quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:51 schreef Dizer het volgende:
@ Nano: Ik neuk niet met de hele wereld, alleen met Fok!Vrouwen op een paar na
@ Bar_rel: Ik wist het gewoon niet
@ babette:Kom je weer in bed, het is zo koud zonder jou en de computer kan even wachten
Ik hou mijn mond daarover, anders komt er alleen maar oorlog vanquote:
Nee ik ga je niet weer spanken, genoeg gehad jij... je kan niet eens meer zitten op je reetquote:
Oorlogquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond daarover, anders komt er alleen maar oorlog van
Zelden inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee die is stom.....
wij zijn het niet vaak eens hè
Yahooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:56 schreef Dizer het volgende:
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabs!! Nog 1 uur![]()
Nee mop. Er zijn een aantal dames waar ik vanaf moet blijven om dat ik deze in het echt ken en hun vriendjes ookquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:59 schreef babette21 het volgende:
Maar eh, ik heb geen tijd om bij je in bed te komen liggen, neem maar even een kruik ofzo :’)
Ohquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee mop. Er zijn een aantal dames waar ik vanaf moet blijven om dat ik deze in het echt ken en hun vriendjes ook![]()
als je mij IRL zou tegenkomen zou je niet eens van me af kúnnen blijven…quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef Dizer het volgende:
Nee mop. Er zijn een aantal dames waar ik vanaf moet blijven om dat ik deze in het echt ken en hun vriendjes ook![]()
Weet ik zo nog niet... Laat eens een echte foto van je zienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je mij IRL zou tegenkomen zou je niet eens van me af kúnnen blijven…
dus ’t is maar goed dat dat niet gebeurd….
Ja idd, gister was echt lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik ga je niet weer spanken, genoeg gehad jij... je kan niet eens meer zitten op je reet![]()
Deelt vraag met Buupiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:04 schreef Bupatih het volgende:
������������������
Het is vrijdag!! Vanavond word ik gespanked door babsiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd, gister was echt lekker![]()
![]()
Maar we gaan vanavond toch wel weer>?
![]()
quote:
zeg, je had toch geen papieren zak over je hoofd, toen die kleine werd gemaakt?!?!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:04 schreef Dizer het volgende:
Weet ik zo nog niet... Laat eens een echte foto van je zien
Mijn emailadres zit in mijn profiel
Nou morgen danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is vrijdag!! Vanavond word ik gespanked door babsie![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |