abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31764763
MU heeft dit jaar weer veel pech met blessures en schorsingen.

Misschien moeten ze dit jaar maar eens alles op de CL zetten na de winterstop
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:12:12 #257
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31764799
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:10 schreef fernando_redondo het volgende:
MU heeft dit jaar weer veel pech met blessures en schorsingen.

Misschien moeten ze dit jaar maar eens alles op de CL zetten na de winterstop
hoe bedoel je
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31764825
Heinze, Keane, Giggs

Titel is onhaalbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:22:03 #259
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31765009
Ja net stond er nog wat anders.

Maarja Giggs valt nog wel mee is dit seizoen nog maar 1x in de basis begonnen. Keane was te verwachten dat ie veel afwezig zou zijn wegens zijn hoge leeftijd.

Heinze is idd erg balen. Zeer belangrijke verdediger die we zeker missen de speler van het seizoen van vorig jaar.
We zullen zien in de komende tijd of de titel er nog in zit. Volgende week United thuis tegen Chelsea daar moet het gebeuren.
pi_31765111
Je gelooft in je eigen dromen?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:29:17 #261
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31765232
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:25 schreef fernando_redondo het volgende:
Je gelooft in je eigen dromen?
Tuurlijk. We spelen ook niet voor niets in het Theatre of Dreams
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:09:03 #262
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31825461
quote:
United Notch 1,000 Premiership Goals

Manchester United today became the first team to score 1,000 goals in the Barclays Premiership since its 1992 inception.

Cristiano Ronaldo's injury-time header against Middlesbrough at the Riverside Stadium saw the Reds achieve the historic landmark - unfortunately on a day when everything else seemed to go wrong. Boro were, by then, four goals up and cruising.

It will be of little consolation to Sir Alex Ferguson's shell-shocked side but they reached the 1,000 mark well ahead of their rivals, none of whom have yet scored 900 goals.

ManUtd.com and United Review will be poring over the record books in the coming weeks, to bring you all the important statistics, quirky facts and throwaway titbits from United's first thousand goals in the Barclays Premiership.
wat een afgang zeg gisteren Dit is nog het enige positieve.
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:57:57 #263
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_31826843
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:22 schreef Dos37 het volgende:

We zullen zien in de komende tijd of de titel er nog in zit. Volgende week United thuis tegen Chelsea daar moet het gebeuren.
ie meent toch nie dat ze nog kampioen word?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_31828442
Het is toch een feit dat de normale clubjongens de basis op het moment vormen. Er zijn weinig spelers die voor creativiteit zorgen. Als fan zou met dat wel zorgen baren.
That's all folks!
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:12:08 #265
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31830574
pffff wat een afgang
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 2 november 2005 @ 15:11:43 #266
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_31897892
quote:
Keane demands Man Utd clear-out

Roy Keane's interview with Manchester United's TV channel following the loss at Middlesbrough reportedly called for a player clear-out in the new year.

The interview, subsequently withdrawn, also criticised defender Rio Ferdinand.

Keane is quoted as telling MUTV: "Just because you're paid Ŗ120,000-a-week and do well for 20 minutes against Spurs, you think you're a superstar.

"There's talk of putting this right in January and bringing players in. We should be doing the opposite."

The 34-year-old, who has been at Old Trafford for 11 years, issued an uncompromising analysis of United's humiliating 4-1 defeat at The Riverside.

I wasn't surprised by the result - I had been expecting one like this," said Keane.

"The players have been asked questions and they are just not coming up with the answers. I am sick of having to say it and they are sick of listening to me.

"They have let down the club, the manager and the fans.

"The younger players have been let down by some of the more experienced ones - they are not leading. There is a shortage of characters.

"It seems to be in this club you have to play badly to be rewarded. Maybe that is what I should do when I come back - play badly."

Nor did the younger players at the club, currently 13 points adrift of Premiership leaders Chelsea, escape Keane's wrath.

"When they sign the contracts, they think they have made it. They owe it to the manager, the staff and the fans," he said.

"These guys thought getting new contracts was the best day of their careers. They think they have made it. They haven't.

"The fact that (senior players) are out should be enough incentive for those coming in to play better and give more.

"It is not enough to play well for 20 minutes, it is a 90-minute game.

"You get well rewarded but you have to put the hard work to earn those rewards."

The show was due to be screened on Monday but failed to make it to air, with a report on the club's academy side shown instead.

United manager Sir Alex Ferguson refused to comment on the matter when quizzed ahead of his side's Champions League clash with Lille at Stade de France.

Keane is currently out of action with a broken bone in a foot.
Woei! Ben niet zo wild van Keane als voetballer , maar zijn uitspraken zijn wel gepeperd

Vooral zijn opmerking over Rio Ferdinand
Where law ends, tyrrany begins.
pi_31954684
5 uit 4 in de CL. Dat lijkt me toch wel het slechtste resultaat ooit voor MU.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31954833
Check je doelsaldo eens zjroentje, plus het aantal kaarten.

Tegen Chelski komt nog ff het toetje van de week (weeeer een nederlaag)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31954877
Rio is inderdaad niet de topper die hij denkt te zijn. O'Shea zou dan net zoveel moeten verdienen.
That's all folks!
pi_31954964
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef DIGGER het volgende:
Check je doelsaldo eens zjroentje, plus het aantal kaarten.
En niet alleen in de CL.

In 4 thuiswedstrijden in de PL is er pas 4 keer gescoord (1 overwinning ook maar )
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31954976
Ferdinand is wel degelijk een klasse verdediger als hij in vorm is.
pi_31955918
quote:
Ferguson threatens England action

Manchester United in the dock
Manchester United manager Sir Alex Ferguson has threatened to pull his England players out of the squad for the November friendly versus Argentina.
He told the club magazine: "I've never had problems with competitive games but I'll not risk my players in a friendly.

"I do not like friendly internationals. England have one this month and you can bet that Chelsea and Arsenal will be pulling their players out.

"And if I have the injury problems I have at the moment, I will be too."
Aaaaaaagossie, arme Fergy toch......
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31968762
John O'Shea is de beste natuurlijk. Beetje de nieuwe Pallister.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32750178
Ondanks dat Ferguson van de week zei dat hij dacht dat Solskjaer niet meer aan voetballen toe zou komen, zou hij komende maandag met de reserves meespelen tegen Liverpool.
pi_32751422
Wanneer was zijn laatste wedstrijd in MU1?

April 2004?
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:32:56 #276
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32756695
Solskjaer Prachtspeler, mijn favoriete eigenlijk, maar ik ben bang dat ie niet meer terugkomt...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:43:17 #277
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32767600
Ik lees wel eens geruchten dat Thomas Gravesen naar Man Utd zou komen om de lege positie van Keane in te gaan vullen. Dit lijkt me een prima oplossing geweldige voetballer vind ik dat ook.
pi_32776813
Een echte sloper. Is ongelukkig in Madrid, al doet hij zelf alsof dat niet zo is.

Past er wel bij. Alan Smith is natuurlijk geen echte speler voor die positie.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:14:22 #279
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32777319
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:52 schreef methodmich het volgende:
Een echte sloper. Is ongelukkig in Madrid, al doet hij zelf alsof dat niet zo is.

Past er wel bij. Alan Smith is natuurlijk geen echte speler voor die positie.
Nee daarom ik zou zeker tevreden zijn als ie naar Manchester kwam. Nu nog afwachten of hij dat zelf ook wil.
pi_32781519
Gravesen heeft het niveau niet.
pi_32781781
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:07 schreef fernando_redondo het volgende:

April 2004?
De FA Cup finale tegen Milwall in 2004 heeft hij nog gespeeld, dat was volgens mij in mei.

De grootste held natuurlijk die in deze selectie zit.
pi_32787101
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:31 schreef zjroentje het volgende:
Gravesen heeft het niveau niet.
Zo hoog ligt dat niet meer bij Man Utd.
www.thuisuiteten.nl
pi_32787249
Nee, klopt!
  zondag 4 december 2005 @ 18:57:07 #284
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32814167
Njah, op zich ligt het niveau hoog genoeg. Ze missen ervaring en een goed middenveld... aanvallend zit het snor en verdedigend iig beter dan de afgelopen jaren.
pi_32857526
En hij heeft gisteren zijn rentree gemaakt, Ole Gunnar.

Hij speelde 45 minuten mee tegen Liverpool. Wel met 2-0 verloren. Da's dan weer kut.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:45:19 #286
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32861307
Woei
  woensdag 7 december 2005 @ 22:46:23 #287
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_32904785
Ik eis dat er 'n kop gaat rollen.. Sinds enkele seizoenen heeft Sir Alex de magic touch niet meer, ik denk dat vernieuwing nu zeker op z'n plaats is..

Daar bij mag de verdediging ook wel es opgeboend worden, ik heb me mateloos geīrriteerd aan O'Shea vandaag en ik irriteer me al enkele seizoenen aan de rare gebreken van Silvestre..

Wat baal ik ongelofelijk van deze uitschakeling, ik zit hier gewoon zowat te janken
- "I need Tipi for my bunghole" -
  woensdag 7 december 2005 @ 22:52:57 #288
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_32905017
Pfff het verrast mij niks, d'r is niets nuttigs aangetrokken dit seizoen, althans niets wat hij gebruikt.
park had allang moeten spelen man, en al die prusters zoals fletcher, silvestre en o'shea enzo verkopen aan een 2e rangs ploeg zoals man.city of aston villa ofzo.

haal nou n's wat jonge toppers en grijp niet weer mis zoals bij vd.vaart, robben en aimar
  woensdag 7 december 2005 @ 23:18:11 #289
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_32905808
http://www.unitedonline.co.uk/team/default.asp

wie van deze selectie vind jij nou goed genoeg afgezien van vd.sar, rooney en rvn
  woensdag 7 december 2005 @ 23:24:38 #290
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_32905992
Leuk die beelden.....
pi_32906064
Omg, wat een stomme vragen van een NOS-verslaggever aan Ruud van Nistelrooy...
"Hoe is de stemming in de kleedkamer?"

Wat denk je zelf?
Hoi.
  woensdag 7 december 2005 @ 23:29:05 #292
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
  donderdag 8 december 2005 @ 05:19:01 #293
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_32910550
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:18 schreef Grimm het volgende:
http://www.unitedonline.co.uk/team/default.asp

wie van deze selectie vind jij nou goed genoeg afgezien van vd.sar, rooney en rvn
WIl je echt dat ik hierop reageer?

Nou komt ie:
Heinze, Ferdinand, Cristiano Ronaldo, Scholes, Smith, Park zijn al goede voetballers.

Als je talenten toevoegt zoals bijvoorbeeld Richardson, dan kom je tot 'n redelijk team. Er mogen er zeker nog 'n paar bij, en dan vooral 'n centrale verdediger en 'n leider op 't middenveld.
- "I need Tipi for my bunghole" -
  donderdag 8 december 2005 @ 09:59:36 #294
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32912397
Goeie voetballers nu:

Van der Sar, Heinze, Ferdinand, Giggs, Scholes, Park, Van Nistelrooy, Rooney en misschien Ronaldo, als die zich eens een beetje gaat gedragen en eens wat minder met zichzelf bezig gaat zijn.... Fletcher was een aardig talent maar is te slecht, Silvestre was ooit beter, O'Shea toont te weinig progressie en G.Neville had allang weg moeten zijn....

En eigenlijk hoop ik ook dat Fergie weggaat, zou wel jammer zijn... maar het werkt zo niet meer.... Er moet een nieuwe leidinggevende mid komen. Verder 2 goeie backs en nog een rechtermiddenvelder (ipv die irritante Ronaldo )
  donderdag 8 december 2005 @ 10:00:57 #295
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32912414
Zonde van de uitschakeling.
pi_32913703
Ach, er moet nou ook niet te dramatisch gedaan worden. Zo'n seizoen in Europa kan er gewoon een keertje bijzitten. Voor de eerste keer in 10 jaar dat we de eerste ronde niet overleven.

Shit happens.
pi_32914014
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32925205
Geklopt door meesterbrein Koeman! Sir Alex maar eens ontslaan?
www.thuisuiteten.nl
pi_32932402
Lijkt me voor de club een goede zaak, hij teerde vooral op de lichting die er midden jaren negentig zich aandiende. Nu hij zelf spelers moet halen wordt er vooral middelmaat gehaald en is de balans zoek geraakt.
That's all folks!
  donderdag 8 december 2005 @ 23:41:17 #300
136282 Football_Lad
IK SCHIJT OP DE F-SIDE.....
pi_32932609
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:12 schreef zjroentje het volgende:
Ach, er moet nou ook niet te dramatisch gedaan worden. Zo'n seizoen in Europa kan er gewoon een keertje bijzitten. Voor de eerste keer in 10 jaar dat we de eerste ronde niet overleven.

Shit happens.
Dit kost je club 15 miljoen pond!Ik denk dan ook dat 't bestuur er niet net zo makkelijk over denkt.......
"Feyenoorder ben je,dat kun je niet worden......"
pi_32932621
Ik vind de aankopen van Sir Alex goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')