dat doen we ook toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:23 schreef bartrid het volgende:
ik vond een jubileum bij topic 666 wel een leuk idee
Ben het wel met je eens...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En ik denk dat we trouwens vanaf nu niet meer om de honderd moeten gaan vieren. 750, 1000, 1250, 1500, etc lijken me met het huidige tempo een beter idee.
1111 ook lijkt me zo....quote:666 moet natuurlijk wel (ludiek) gevierd gaan worden![]()
hahahahaha, trivia-popquiz-meet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:47 schreef belsen het volgende:
Misschien kunnen we er een 500 jubileum-meet van maken met een speciaal aangepast reallife spel.
Heb je een emailadres?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahahahaha, trivia-popquiz-meet...![]()
misschien kunnen we Leo Blokhuis en Mathijs van Nieuwkerk dan wel vragen....![]()
ikzelf wel (profiel)... van hen (nog) niet.....quote:
Kut, moet ik zo'n speciale internet-telefoon gaan kopen om toch te kunnen googlen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:47 schreef belsen het volgende:
Misschien kunnen we er een 500 jubileum-meet van maken met een speciaal aangepast reallife spel.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kut, moet ik zo'n speciale internet-telefoon gaan kopen om toch te kunnen googlen.
Ik ben juist weer zo'n tegendraadse zak dat ik pas in September op vakantie ga, maar goed, ik heb bij de voorgaande jubileumedities eigenlijk ook niet echt meegedaan - dus ik heb er zelf geen bezwaar tegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
TSE vreesde al op vakantie te zijn tijdens het komende 500ste jubileum. Het valt ook zeker te verwachten dat deze in augustus zal vallen.
Aangezien half Nederland op vakantie is in die tijd (waaronder ik), zou het dan niet verstandig zijn het 500ste jubileum te verplaatsen naar half september??? De kans lijkt me dan groter dat er meer mensen tijd hebben om een leuke vraag te verzinnen en op te lossen ??
student zeker?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ben juist weer zo'n tegendraadse zak dat ik pas in September op vakantie ga, maar goed, ik heb bij de voorgaande jubileumedities eigenlijk ook niet echt meegedaan - dus ik heb er zelf geen bezwaar tegen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:06 schreef Berkery het volgende:
*Kick*
Ik had even een helder idee, 27 september lijkt me een leuke datum voor het jubileumtopic, op die datum bestaat de muziektriviareeks precies 2.5 jaar!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |