je word zo opgewonden door al dat gepraat over sex dat je zometeen wel moet neukenquote:Op zondag 15 mei 2005 16:52 schreef -calimero- het volgende:
en hoe kan je verklaren dan dat ik door dit topic te lezen zometeen weer sex heb dan?
Ik ga hier zo over nadenken in badquote:Op zondag 15 mei 2005 15:48 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Dus wil je er nu mee zeggen dat de oorlog draait om seks? met andere woorden dat een oorlog feitelijk ontstaan is door seks, en dus draait om de seks? Dacht het niet. Dus kun je ook niet zeggen dat een oorlog draait om seks. Je moet denken in grote lijnen.
In het geval van wat jij zegt, dan spreekt men van bevrijding (na de oorlog dus) en niet meer de daadwerkelijke oorlog die gaande was, want die is dan al voorbij slimmerd.![]()
Dus wat jij zegt is niet correct. Je spreekt over een eventueel gevolg van een oorlog, en niet de daardwerkelijke kern waarom een oorlog is ontstaan, en waar een oorlog dus om draait.
Conclusie: Niet alles draait om seks, er zijn wel degelijk dingen die niet om seks draaien, oorlog.
Oorlog > Macht > Sexquote:Op zondag 15 mei 2005 15:48 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Dus wil je er nu mee zeggen dat de oorlog draait om seks? met andere woorden dat een oorlog feitelijk ontstaan is door seks, en dus draait om de seks? Dacht het niet. Dus kun je ook niet zeggen dat een oorlog draait om seks. Je moet denken in grote lijnen.
In het geval van wat jij zegt, dan spreekt men van bevrijding (na de oorlog dus) en niet meer de daadwerkelijke oorlog die gaande was, want die is dan al voorbij slimmerd.![]()
Dus wat jij zegt is niet correct. Je spreekt over een eventueel gevolg van een oorlog, en niet de daardwerkelijke kern waarom een oorlog is ontstaan, en waar een oorlog dus om draait.
Conclusie: Niet alles draait om seks, er zijn wel degelijk dingen die niet om seks draaien, oorlog.
Oorlog > Macht > Sex. Jullie snappen er werkelijk geen reet van.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
een redenatie van 3 alinea's onderuit gehaald in 3 woorden![]()
Jij bent nog een maagd man!quote:Op zondag 15 mei 2005 18:14 schreef Ruis het volgende:
Oorlog word om 1 reden gevoerd; meer macht, en wat wil men bereiken met meer macht, sex.
het is idd een serieschakeling, maar het onderwerp van het topic is dan ook dat alles terug te brengen is een centrale noemer, waar men alles uiteindelijk om doet > Sex.
Oorlog om Helenaquote:Op zondag 15 mei 2005 18:14 schreef Ruis het volgende:
Oorlog word om 1 reden gevoerd; meer macht, en wat wil men bereiken met meer macht, sex.
het is idd een serieschakeling, maar het onderwerp van het topic is dan ook dat alles terug te brengen is een centrale noemer, waar men alles uiteindelijk om doet > Sex.
Ow.. dus als ik een oorlog voer dan doe ik dat voor de seks, want immers een oorlog wordt gevoerd om meer macht te krijgen, en met die macht wil ik seks bereiken. Zo stel jij het dus. Je trekt al gelijk een conclusie dat men met meer macht automatisch dus seks wilt. Misschien voor jou, maar nergens staat dat dat zo is hoor. Sterker nog ik ken geen een oorlog waarbij het daadwerkelijk om seks ging.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:14 schreef Ruis het volgende:
Dat is nieuws. Daar had ik geen idee van.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:41 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Ow.. dus als ik een oorlog voer dan doe ik dat voor de seks, want immers een oorlog wordt gevoerd om meer macht te krijgen, en met die macht wil ik seks bereiken. Zo stel jij het dus. Je trekt al gelijk een conclusie dat men met meer macht automatisch dus seks wilt. Misschien voor jou, maar nergens staat dat dat zo is hoor. Sterker nog ik ken geen een oorlog waarbij het daadwerkelijk om seks ging.
Sorri maar wat jij zegt slaat echt alles, je weet het wel heel mooi te zeggen alsof het klopt, maar het klopt niet, je weet niet echt wat je bedoelt, het slaat werkelijk nergens op. Oorlog draait om macht, en niet om de seks. Ga jij maar een oorlog beginnen om seks, succes! Dan heb je deze discussie gewonnen. Tot die tijd, veranderd er niks aan mijn uitspraak.
En is het zo dat men met meer macht perse seks wilt? Dat denk ik niet. Zo stel jij het wel namelijk.
Met macht wilt men veel meer dingen bereiken, en niet alleen seks. Dus is seks ook niet te benoemen als centrale noemer.
Ga even terug naar het verleden.// Zegt Troy je iets??quote:Op maandag 16 mei 2005 00:41 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Ow.. dus als ik een oorlog voer dan doe ik dat voor de seks, want immers een oorlog wordt gevoerd om meer macht te krijgen, en met die macht wil ik seks bereiken. Zo stel jij het dus. Je trekt al gelijk een conclusie dat men met meer macht automatisch dus seks wilt. Misschien voor jou, maar nergens staat dat dat zo is hoor. Sterker nog ik ken geen een oorlog waarbij het daadwerkelijk om seks ging.
Sorri maar wat jij zegt slaat echt alles, je weet het wel heel mooi te zeggen alsof het klopt, maar het klopt niet, je weet niet echt wat je bedoelt, het slaat werkelijk nergens op. Oorlog draait om macht, en niet om de seks. Ga jij maar een oorlog beginnen om seks, succes! Dan heb je deze discussie gewonnen. Tot die tijd, veranderd er niks aan mijn uitspraak.
En is het zo dat men met meer macht perse seks wilt? Dat denk ik niet. Zo stel jij het wel namelijk.
Met macht wilt men veel meer dingen bereiken, en niet alleen seks. Dus is seks ook niet te benoemen als centrale noemer.
Het was hoofdzakelijk een machtstrijd. Als je iets wilt bereiken dan doe je dat met praten. Zo niet dan ga je vechten, onmacht. Dat is de basis van een oorlog.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:34 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ga even terug naar het verleden.// Zegt Troy je iets??
Ging om een vrouw/sex. werd oorlog,..
Dat was slechts de aanleiding.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:34 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ga even terug naar het verleden.// Zegt Troy je iets??
Ging om een vrouw/sex. werd oorlog,..
vrij simpel.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:16 schreef LasTeR het volgende:
Haha wtf, had ik gaar niet door. Hoe kom ik eigenlijk bij dit topic? :|
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |