quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:24 schreef Skv het volgende:
Ik ben net voor mn rijbewijs geslaagt
Vrijdag de 13e, om 13:13 reed ik weg. Ging best kut, maar toch geslaagd
Whooehoooehoo
Eindelijk
Iedereen die kaarsjes voor me heeft gebrandt, dank
Ik ga me briefje halen
Wat een onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:35 schreef Scrat_ched het volgende:
gaan we zeuren,
beter een rijbewijs zonder auto,
dan een auto zonder rijbewijs
moet jij niet ff pimpen in zijn ride?quote:
ik denk dat vandaag de brokken vooral in de wc-pot zullen zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:16 schreef gekke_sandra het volgende:
hehe toevallig. gefeliciteerd! vrijdag de dertiende, dus hopelijk maak je geen brokken
Voor jou bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat vandaag de brokken vooral in de wc-pot zullen zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:24 schreef Skv het volgende:
Whooehoooehoo
Eindelijk
Wat een onzinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een onzin
Met auto kan je rijden
Zeg niet dat het verstandig is
Maar je kan wel rijden. Dus liever eerst auto
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:28 schreef Farao het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Weer een mogelijke klant erbij![]()
Eeeey gefeliciteerd dude.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:24 schreef Skv het volgende:
Whooehoooehoo
Eindelijk
Iedereen die kaarsjes voor me heeft gebrandt, dank
Ik ga me briefje halen
om een auto te huren moet je over het algemeen een jaar je rijbewijs hebben. weet niet hoe het met smart zit.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:12 schreef Skv het volgende:
Whehe, jah Groningen is wel vet
Heb gisterenmiddag mn papiertje ff gehaald. Mag nu dus rijden! Jammer dat ik zo brak als een hond ben, en mn ouders met de auto op vakantie zijn.
Komende week examens leren, dan een week examens maken, dan een week een Smartje huren
Bedankt voor dit topic, niemand zeikt me nog af
Ik heb een lieve rijschool, die je een week lang een Smart verhuurt (wel vol reclame natuurlijk), voor 60 euro voor een week. Incl 100 kilometer aan benzine per dag.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
om een auto te huren moet je over het algemeen een jaar je rijbewijs hebben. weet niet hoe het met smart zit.
beter! goed idee trouwens van ze.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een lieve rijschool, die je een week lang een Smart verhuurt (wel vol reclame natuurlijk), voor 60 euro voor een week. Incl 100 kilometer aan benzine per dag.
Vind ik niet.quote:
mag je wel alleen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:00 schreef Skv het volgende:
Zometeen eerste ritje, in Jaguar van de dochter van mijn buurvrouw
rustig aan hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:00 schreef Skv het volgende:
Zometeen eerste ritje, in Jaguar van de dochter van mijn buurvrouw
doe maar voorzichtig. scheuren kan je altijd nog in die smart.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:02 schreef Skv het volgende:
Jep, ze geeft me de sleutel zo.
leuk he. voor het eerst alleen in een auto. en dan bedoelik niet die ontelbare keren dat je ouders je hadden laten zitten op een snikheet parkeerterrein.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:23 schreef Skv het volgende:
Hey, waar kan de gegevens van een auto opzoeken via het kenteken?
Was een dikke Jaguar uit '81. 190 gereden op autobahn
Die gast was wel ff meegereden. Op mijn verzoek.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuk he. voor het eerst alleen in een auto. en dan bedoelik niet die ontelbare keren dat je ouders je hadden laten zitten op een snikheet parkeerterrein.
ja dat zal vast wennen worden in je smart dadelijk, moet je je helemaal omschakelenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Die gast was wel ff meegereden. Op mijn verzoek.
Maar ik heb gereden, en hij vertelde over zijn auto('s)
Net zo vet, als eerste auto een Jag
ach mijn lm doet ook 4 op 1 als ik doorblaas.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:01 schreef Skv het volgende:
Tuurlijk niet, ik mocht gas geven
Gratisch.
Ding rijdt 1:8 ofzo.
Met een auto maar zonder rijbewijs kan je niet rijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een onzin
Met auto kan je rijden
Zeg niet dat het verstandig is
Maar je kan wel rijden. Dus liever eerst auto
"Pas op: Net geslaagd" erop of niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een lieve rijschool, die je een week lang een Smart verhuurt (wel vol reclame natuurlijk), voor 60 euro voor een week. Incl 100 kilometer aan benzine per dag.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:17 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
"Pas op: Net geslaagd" erop of niet?
Neu, gewoon heel groot "verkeersschool brookhuis" ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of gewoon een grote blauwe "L" erop.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:48 schreef Skv het volgende:
Als ik een andere leen en alleen rij (meer ervaring heb), mag ze zeker wel mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |