Die ga ik aanschaffen in de strijd tegen de immer aanwezige irritante kutwespen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef -Dominator- het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik een heel fijn ding.
als je ze hebt zou ik ze niet doodslaanquote:
Wat dan, een circus act aanlerenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je ze hebt zou ik ze niet doodslaan
Wespen overleven het soms, omdat ze een groter lichaam hebben oid. Maar misschien kan je hem 'overclocken' ofzoiets. Misschien kan je er dan wel een koe mee doden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die ga ik aanschaffen in de strijd tegen de immer aanwezige irritante kutwespen...
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die ga ik aanschaffen in de strijd tegen de immer aanwezige irritante kutwespen...
Waar is dat reclameblaadje eigenlijk gebleven? Er zal namelijk vast wel zo'n elektrische vliegenmepper instaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:33 schreef Ryan3 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar als je circa 2 weken bezig bent geweest met het dresseren van een vlieg dan is het toch erg grof als je partner die vlieg vermorzelt onder de laatste uitgave van het reclameblaadje van de Gamma.
Dat ligt in de kliko. Dierenbeul.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef Stali. het volgende:
[..]
Waar is dat reclameblaadje eigenlijk gebleven? Er zal namelijk vast wel zo'n elektrische vliegenmepper instaan..
Is dit een topic over het scheiden van huisafval dan???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:43 schreef Stali. het volgende:
[..]
Die hoort bij het oud papier.
Een beter milieu begint ook niet bij jou he?.
ze vallen altijd op de grond, en dan even flink er op stampenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Wespen overleven het soms, omdat ze een groter lichaam hebben oid. Maar misschien kan je hem 'overclocken' ofzoiets. Misschien kan je er dan wel een koe mee doden.
Kun je ermee tannissen ook?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar helpt deze ook tegen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar helpt deze ook tegen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze vallen altijd op de grond, en dan even flink er op stampen
Dan wel gelijk het lijkje opruimen, anders komt de hele familie op de begrafenis...
Dat is dan weer niet nodig.. Als je hem gevangen hebt gewoon uitzetten. Het zijn maar zeldzame exemplaren die dom genoeg zijn om terug te keren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze vallen altijd op de grond, en dan even flink er op stampen
Dan wel gelijk het lijkje opruimen, anders komt de hele familie op de begrafenis...
Uitzetten is dan wel weer vriendelijk vergeleken met de Holocaust onder insecten die hier iedere dag wordt aangericht.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet nodig.. Als je hem gevangen hebt gewoon uitzetten. Het zijn maar zeldzame exemplaren die dom genoeg zijn om terug te keren.
Ik zocht naar een woord en heb hem gevonden nu: slager.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef Stali. het volgende:
Ik zal straks een bakje maden bij de dierenwinkel halen. Die worden bij het ontpoppen tamme vliegen want dan zien ze Ryan als moeder.
Kijken hoelang het gezellig blijft in huize Ryan, ik weet zeker dat ik er als snel flink op los kan meppen met dat tennisracket!
och.. toch probeer ik dat altijd wel hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je ze hebt zou ik ze niet doodslaan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef Stali. het volgende:
Ik zal straks een bakje maden bij de dierenwinkel halen. Die worden bij het ontpoppen tamme vliegen want dan zien ze Ryan als moeder.
Kijken hoelang het gezellig blijft in huize Ryan, ik weet zeker dat ik er als snel flink op los kan meppen met dat tennisracket!
die regels heb ik ook !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef Vhiper het volgende:
Insecten moeten zich gewoon aan de regels houden, mijn huis is gewoon verboden terrein voor ze en elke overtreding wordt bestraft met de doodstraf![]()
Ik heb een mooie tuin voor ze ingericht waarin ze zich naar hartelust kunnen uitleven, dus laten ze daar maar blijven
Nah, voor wespen en dergelijk stekend ongedierte is mijn stelregel: Alles mag, maar blijf a. uit mijn woning en b. ten alle tijden op minimaal 2 meter afstand van mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
die regels heb ik ook !
en wespen mogen zich vervoegen in het dichtbijgelegen park, en dan alleen nog binnen de hekken.
Altijd maar weer die wespen hè, altijd maar weer die wespen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
die regels heb ik ook !
en wespen mogen zich vervoegen in het dichtbijgelegen park, en dan alleen nog binnen de hekken.
Amen!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef Vhiper het volgende:
Insecten moeten zich gewoon aan de regels houden, mijn huis is gewoon verboden terrein voor ze en elke overtreding wordt bestraft met de doodstraf![]()
Ik heb een mooie tuin voor ze ingericht waarin ze zich naar hartelust kunnen uitleven, dus laten ze daar maar blijven
Mmmmm...En hij gaat zelf wel tussen al die vriendelijke zoemers zitten?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:50 schreef Stali. het volgende:
[..]
Amen!.
Ryan, heeft de tuin zelfs ingericht om de ergste zoemers (bijen en wespen) aan te trekken, de tuin staat vol met fruitbomen/planten zoals een pruimenboom, aalbessenstruiken, een zijwand vol blauwe regen en tot overmaat van ramp drie vlierbessenbomen op het terras. Ryan is namelijk misantroop en hoopt hiermee 'gezellige' terrashangers, zoals opdringerige buurvrouwen weg te houden. Maar dit betekent wel dat ik de komende zomer gezellig onder een klamboe in de tuin kan zitten omdat ik allergisch ben voor wespensteken. Ik vind dat ik dus het volste recht heb om op zijn minst de zoemboel binnenshuis uit te moorden..
Er staan hier teveel boeken van Jan Wolkers in de kast om dat serieus te nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:49 schreef Molluck het volgende:
Is er niemand geinteresseerd in hoe Ryan3 dat beest dan gedresseerd heeft? :p
Dus jij wilt zeggen dat je al nu al 3 Fritzjes om het leven hebt gebracht???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:53 schreef Stali. het volgende:
[..]
Er staan hier teveel boeken van Jan Wolkers in de kast om dat serieus te nemen.
Zelf weet ik dat hij drie verschillende vliegen heeft aangezien voor wijlen Fritzje..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:53 schreef Stali. het volgende:
[..]
Er staan hier teveel boeken van Jan Wolkers in de kast om dat serieus te nemen.
Zelf weet ik dat hij drie verschillende vliegen heeft aangezien voor wijlen Fritzje..
Ja, goeie bak zeg. Maar wrs betekent dit dat ze Bryan ook al vermorzelt heeft. Dat is de vlieg van het kuiken...quote:
Oei! Dat wordt herrie in de tentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, goeie bak zeg. Maar wrs betekent dit dat ze Bryan ook al vermorzelt heeft. Dat is de vlieg van het kuiken.... Die had er ook 1.
Ho, ik ben gek op hommels, ik heb er zelfs 1 een halve middag in de plooi van een spijkerbroek laten slapen. Hommels zijn aardige beesten en ze zijn een wonder want eigenlijk zouden ze niet moeten kunnen vliegen. Trappen is te makkelijk want ze leven in de grond en ze doen geen vlieg maar ook geen mensen kwaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:23 schreef OllieA het volgende:
Ja gaat toch goddorie geen bijen om zeep helpen.
Vliegen en muggen, soit, maar bijen...
Laatst sprak ik een muts die een huisje buiten had aangeschaft en nu in de tuin hommels liep dood te trappen. Hoe debiel kan je zijn, zeg.
Het gedrocht Sylvia.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:37 schreef Ryan3 het volgende:
Ze houdt ook al niet van cactussen, toevalligerwijs mijn lievelings flora. Ik heb nog een oude cactus, staat nu in de hoek (permanent), waar niemand hem kan zien en die heb ik ook een naam gegeven: Sylvia.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Goed topic!!!!! Doet me inderdaad aan Jan Wolkers denken. Vliegen dresseren, dat is ook in een Asterix en Obelix album ter sprake gekomen.
Ja, horzels, ik was ze al vergeten maar die gaan op je zitten en steken meteen. Ik ben blij dat horzels de weg hiernaartoe nog niet hebben kunnen vinden want dan mep ik er helemaal op los. Hoewel Ryan dan helemaal in zijn nopjes zal zijn want hoe gevaarlijker hoe leuker om te temmen. De zot.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geef je groot gelijk Stali! Wespen schijnen ook de enige insecten te zijn die als ze zich vervelen, moedwillig mensen gaan narren. Stilzitten is toch echt het beste, weg gaan rennen helpt maar weinig.
Overigens vind ik wespen nog lief in vergelijking met de horzels die ik ben tegengekomen op vakantie tijdens een wandeling. Dat ongedierte vliegt dus gerust een heel eind met je mee om onophoudelijk om je hoofd te blijven zwermen en een horzelbeet schijnt véle malen pijnlijker te zijn dan een wespenbeet...
Valt wel goed geld in te verdienen, met een vlooien-circus op de kermis gaan staanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef Stali. het volgende:
[..].
Precies, waar denk je dat Ryan zijn inspiratie vandaan haalt?
verkapt Ryan3-bash-topic.
Er waren daar ook hoornaars... misschien is dat wat voor 'm? Een uitermate uit de kluiten gegroeide wesp zeg maar. Ze zijn niet direct agressief, maar áls ze steken heb je een probleem. Drie steken zijn genoeg om een paard te doden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:54 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ja, horzels, ik was ze al vergeten maar die gaan op je zitten en steken meteen. Ik ben blij dat horzels de weg hiernaartoe nog niet hebben kunnen vinden want dan mep ik er helemaal op los. Hoewel Ryan dan helemaal in zijn nopjes zal zijn want hoe gevaarlijker hoe leuker om te temmen. De zot.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:57 schreef LoggedIn het volgende:
de enige dieren die ik expres doodmaak zijn spinnen.. de rest laat ik leven
Ach weet je ik heb nog een kruisspin die naar de naam sjon, niet te verwarren met de usernaam sjuuun uiteraard, luistert, dus die kan ik wel af laten dalen op je kussen???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:01 schreef Stali. het volgende:
[..]![]()
Kijk, en dit doe ik weer niet. En je schrijft nog wel de "enige" dieren...
Jij houdt van muggen? Je weet wel, die parasieten die van die jeukende bobbeltjes op je huid achterlaten..
Och, als ik maar niet wakker wordt met een...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach weet je ik heb nog een kruisspin die naar de naam sjon, niet te verwarren met de usernaam sjuuun uiteraard, luistert, dus die kan ik wel af laten dalen op je kussen???.
Jij hebt al meer dan 3 à 5 spinnen gegeten afgelopen jaar hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:08 schreef Stali. het volgende:
[..]
Och, als ik maar niet wakker wordt met een....
http://www.wetenschapsforum.nl/viewtopic.php?p=23775#23775
Nee, dit lees je verkeerd. Ik zal vast al 1 spin die van warme vochtige plekjes houdt in mijn slaap hebben gegeten maar jij bent natuurlijk veeeel ouder en slaapt minder maar je hebt statistisch gezien al 2,5 spin opgegeten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt al meer dan 3 à 5 spinnen gegeten afgelopen jaar hoor..
Is dit een andere manier om te zeggen dat ik verschrikkelijk oud ben of zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:12 schreef Stali. het volgende:
[..]
Nee, dit lees je verkeerd. Ik zal vast al 1 spin die van warme vochtige plekjes houdt in mijn slaap hebben gegeten maar jij bent natuurlijk veeeel ouder en slaapt minder maar je hebt statistisch gezien al 2,5 spin opgegeten.
Was het lekker?.
Is dit een andere manier om mij duidelijk te maken dat ik zo nu en dan weleens wat vaker snurk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dit een andere manier om te zeggen dat ik verschrikkelijk oud ben of zo..
Anyway, het is volgens mij 3 à 5 per jaar en ik heb jou je quotum voor dit jaar al gevoerd hoor..
Als ik ze tegenkom neem ik er wel 1 voor je meequote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:13 schreef Stali. het volgende:
[..]
Waar ga jij een nieuwe kopen? Ik wil er namelijk ook één..
Wij ouderen slapen minder hè.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Is dit een andere manier om mij duidelijk te maken dat ik zo nu en dan weleens wat vaker snurk?.
Zeg, Steve, hoe oud ben jij? Jonger dan Ryan? En slaap je goed?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als ik ze tegenkom neem ik er wel 1 voor je mee
Spinnen zijn juist lief! En elegant en zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:57 schreef LoggedIn het volgende:
de enige dieren die ik expres doodmaak zijn spinnen.. de rest laat ik leven
Noem een hooiwagen maar elegant, het zijn de grootste klunzen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Spinnen zijn juist lief! En elegant en zo.
En daar heb jij er al verschillende van op.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:25 schreef Stali. het volgende:
[..]
Noem een hooiwagen maar elegant, het zijn de grootste klunzen.
Zie profiel En ja ik als ik slaap slaap ik als een blokquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:20 schreef Stali. het volgende:
[..]
Zeg, Steve, hoe oud ben jij? Jonger dan Ryan? En slaap je goed?
Zoja, dan graag..
En daarom zoek ik nu actief naar een jongere man. .quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En daar heb jij er al verschillende van op..
quote:
Leuk zo'n jonge knaap die altijd ligt te snurken. Kopje koffie???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:28 schreef Stali. het volgende:
[..]
En daarom zoek ik nu actief naar een jongere man. ..
It beats 's nachts er elke keer uit moeten om die mug op te sporen... En ik slaap écht niet verder als er eentje zit hoor. Als ze me steken krijg ik echt gigantische bulten die een dikke week blijven zittenquote:
Alle mannen zijn verder hetzelfde dusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zie profiel En ja ik als ik slaap slaap ik als een blok![]()
Ik zeg Als ik slaapquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:30 schreef Stali. het volgende:
[..]
Alle mannen zijn verder hetzelfde dus?
Serieuze tip, drink BitterLemon van Schweppes (geen ander merk), daar zit Kinine in en heb dit vele zomers gedronken en was volledig vrij van muggebulten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
It beats 's nachts er elke keer uit moeten om die mug op te sporen... En ik slaap écht niet verder als er eentje zit hoor. Als ze me steken krijg ik echt gigantische bulten die een dikke week blijven zitten.
Thnx! Altijd het proberen waard als ik ergens ben waar geen klamboe available is!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:32 schreef Stali. het volgende:
[..]
Serieuze tip, drink BitterLemon van Schweppes (geen ander merk), daar zit Kinine in en heb dit vele zomers gedronken en was volledig vrij van muggebulten.
Tja, ik heb gehoord dat toen je nog in Zuid-Afrika woonde er hele tarantulla's down the hatch gingen bij jou.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:32 schreef Stali. het volgende:
[..]
Serieuze tip, drink BitterLemon van Schweppes (geen ander merk), daar zit Kinine in en heb dit vele zomers gedronken en was volledig vrij van muggebulten.
Lekker zo'n lopende haarbal naar binnenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, ik heb gehoord dat toen je nog in Zuid-Afrika woonde er hele tarantulla's down the hatch gingen bij jou..
Ach ja die mond staat altijd open bij haar hè.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:37 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Lekker zo'n lopende haarbal naar binnen![]()
Dream on! dit heb je natuurlijk 'snachts verzonnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach ja die mond staat altijd open bij haar hè..
De Grijskopjes van tegenwoordigquote:
Kaalkopjequote:
En jij roept maar wat want het is nog helemaal geen spinnentijd. De foto's van OllieA moeten dan ook van vorige zomer zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Van voren niet.
En jij hebt al 23 spinnen verzwolgen de afgelopen 1 1/2 maand..
Voor huisspinnen is het altijd seizoen hoor, liefje...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:51 schreef Stali. het volgende:
[..]
En jij roept maar wat want het is nog helemaal geen spinnentijd. De foto's van OllieA moeten dan ook van vorige zomer zijn.
Sliep uit, (ja doe eens?)
Ik ga boven de zooi opruimen en neem de vliegenmepper mee.
Maar kaneelstokje, je weet toch dat zwarte huisspinnen weliswaar overwinteren in huizen maar niet eerder te voorschijn komen dan eind juni?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor huisspinnen is het altijd seizoen hoor, liefje....
Btw je bedoelt die vliegenmepper die ik onklaar gemaakt heb???
Om maar geenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef Stali. het volgende:
[..]
Maar kaneelstokje, je weet toch dat zwarte huisspinnen weliswaar overwinteren in huizen maar niet eerder te voorschijn komen dan eind juni?
Dat was de mepper van het Kruidvat, snoesje.
En nu ben ik echt weg! Kleffe veertiger!
Dat valt wel mee hoor, ik vind het concept van de natuur op zich ook mooi.. Ik houd alleen niet van vliegende insecten. Dit betekent nog niet dat ik onnodig geweld op ze uitoefen, maar ik zorg wel dat ik uit de buurt raak van vliegende insecten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:56 schreef Vassili_Z het volgende:
Meeste vrouwen kunnen het totaalplaatje niet eens zien hoe belangrijk alles is in de natuur. Ze houden alleen van natuur als het knuffelig, romantisch of schattig is. Kots.
Ik herinner me jou een keer het donkergroene kroontje van een tomaat op je bureau gegooid te hebben en jij je toen helemaal te barsten schrok omdat je dacht dat het een... ja juist, dames en heren, je dacht dat het een spinnetje was.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om maar geengenoemd te worden, wordt een man vrijwillig veertiger hoor.
Maar anyway ik heb een potje met spinnen hè en voor hun is het altrijd seizoen hoor....
Dit is niet eer-lijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:58 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik herinner me jou een keer het donkergroene kroontje van een tomaat op je bureau gegooid te hebben en jij je toen helemaal te barsten schrok omdat je dacht dat het een... ja juist, dames en heren, je dacht dat het een spinnetje was..
Precies, daarom zie je dat veel mannen seriemoordenaar worden, just out of spite...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:56 schreef Vassili_Z het volgende:
Meeste vrouwen kunnen het totaalplaatje niet eens zien hoe belangrijk alles is in de natuur. Ze houden alleen van natuur als het knuffelig, romantisch of schattig is. Kots.
Het was trouwens niet het onschuldige donkergroene kroontje van een tomaat dat ze op mijn bureau gooide maar een nep-tarantullaknuffeldier van de Action...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is niet eer-lijk.
Privileged information....
Da's een zweefvlieg, die doen niks...quote:
Oh, je bedoelt het bruine kleverige plakkevertje van Emma? Ik raadde haar al aan het niet naar je toe te gooien omdat zelfs een ezel... nou ja goed, beide keren bingo dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het was trouwens niet het onschuldige donkergroene kroontje van een tomaat dat ze op mijn bureau gooide maar een nep-tarantullaknuffeldier van de Action...
Glijmiddel van het kruidvat. Get real.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:54 schreef Stali. het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt het bruine kleverige plakkevertje van Emma? Ik raadde haar al aan het niet naar je toe te gooien omdat zelfs een ezel... nou ja goed, beide keren bingo dus..
Boven niets gevonden trouwens, geen vlieg behalve een bijna leeg potje glijmiddel (van het Kruidvat) gepikt door hetEmma van vijf. Damn, wat moet ze ermee?
Gaat dit teveel offtopic?.
Ja, daarom, wat moet hetquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Glijmiddel van het kruidvat. Get real..
Glijmiddel is mijn middlename.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ja, daarom, wat moet hetermee?!
Gaat dit Ryan3-bash-topic echt niet teveel offenzo?.
Slijmjurknummero1 voor bekenden?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Glijmiddel is mijn middlename.
Ryan-glijmiddel-3..
Gaan we nu opnoemen wat het hier nu allemaal niet is??? Dan ken ik er nog wel 1. Het is hier geen ONZ...quote:
Which reminds me, we moeten nu ook nog eens RG op bezoek vragen hè.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:12 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik ga RaisinGirl of Yvonne roepen hoor! Slijmjurk!
Ollie moet gelukkig veel uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Which reminds me, we moeten nu ook nog eens RG op bezoek vragen hè..
Will& Grace is het nuquote:
Wat ons terugbrengt tot mijn namesake, Franscicus van Assisi, die voor de bloemen én de bijtjes predikte.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:34 schreef Stali. het volgende:
Hmmm zou kunnen maar de bloemetjes en bijtjes dan?
Nee, ik ziet niet vast in een witte glibberigheid, Stali heeft gewoon Fritz koelbloedig vermoord vanmorgen en ik beschouw dat als net zoiets als de moord op wijlen T. van Gogh. Wat zodiakk en RG verder met elkander uitvreten is offtopic en zou me een worst wezen, Stali loopt hier bij me rond, die personages niet.quote:
Inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:19 schreef Mirage het volgende:
Zelfs ons kleine ventje weet nog te vertellen dat spinnen lief zijn als wij beloven hun huisje ( web) niet kapot te maken... de spin zal dan in ruil daarvoor de muggen voor ons vangen.
Ryan juicht!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:19 schreef Mirage het volgende:
Stali, je bent een bruut !
Ik mep met liefde alles in huis zelf dood.quote:Ik moet je wel nageven dat je een stuk meer lef hebt dan die echtgenoot van mij.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:58 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik mep met liefde alles in huis zelf dood..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:59 schreef Stali. het volgende:
Ps. ik ga naar bed, alles wat ene Ryan3 nog mocht posten dat is met deze wetenschap he?
Slaap lekker allemaal..
.
[offtopic]quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:59 schreef Stali. het volgende:
Ps. ik ga naar bed, alles wat ene Ryan3 nog mocht posten dat is met deze wetenschap he?
Slaap lekker allemaal..
.
Je bedoelt op de camping, staat momenteel in TTK, Stali & Ryan3 op de camping. geen pretje zeg maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:09 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
[offtopic]
Hey psst dit is de eerste keer dat ik je op het forum zie sinds Pottenkijkers, dat jij een beetje op vakantie zat![]()
whehe was een goede grap mên [14.gif]
Een hype duurt niet langer dan de hype, maar deze link kende ik nog niet.quote:Ter herinnering: http://depit.web-log.nl/
[/offtopic]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:19 schreef Mirage het volgende:
Stali, je bent een bruut !
Ik moet je wel nageven dat je een stuk meer lef hebt dan die echtgenoot van mij.
Van hem moet ook alles dood... hij heeft er alleen zelf het lef niet voor.....
quote:Hij is in staat in de woonkamer op de bank te slapen als er ene spin op de slaapkamer logeert.
"Ester !!! Er zit un spihin. Maak hem maar dood".
quote:En Ester pakt braaf een potje/ papiertje... en brengt het beestje in veiligheid.
quote:Zelfs ons kleine ventje weet nog te vertellen dat spinnen lief zijn als wij beloven hun huisje ( web) niet kapot te maken... de spin zal dan in ruil daarvoor de muggen voor ons vangen.
"hij zit toch wel echt aan de buitenkant hè"quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
welles !
[..]
Niet waar !,..
...hooguit "Laat 'm niet ontsnappen hoor...."
[..]
Goed zo meisje !
[..]
...dus ? pfffff....
ik ben niet bang voor spinnen,.... zolang ze maar buiten in hun web blijven.....
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
"hij zit toch wel echt aan de buitenkant hè"
klinkt bekend ?
Henk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:38 schreef Stali. het volgende:
Ik heb een probleem en dierenliefhebbers die mij verfoeien omdat ik alles wat ik levend in huis aantref dat kleiner is dan een hommel met plezier doodsla, deze liefhebbers zijn misschien genegen het leven te redden van minstens twee bijen per dag.
Iedere morgen bij het openen van de gordijen van het voorraam verwelkomen mij minstens twee grote zoemende bijen. 's Nachts zijn de deuren echter dicht maar eergisteravond begon er zomaar ineens om 23.10 een bij door de kamer, rond mijn hoofd te straaljagen en op moment van schrijven vliegen er voor het raam een minilibelle en een grote bij vergezeld door drie kleine dunne bijen, het lijken wel jongen!
Kortom ik begin er al een béétje nerveus van te worden maar kan niet ontdekken waar ze vandaan komen.
Iemand een idee? Reageer dan z.s.m. voordat Ryan ze allemaal een naam gaat geven en ik na het doden van Brian, Fritz etc, door een kind van vijf voortdurend aangekeken wordt alsof ik haar familie vermoord heb....
Die heb ik vorig weekend gekocht omdat ik helemaal gek werdt van die muggen e.d.!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef -Dominator- het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik een heel fijn ding.
En terecht.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:04 schreef Alfa145 het volgende:
[..]
Die heb ik vorig weekend gekocht omdat ik helemaal gek werdt van die muggen e.d.!
Kom ik thuis, nergens een mug oid meer te bekennen. Heb er nogsteeds geeneen
kunnen ontdekken. Ik ben bang dat ze gezamelijk een plan aan het smeden zijn
om me met zijn allen te grazen te nemen..
Ik doe geen oog meer dicht, want ik heb het vermoeden dat ze het plan 's nachts zullen uitvoeren![]()
-----> R&P ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
Even een zielekreet.
Zo heeft Stali vanmorgen onze huisvlieg Fritz (die bijna tam was) vermoord en ze spoorde mij aan om een bij te doden, hetgeen ik niet gedaan heb natuurlijk. Vooral vrouwen kunnen hun moordlustige neigingen niet bedwingen als onze vrinden de insecten hun dappere koppjes weer opsteken. Geen idee hebben ze ook hoe belangrijk insecten zijn in het ecosysteem en wat voor leuke vriendjes het kunnen zijn als je ze, na veel moeite, tam weet te maken (net zoals mij bijna gelukt was met kleine Fritzje).
RIP Fritz.
9 wespen tot stof verpulverd door... jou.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
9 dode wespen vandaag.
3 dode vliegen door de kleine, met de hak van haar schoeisel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |