Nee hoor honnepon.quote:
Daar wordt ik ook naar van.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, goddess noemt mij zonder reden triest en wenst mij een verkrachting toe.
Dan moeten jullie niet janken als ze wat terug krijgt.
idd je moet je even inlezenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je even vanaf topic 1 beginnen met lezen dan vind je het wel interessant
En over IJlien mag niemand beginnen toch jitzz ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar wordt ik ook naar van.
En als die trents over jou was begonnen had ik het ook voor jou opgenomen.
meis als je ons niets vind blijf dan weg ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar postopkrikkerds.
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar wordt ik ook naar van.
En als die trents over jou was begonnen had ik het ook voor jou opgenomen.
Voor haar neem ik het inderdaad ook op.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En over IJlien mag niemand beginnen toch jitzz ?
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal het dan maar in één keer duidelijk maken: nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga het nog een keer proberen:
Ga jij eens even ergens anders spelen![]()
Vandaar dat jij hier ook regelmatig postquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De eerste 3 delen waren leukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
meis als je ons niets vind blijf dan weg ofzo
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:33 schreef Oviedeee het volgende:
Gisterenavond was ik in bed bezig , de spanning begon te stijgen. Met zwoele stem kreunt ze plots tegen mij :"oh toe schatje! Zeg vuile dingen tegen mij".
Zeg ik tegen haar : "de keuken , de garage, de badkamer...
En .... 't was gedaan met de fun, snap je dat nou?? Vrouwen ... ik zal ik ze nooit nog begrijpen...
weet je zeker dat het niet jullie mam was?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:33 schreef Oviedeee het volgende:
Gisterenavond was ik in bed bezig , de spanning begon te stijgen. Met zwoele stem kreunt ze plots tegen mij :"oh toe schatje! Zeg vuile dingen tegen mij".
Zeg ik tegen haar : "de keuken , de garage, de badkamer...
En .... 't was gedaan met de fun, snap je dat nou?? Vrouwen ... ik zal ik ze nooit nog begrijpen...
Erm die is er nooit geweest volgens mijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De eerste 3 delen waren leuk.
Kijk eens rond. Nu heb je posts als ":)" en "hehehe" .
Waar is het niveau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |