abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27029841
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:52 schreef -calimero- het volgende:
en hoe kan je verklaren dan dat ik door dit topic te lezen zometeen weer sex heb dan?
je word zo opgewonden door al dat gepraat over sex dat je zometeen wel moet neuken
pi_27029850
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:48 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Dus wil je er nu mee zeggen dat de oorlog draait om seks? met andere woorden dat een oorlog feitelijk ontstaan is door seks, en dus draait om de seks? Dacht het niet. Dus kun je ook niet zeggen dat een oorlog draait om seks. Je moet denken in grote lijnen.

In het geval van wat jij zegt, dan spreekt men van bevrijding (na de oorlog dus) en niet meer de daadwerkelijke oorlog die gaande was, want die is dan al voorbij slimmerd.
Dus wat jij zegt is niet correct. Je spreekt over een eventueel gevolg van een oorlog, en niet de daardwerkelijke kern waarom een oorlog is ontstaan, en waar een oorlog dus om draait.

Conclusie: Niet alles draait om seks, er zijn wel degelijk dingen die niet om seks draaien, oorlog.
Ik ga hier zo over nadenken in bad .
pi_27029857
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:00 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik ga hier zo over nadenken in bad .
bad.
naakt.
sex.

het klopt gewoon
  zondag 15 mei 2005 @ 17:01:54 #179
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27029886
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:48 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Dus wil je er nu mee zeggen dat de oorlog draait om seks? met andere woorden dat een oorlog feitelijk ontstaan is door seks, en dus draait om de seks? Dacht het niet. Dus kun je ook niet zeggen dat een oorlog draait om seks. Je moet denken in grote lijnen.

In het geval van wat jij zegt, dan spreekt men van bevrijding (na de oorlog dus) en niet meer de daadwerkelijke oorlog die gaande was, want die is dan al voorbij slimmerd.
Dus wat jij zegt is niet correct. Je spreekt over een eventueel gevolg van een oorlog, en niet de daardwerkelijke kern waarom een oorlog is ontstaan, en waar een oorlog dus om draait.

Conclusie: Niet alles draait om seks, er zijn wel degelijk dingen die niet om seks draaien, oorlog.
Oorlog > Macht > Sex
pi_27029899
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:01 schreef Ruis het volgende:

[..]

Oorlog > Macht > Sex
Amen Ruis.
pi_27029938
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:01 schreef Ruis het volgende:

[..]

Oorlog > Macht > Sex
een redenatie van 3 alinea's onderuit gehaald in 3 woorden
  zondag 15 mei 2005 @ 17:56:16 #182
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_27031050
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:04 schreef killswitch het volgende:

[..]

een redenatie van 3 alinea's onderuit gehaald in 3 woorden
Oorlog > Macht > Sex. Jullie snappen er werkelijk geen reet van.

Macht > Oorlog of Oorlog > Macht

Sex > Macht of Macht > Sex

Jullie koppelen Oorlog aan Macht, en Macht weer aan Sex. Dat wil niet zeggen dat Sex dus automatisch gekoppeld staat aan oorlog. (anders had je wel een driehoeksverhouding gehad, je hebt nu alles gewoon serie geschakeld, zo kan ik nog wel een paar andere dingen verzinnen.)

Een koe is een beest, maar een beest hoeft niet altijd een koe te zijn. Zo een vergelijking maak je.
Zo had je het op moeten stellen, zo kan ik nog wel meer dingen aan elkaar koppelen. Jullie zijn niet echt de meest wijze mensen. Blijkt maar weer. Geef gewoon je fouten toe, worden we veel beter van i.p.v. roekeloos dingen neerzetten
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  zondag 15 mei 2005 @ 18:14:47 #183
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_27031409
Oorlog word om 1 reden gevoerd; meer macht, en wat wil men bereiken met meer macht, sex.
het is idd een serieschakeling, maar het onderwerp van het topic is dan ook dat alles terug te brengen is een centrale noemer, waar men alles uiteindelijk om doet > Sex.
pi_27031448
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:14 schreef Ruis het volgende:
Oorlog word om 1 reden gevoerd; meer macht, en wat wil men bereiken met meer macht, sex.
het is idd een serieschakeling, maar het onderwerp van het topic is dan ook dat alles terug te brengen is een centrale noemer, waar men alles uiteindelijk om doet > Sex.
Jij bent nog een maagd man!
  zondag 15 mei 2005 @ 18:20:23 #185
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
  zondag 15 mei 2005 @ 18:29:28 #186
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_27031722
quote:
Oorlog om Helena
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_27031845
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:20 schreef Ruis het volgende:
hé kijk, een kutkloon
he kijk, een maagd
  maandag 16 mei 2005 @ 00:41:14 #188
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_27042684
quote:
Ow.. dus als ik een oorlog voer dan doe ik dat voor de seks, want immers een oorlog wordt gevoerd om meer macht te krijgen, en met die macht wil ik seks bereiken. Zo stel jij het dus. Je trekt al gelijk een conclusie dat men met meer macht automatisch dus seks wilt. Misschien voor jou, maar nergens staat dat dat zo is hoor. Sterker nog ik ken geen een oorlog waarbij het daadwerkelijk om seks ging.

Sorri maar wat jij zegt slaat echt alles, je weet het wel heel mooi te zeggen alsof het klopt, maar het klopt niet, je weet niet echt wat je bedoelt, het slaat werkelijk nergens op. Oorlog draait om macht, en niet om de seks. Ga jij maar een oorlog beginnen om seks, succes! Dan heb je deze discussie gewonnen. Tot die tijd, veranderd er niks aan mijn uitspraak.

En is het zo dat men met meer macht perse seks wilt? Dat denk ik niet. Zo stel jij het wel namelijk.
Met macht wilt men veel meer dingen bereiken, en niet alleen seks. Dus is seks ook niet te benoemen als centrale noemer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Super_Six_One op 16-05-2005 00:47:58 ]
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
pi_27045602
ok
pi_27046037
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:41 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Ow.. dus als ik een oorlog voer dan doe ik dat voor de seks, want immers een oorlog wordt gevoerd om meer macht te krijgen, en met die macht wil ik seks bereiken. Zo stel jij het dus. Je trekt al gelijk een conclusie dat men met meer macht automatisch dus seks wilt. Misschien voor jou, maar nergens staat dat dat zo is hoor. Sterker nog ik ken geen een oorlog waarbij het daadwerkelijk om seks ging.

Sorri maar wat jij zegt slaat echt alles, je weet het wel heel mooi te zeggen alsof het klopt, maar het klopt niet, je weet niet echt wat je bedoelt, het slaat werkelijk nergens op. Oorlog draait om macht, en niet om de seks. Ga jij maar een oorlog beginnen om seks, succes! Dan heb je deze discussie gewonnen. Tot die tijd, veranderd er niks aan mijn uitspraak.

En is het zo dat men met meer macht perse seks wilt? Dat denk ik niet. Zo stel jij het wel namelijk.
Met macht wilt men veel meer dingen bereiken, en niet alleen seks. Dus is seks ook niet te benoemen als centrale noemer.
Dat is nieuws. Daar had ik geen idee van.
  maandag 16 mei 2005 @ 12:15:56 #191
39682 Megter
Inderdation!
pi_27049807
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:09 schreef Megter het volgende:

[..]

sex
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Nee, vandaag niet .
Die van de stagiairs :')
  maandag 16 mei 2005 @ 13:34:11 #192
120365 het.ismij
het_ismij
pi_27051563
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:41 schreef Super_Six_One het volgende:

[..]

Ga even terug naar het verleden.// Zegt Troy je iets??
Ging om een vrouw/sex. werd oorlog,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 16 mei 2005 @ 15:39:42 #193
118596 Super_Six_One
Justice for all
pi_27054723
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:34 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Het was hoofdzakelijk een machtstrijd. Als je iets wilt bereiken dan doe je dat met praten. Zo niet dan ga je vechten, onmacht. Dat is de basis van een oorlog.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:59:52 #194
94481 Renmaestro
Kosmokrator
pi_27055262
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:34 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat was slechts de aanleiding.
  maandag 16 mei 2005 @ 16:40:56 #195
120365 het.ismij
het_ismij
pi_27056402
indd de aanleding ging weer om sex voor een oorlog,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 8 november 2006 @ 15:57:26 #196
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_43361485
Fok!ken dan? Hier kun je geen sex vinden!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_43362006
Edit: dubbel...
ijsbergvla
pi_43362028
oh nee? en in kpd dan?

oh daar mag je nog niet in natuurlijk

tevens is het kansloos om een jaar oude topics omhoog te kicken
ijsbergvla
  woensdag 8 november 2006 @ 16:16:36 #199