quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hou liever je zus maar bezig, lekker kroelen tussen die behaarde billen van haar
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
zaten we net niet op 55 ofzo
onee, loop te slapen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
Goddess, IJlien heeft niet meer gereageerd, dus hoelaat kan je maandag komen?
we zullen er zijn met 2 man
Zal ze vast en zeker wel op aan het wachten zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]ik zal die vriendin van jou wel es ff verwennen
Van nu af aan laat ik haar met rust, want eigenlijk heb ik haar gewoon niets te melden. Behalve als ze erom vraagt kan ze een reactie terug verwachten. Maar ik zal me inhoudenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess ik dacht dat jij ijsmeis met rust ging laten als ik bali met rust ging laten... dat zit er nu niet meer in natuurlijk he ???![]()
Die zijn allang gestoptquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:41 schreef Mr-Z het volgende:
ik ben er ook ff weer... is de discussie over verkrachtingen enzo al wat geminderd?![]()
dan moet jij een kort rokje aanquote:
Dan heeft daywalker een ruksessie en nodigd hij iedereen uitquote:
uhm ik dnek niet dat ik maandag kanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
Goddess, IJlien heeft niet meer gereageerd, dus hoelaat kan je maandag komen?
we zullen er zijn met 2 man
Ja, Kom je ook?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan heeft daywalker een ruksessie en nodigd hij iedereen uit![]()
MAar dan wordt ze verkrachtquote:
wat gaat je inkt snel op danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Een signeer sessie bij mij thuis, je meot er snel bij zijn (gaat snel!!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |