quote:Romário VS Maxwell
Ronaldo VS Stefan Petterson
Finidi George VS Michael Laudrup
Velibor Vasovic VS Jon Dahl Tommasson
Nwankwo Kanu VS Ralf Edström
Ove Kindvall VS Jozsef Kiprich
Jan Heintze VS Eric Gerets VS Jari Litmanen
verder alles goed DD ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Romário VS Maxwell
Nwankwo Kanu VS Ralf Edström ajacied boven een psv-er
Jan Heintze VS Eric Gerets VS Jari Litmanen ajacied boven 2 psv-ers
Ben het met Vaduz eensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Romário VS Maxwell
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef golfer het volgende:
Romário VS Maxwell
Eerlijk van je....een hoop denken hetzelfde maar durven dat niet te zeggen !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk. Iedereen ziet toch dat Litmanen veel beter was dan Heintze en Gerets...
Andere positie, maar Litmanen beschikte over iets ongrijpbaars, Gerets en Heintze waren alleen super-superdegelijk, maar niet de uitblinkers van een team.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk. Iedereen ziet toch dat Litmanen veel beter was dan Heintze en Gerets...
Zoals methodmich: Maxwell beter dan Romario, sorry hoor... Je kunt een hekel hebben aan PSV maar dit....?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Eerlijk van je....een hoop denken hetzelfde maar durven dat niet te zeggen !
en petterson beter dan ronaldo ....... maar goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zoals methodmich: Maxwell beter dan Romario, sorry hoor... Je kunt een hekel hebben aan PSV maar dit....?
Het gaat toch om de persoonlijke keuze van de user? Ik stem in elke ronde op Maxwell, ongeacht tegen wie hij staat. Natuurlijk was Romário beter, maar dat maakt me geen bal uit. Zeker omdat Romário toch wel wint. Zelfs als Maxwell tegen Zidane zou staan, stemde ik Maxwell.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zoals methodmich: Maxwell beter dan Romario, sorry hoor... Je kunt een hekel hebben aan PSV maar dit....?
Ook die is vrij simpel. Stefan Pettersson is één van de geliefdste buitenlanders uit de Ajax-historie. Als Ajacied stem je dus Pettersson, appeltje eitje. Bovendien speelde Stefan langer in Nederland dan Ronaldo, die tussen zijn goals door alleen maar geblesseerd was.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en petterson beter dan ronaldo ....... maar goed![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:08 schreef tha_dark het volgende:
Romário VS Maxwell
Jan Heintze VS Eric Gerets VS Jari Litmanen![]()
Zo mag jij het interpreteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ow, dan is het mijn fout. Ik dacht dat je moest zeggen wie je de beste speler vond, niet wie je de leukste speler vond.
My bad!
Kunnen we gelijk de finale Romario - Litmanen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ow, dan is het mijn fout. Ik dacht dat je moest zeggen wie je de beste speler vond, niet wie je de leukste speler vond.
My bad!
Consequent ben je wel en Maxwell versus San Marco?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het gaat toch om de persoonlijke keuze van de user? Ik stem in elke ronde op Maxwell, ongeacht tegen wie hij staat. Natuurlijk was Romário beter, maar dat maakt me geen bal uit. Zeker omdat Romário toch wel wint. Zelfs als Maxwell tegen Zidane zou staan, stemde ik Maxwell.
Maar Heintze speelde veel langer in Nederland dan Litmanen die tussen zijn goals door alleen maar geblesseerd was. Maar goed, het zal met name komen omdat het een ajacied was. Mag, maar ik vind het wel vreemd dat juist jij je daardoor laat leiden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook die is vrij simpel. Stefan Pettersson is één van de geliefdste buitenlanders uit de Ajax-historie. Als Ajacied stem je dus Pettersson, appeltje eitje. Bovendien speelde Stefan langer in Nederland dan Ronaldo, die tussen zijn goals door alleen maar geblesseerd was.
MM vindt Zidane beter dus,,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Consequent ben je wel en Maxwell versus San Marco?
Iedereen mag zijn eigen mening geven maar mm stemt per definitie op een ajacied, al staat er Nilis vs. Ivan gabrich. Dat vind ik raar, maar goed, wie ben ik?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk de finale Romario - Litmanen doen.
Het is juist wel leuk als sommige gewoon een keer hun eigen mening geven.
San Marco is geen buitenlanderquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Consequent ben je wel en Maxwell versus San Marco?
Onzin. Kijk de vorige ronden maar na.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn eigen mening geven maar mm stemt per definitie op een ajacied, al staat er Nilis vs. Ivan gabrich. Dat vind ik raar, maar goed, wie ben ik?
Daarom schreef ik het ook zo haha, een halve italiaan dan...quote:
Ik wist niet dat dit een verhaal over sentimenten was. Ik las 'Beste' dus ging uit van kwaliteiten. Vanzelfsprekend kun je aanvallers niet één op één met verdedigers vergelijken, maar dan nog is een vergelijking te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
DD, in een toernooi als dit gaat sentiment ver voor kwaliteit. Simpelweg omdat je een aanvaller toch niet met een verdediger kan vergelijken. Jan Heintze versus Jari Litmanen is geen vergelijking. Uiterst legitiem als een PSV-supporter dan voor Jantje kiest hoor. Toch een begrip daar in Eindhoven.
en petterson is natuurlijk altijd blessurevrij geweest !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook die is vrij simpel. Stefan Pettersson is één van de geliefdste buitenlanders uit de Ajax-historie. Als Ajacied stem je dus Pettersson, appeltje eitje. Bovendien speelde Stefan langer in Nederland dan Ronaldo, die tussen zijn goals door alleen maar geblesseerd was.
Ook niet, maar dan nog. Pettersson is een held uit de rijke Ajax-historie, dat dien je te honoreren. Alsof het er trouwens ook maar iets toe doet. In dit soort toernooien wint nooit de beste speler, maar de breedst geaccepteerde speler.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en petterson is natuurlijk altijd blessurevrij geweest !
dat voorspelde ik dus al, t wordt weer een ajax-psv toernooitjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook die is vrij simpel. Stefan Pettersson is één van de geliefdste buitenlanders uit de Ajax-historie. Als Ajacied stem je dus Pettersson, appeltje eitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |