Ja, Anthrax ofzo! maar ff als vriend houden dan maar hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Peurax, klinkt net als een soort ziekte of ranzig goedje
O, was ff in de war met anthraxxquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Peurax, klinkt net als een soort ziekte of ranzig goedje
doe maar, dan ga ik erop staanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef R-Alph het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA![]()
Ik zet mn kuiken bassie in![]()
Van hem worden jullie helemaal gestoord![]()
en dan stamp ik erop, per ongeluk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
doe maar, dan ga ik erop staan
per ongeluk
quote:
ali b is gay, en die brace doet ook fijn meequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:24 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zit ik met dat klote nummer: "Hoor dit is, ja dit is" JA, NOU WEET IK HET WEL!!!!
Waarom schrijven als je kan typen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ali b is gay, en die brace doet ook fijn mee
schrijf op
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
schrijf op
ik copy/paste t welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
schrijf op
Ik hoop dat je ervan geleerd hebt en dat woord niet meer gebruiktquote:
could bequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ben bang dat het niet veel voorstelt![]()
leipe lonsdale flavour?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:24 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zit ik met dat klote nummer: "Hoor dit is, ja dit is" JA, NOU WEET IK HET WEL!!!!
bananen ook, neem dan komkommersquote:
en dat is niet eens een bestaand woordquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:26 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan geleerd hebt en dat woord niet meer gebruikt![]()
Alleen in de context eierschraal is het toegestaan
peuracquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wat danheeft iemand foto's van die geit ?
Jij moet op cursus privédetective gaan, Sherlockquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
en dat is niet eens een bestaand woord![]()
lekker grootquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
bananen ook, neem dan kom kommers
he ijsmeis
Van Geitje is 1 foto gepostquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wat danheeft iemand foto's van die geit ?
dunno, maar weet niet of ik foto's van geit zou willen zien.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Die Peurac heeft het wel goed voor elkaar he, heeft die ook al foto's van geit82 ?
Ja, die glijden makkelijkerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
bananen ook, neem dan komkommers
he ijsmeis
frikadel speciaal enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:29 schreef Houniet het volgende:
ijsmeis schopt der eigen topic steeds omhoog
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |