Misschien krijgt ze het vrouwenteam op een hoger plan, dat zou heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Ze wil geen mannenteam gaan trainen, heeft ze al gezegd. Ze heeft de cursus gedaan als verdieping voor zichzelf, met als missie het (inter)nationale vrouwenvoetbal naar een hoger plan te tillen. Stond een aardig artikeltje met haar in het AD of de Metro, wil ik vanaf zijn. Maar heb geen schrik, ze gaat nooit mannen trainen.
Als ze normale resultaten haalt (als PSV-er vind ik dat ieder jaar top2, af en toe 3) heb ik er geen problemen mee, maar dat verwacht ik van iedere coach, je bent alleen wel het mikpunt van spot en ik denk dat ze daarom niet gewenst zal zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat denk ik niet...je moet echt wel wat kunnen hoor....en zeker voor doen !
[..]
zit nu toch als bondscoach bij de KNVB ?
en ik ben bang dat de supporters van een club haar niet zullen accepteren en dat de spreekkoren ook weer stevig zullen opbloeien.
Andere vraag....zouden jullie het accepteren als jullie favo BVO haar zouden aanstellen als trainer/coach ?
Maar dan nog, zou je er negatief tegenover staan als een vrouw bijv. Ajax gaat trainen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Ze wil geen mannenteam gaan trainen, heeft ze al gezegd. Ze heeft de cursus gedaan als verdieping voor zichzelf, met als missie het (inter)nationale vrouwenvoetbal naar een hoger plan te tillen. Stond een aardig artikeltje met haar in het AD of de Metro, wil ik vanaf zijn. Maar heb geen schrik, ze gaat nooit mannen trainen.
ik zou het er niet mee eens zijn ..... en continue heel erg kritsch zijn denk ik !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:34 schreef DivineJester het volgende:
Maar dan nog, zou je er negatief tegenover staan als een vrouw bijv. Ajax gaat trainen?
Ze lust graag Advocaat, das wat anders.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Ze is een grote fan van Dick Advocaat.
Zegt alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |