Optiefen dan!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:03 schreef Hazukisan het volgende:
Pssst, Charlotte! Ik ben Wouter. Kan alleen niet praten. I'm being watched!![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:03 schreef Hazukisan het volgende:
Pssst, Charlotte! Ik ben Wouter. Kan alleen niet praten. I'm being watched!![]()
Je bent net te laat, charlotte is net wegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:03 schreef Hazukisan het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zaterdag moet mijn Hyundai naar de garage
hyundaiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zaterdag moet mijn Hyundai naar de garage
Niet eens voor jouquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tsssssss ze komt terug voor woutert
veilig?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:06 schreef Houniet het volgende:
stik
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vrouw randt man aan
Een 22-jarige vrouw uit Breda is aangehouden, nadat zij een 54-jarige automobilist dwong te stoppen en hem vervolgens onzedelijk betastte.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie van de fok dames is hier 22?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vrouw randt man aan
Een 22-jarige vrouw uit Breda is aangehouden, nadat zij een 54-jarige automobilist dwong te stoppen en hem vervolgens onzedelijk betastte.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet van niets en kom van nergensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vrouw randt man aan
![]()
![]()
![]()
![]()
breda de gekstequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vrouw randt man aan
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik kom voor jullie allemaal terugjullie zijn toch mijn skatjes
Nee, ze weigerden drie van mijn meel-adressen. Toen dacht ik opeens: `Hey, ik heb hier opt werk ook een meeladres!'quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is het eindelijk gelukt? ik hoorde van cath dat het niet zo makkelijk ging
Scheer je wegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Nee, ze weigerden drie van mijn meel-adressen. Toen dacht ik opeens: `Hey, ik heb hier opt werk ook een meeladres!'
die tip had ik ook aan cath doorgegevenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:07 schreef Hazukisan het volgende:
[..]
Nee, ze weigerden drie van mijn meel-adressen. Toen dacht ik opeens: `Hey, ik heb hier opt werk ook een meeladres!'
cathquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is het eindelijk gelukt? ik hoorde van cath dat het niet zo makkelijk ging
dat wil je pas weten als je 54 bentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Welke 22 jarige meid wil nou een 54 jarige opa aan z'n ballen voelen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Welke 22 jarige meid wil nou een 54 jarige man aan z'n ballen voelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |