Ik doe het voor sex. Zodat je medelijden met me krijgt en me gaat neuken om me op te fleuren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ga jezelf nou niet heel de tijd afzeiken, is nergens voor nodig.
Bied zich aan......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe het voor sex. Zodat je medelijden met me krijgt en me gaat neuken om me op te fleuren.
Ha!
SEX?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:35 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
zo iets jah... en daarna gewoon verder waar we voor leven
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef het.ismij het volgende:
[..]
SEX?
Neuken?
@ DrDentz: niet oversext. gewoon gesteld op sex,..
woon je dicht in de buurt??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe het voor sex. Zodat je medelijden met me krijgt en me gaat neuken om me op te fleuren.
Ha!
Waarom bied jij je aan dan,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:45 schreef Molluck het volgende:
Ik bied me wel aan, dit topic heeft toch een tekort aan echte mannen![]()
Sorry, ik heb toch liever ijsmeis.quote:
OK ok ok, zet jij je meest sippe gezicht maar op dan stap ik zo in de trein.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ha!
Hij bied zich ook niet aan jou aan maar aan ijsmeis,..quote:
In mijn getunede Fiat Panda dan, om meer in jouw belevingswereld te blijven.quote:
Laat ik nou net geen fiat panda hebben,...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
In mijn getunede Fiat Panda dan, om meer in jouw belevingswereld te blijven.
Yups..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Hij bied zich ook niet aan jou aan maar aan ijsmeis,..
ff op blijven letten he,..
Ik ben ZZZZOOOOO wakker als het om sex gaat,..quote:
Whahahah jah ach... je kunt niet alles hebben hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik ben ZZZZOOOOO wakker als het om sex gaat,..
op gisteren na dan![]()
helaas niet,.. anders wist ik het wel,..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:11 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
Whahahah jah ach... je kunt niet alles hebben he![]()
ok... Neuken?quote:
H-O-E-R???quote:
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
H-O-E-R???
Ik heb het meer op niet gebonden,.. en neuk je een slag in de ronde,..![]()
Want daar gaat het leven ten slotte om,..![]()
Waar dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:35 schreef NDdw het volgende:
LMFAO Dit topic groeit in het uur![]()
Als het nu maar niet zo ver gaat dat mensen zich hier op gaan aanbieden of verkopen.
Ik zie al wat spinsels die daar naar toe leiden. DIT KAN TOCH NIET mensen
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij denkt dat mannen drinken om te neuken? Wat dacht je van lol hebben met je vrienden? Of zijn we ineens allemaal homo?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voorbeeld: Mannen worden dronken
Waarvoor: Zo hebben ze een excuus voor vreemdgaan (voor als de vriendin bijv. niet in de buurt is)
Waarom: Voor de sex.
Die is indd fout beantwoord!!!quote:
Zit wat inquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
dus kinderen opvoeden draait om sex?
tv kijken draait om sex?
uitslapen draait om sex?
Wat moet je doen voor je kids hebt?quote:
precies,..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:56 schreef Modus het volgende:
In principe doen we alles om ons op al dan niet lange termijn goed te voelen. En mensen die zich goed voelen, hebben een grotere kans op sex. Simple as that.
Biologisch gezien is ons doel het doorgeven van dna, sex is daarvoor alleen het middel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:54 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Wat moet je doen voor je kids hebt?
SEX
Wow rlext tis zaterdag aaf,..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:06 schreef Speth het volgende:
[..]
Biologisch gezien is ons doel het doorgeven van dna, sex is daarvoor alleen het middel.
Ethisch gezien is het ook niet het doel.
We hadden het over sex? en jij begint over indruk maken??quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:10 schreef mechatronics het volgende:
Goed topic
Jerry Seinfeld had dit al door
mannen verzinnen de mooiste namen, om indruk te maken.
Schoonmaker is bijvoorbeeld chief on the spot facility manager in office
COTSFMOkotsfmo
manager is geen manager als er niet wat omheen staat, Manager office supplies
betekend dat je papier inkoopt , bijvoorbeeld
en in NL hebben we dat ook door, daar gooien we ook met de engelse termen, om indruk te maken.
CEO en CFO dringen al door![]()
Kijk ook maar naar de opleidingen, na een lang woord van werktuigbouwkundig ingenieur wordt het straks Bachelor of Mechanical Engineering, wow!![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:14 schreef het.ismij het volgende:
[..]
We hadden het over sex? en jij begint over indruk maken??![]()
Ik hoef geen indruk te maken voor sex sry,..
Ik gooi gewoon me charmes in de strijd en ze vallen voor me voeten neer,..van "ooww ja alsjeblieft,.. neem mij vanaaf mee!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
Het was wel ontopic hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Laatst kwam dit onderwerp naar boven in de pauze.
[...]
Voorbeeld: Mannen 'proberen' carriere te maken en veel geld te verdienen.
Waarvoor? Voor de vrouwen natuurlijk, die vallen daar op. Want welke rijke man heeft er een lelijke vrouw?
[...]
Exactlyquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:10 schreef mechatronics het volgende:
Goed topic
Jerry Seinfeld had dit al door
mannen verzinnen de mooiste namen, om indruk te maken.
Schoonmaker is bijvoorbeeld chief on the spot facility manager in office
COTSFMOkotsfmo
manager is geen manager als er niet wat omheen staat, Manager office supplies
betekend dat je papier inkoopt , bijvoorbeeld
en in NL hebben we dat ook door, daar gooien we ook met de engelse termen, om indruk te maken.
CEO en CFO dringen al door![]()
Kijk ook maar naar de opleidingen, na een lang woord van werktuigbouwkundig ingenieur wordt het straks Bachelor of Mechanical Engineering, wow!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |