meer in je trui snotteren.
Ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd in de gemoedstoestand van bovenstaande user.quote:
En dan net zoveel reacties krijgen als Orgi en BVO?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:19 schreef Skaai het volgende:
Ik fix een web-log. Stoer mên.
Die naam spreekt niet fijn uit als je slijm in je keel hebt.quote:
Mailt..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd in de gemoedstoestand van bovenstaande user.
Als u daar problemen mee heeft, vraag ik u vriendelijk doch dringend mij hierop aan te spreken via de mail.
Bij voorbaat dank,
De heer Bu P. Atih
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die ken ik is een zusje vantoch ?
Hebben die een weblog dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan net zoveel reacties krijgen als Orgi en BVO?
Slijm in je keel... ga je weer niezen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die naam spreekt niet fijn uit als je slijm in je keel hebt.
Ik nies niet meer, mijn neus zit alleen een beetje volquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slijm in je keel... ga je weer niezen?
* Dizer rent weg...
Ja. Eentje over zichzelf en die andere over Big Brotherquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hebben die een weblog dan?
Dit is mijn 2e, vorige kan ik niet meer op inloggen
echt wel.... ik vind hem eigenlijk de leukstequote:
[kloon modus]quote:
@ eerste :quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt wel.... ik vind hem eigenlijk de leukste![]()
maar ja, Dizer is lekkerder....
de dilemma's van de hedendaagse vrouw
Welke plaats kom ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt wel.... ik vind hem eigenlijk de leukste![]()
maar ja, Dizer is lekkerder....
de dilemma's van de hedendaagse vrouw
Ik weet niks over een weblog samen met iemand anders.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Eentje over zichzelf en die andere over Big Brother
Jij had toch vroeger een weblog samen met iemand anders?
Waarom weet ik dat?![]()
Weet ik veel, slijmerige bende die je in je neus/keel oid hebt, als je verkouden bent.quote:
Hmm, dan was het een andere Skaaiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik weet niks over een weblog samen met iemand anders.
Zet even die lijst uit hier.. ik ben benieuwdquote:
Ik had ooit een Skaai weblog, maar niet samen met iemand.quote:
neeee da's niet leukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:31 schreef Dizer het volgende:
Zet even die lijst uit hier.. ik ben benieuwd
Doe maar een top5
Gaat leuk worden als je ouder wordtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat ik tijdens het maken van wiskundesommen in mezelf praat..
"Oh nee, dan moet je dit doen."
"En dan dat vermenigvuldigen."
Dat soort dingen..
quote:
Ik doe dat ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat ik tijdens het maken van wiskundesommen in mezelf praat..
"Oh nee, dan moet je dit doen."
"En dan dat vermenigvuldigen."
Dat soort dingen..
ik had 't alleen over de SC'ers... als ik de ONM'ers erbij doe wordt de lijst wel anders....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:34 schreef Dizer het volgende:
Wie staat op één eigenlijk? wup zeker?
Of je hebt het gewoon foutquote:
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:36 schreef babette21 het volgende:
ik ga zo maar 's lekker naar huis... kijken of de cd van Tommie al op de mat ligt
Wie staat dan op 1???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 't alleen over de SC'ers... als ik de ONM'ers erbij doe wordt de lijst wel anders....![]()
gewoon van alle fok!kers.... da's vragen naar de bekende weg hè.....quote:
Nu heb je het al zowat verklapt, ik ben het niet... Wie is het dan? Ik wil het wetenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
gewoon van alle fok!kers.... da's vragen naar de bekende weg hè.....
als ik zelfs jóu er voor opoffer.....
Whahaha, dat heb ik ook. Ik lees die getallen altijd hardopquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik doe dat ook
En nu zit ik op school en moet ik me dus inhouden anders kom ik helemaal zo triest over
Ach ja, die leeftijd he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |