Die ga ik aanschaffen in de strijd tegen de immer aanwezige irritante kutwespen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef -Dominator- het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik een heel fijn ding.
als je ze hebt zou ik ze niet doodslaanquote:
Wat dan, een circus act aanlerenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je ze hebt zou ik ze niet doodslaan
Wespen overleven het soms, omdat ze een groter lichaam hebben oid. Maar misschien kan je hem 'overclocken' ofzoiets. Misschien kan je er dan wel een koe mee doden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die ga ik aanschaffen in de strijd tegen de immer aanwezige irritante kutwespen...
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die ga ik aanschaffen in de strijd tegen de immer aanwezige irritante kutwespen...
Waar is dat reclameblaadje eigenlijk gebleven? Er zal namelijk vast wel zo'n elektrische vliegenmepper instaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:33 schreef Ryan3 het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar als je circa 2 weken bezig bent geweest met het dresseren van een vlieg dan is het toch erg grof als je partner die vlieg vermorzelt onder de laatste uitgave van het reclameblaadje van de Gamma.
Dat ligt in de kliko. Dierenbeul.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef Stali. het volgende:
[..]
Waar is dat reclameblaadje eigenlijk gebleven? Er zal namelijk vast wel zo'n elektrische vliegenmepper instaan..
Is dit een topic over het scheiden van huisafval dan???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:43 schreef Stali. het volgende:
[..]
Die hoort bij het oud papier.
Een beter milieu begint ook niet bij jou he?.
ze vallen altijd op de grond, en dan even flink er op stampenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Wespen overleven het soms, omdat ze een groter lichaam hebben oid. Maar misschien kan je hem 'overclocken' ofzoiets. Misschien kan je er dan wel een koe mee doden.
Kun je ermee tannissen ook?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar helpt deze ook tegen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar helpt deze ook tegen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze vallen altijd op de grond, en dan even flink er op stampen
Dan wel gelijk het lijkje opruimen, anders komt de hele familie op de begrafenis...
Dat is dan weer niet nodig.. Als je hem gevangen hebt gewoon uitzetten. Het zijn maar zeldzame exemplaren die dom genoeg zijn om terug te keren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze vallen altijd op de grond, en dan even flink er op stampen
Dan wel gelijk het lijkje opruimen, anders komt de hele familie op de begrafenis...
Uitzetten is dan wel weer vriendelijk vergeleken met de Holocaust onder insecten die hier iedere dag wordt aangericht.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet nodig.. Als je hem gevangen hebt gewoon uitzetten. Het zijn maar zeldzame exemplaren die dom genoeg zijn om terug te keren.
Ik zocht naar een woord en heb hem gevonden nu: slager.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef Stali. het volgende:
Ik zal straks een bakje maden bij de dierenwinkel halen. Die worden bij het ontpoppen tamme vliegen want dan zien ze Ryan als moeder.
Kijken hoelang het gezellig blijft in huize Ryan, ik weet zeker dat ik er als snel flink op los kan meppen met dat tennisracket!
och.. toch probeer ik dat altijd wel hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je ze hebt zou ik ze niet doodslaan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:54 schreef Stali. het volgende:
Ik zal straks een bakje maden bij de dierenwinkel halen. Die worden bij het ontpoppen tamme vliegen want dan zien ze Ryan als moeder.
Kijken hoelang het gezellig blijft in huize Ryan, ik weet zeker dat ik er als snel flink op los kan meppen met dat tennisracket!
die regels heb ik ook !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef Vhiper het volgende:
Insecten moeten zich gewoon aan de regels houden, mijn huis is gewoon verboden terrein voor ze en elke overtreding wordt bestraft met de doodstraf![]()
Ik heb een mooie tuin voor ze ingericht waarin ze zich naar hartelust kunnen uitleven, dus laten ze daar maar blijven
Nah, voor wespen en dergelijk stekend ongedierte is mijn stelregel: Alles mag, maar blijf a. uit mijn woning en b. ten alle tijden op minimaal 2 meter afstand van mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
die regels heb ik ook !
en wespen mogen zich vervoegen in het dichtbijgelegen park, en dan alleen nog binnen de hekken.
Altijd maar weer die wespen hè, altijd maar weer die wespen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
die regels heb ik ook !
en wespen mogen zich vervoegen in het dichtbijgelegen park, en dan alleen nog binnen de hekken.
Amen!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef Vhiper het volgende:
Insecten moeten zich gewoon aan de regels houden, mijn huis is gewoon verboden terrein voor ze en elke overtreding wordt bestraft met de doodstraf![]()
Ik heb een mooie tuin voor ze ingericht waarin ze zich naar hartelust kunnen uitleven, dus laten ze daar maar blijven
Mmmmm...En hij gaat zelf wel tussen al die vriendelijke zoemers zitten?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:50 schreef Stali. het volgende:
[..]
Amen!.
Ryan, heeft de tuin zelfs ingericht om de ergste zoemers (bijen en wespen) aan te trekken, de tuin staat vol met fruitbomen/planten zoals een pruimenboom, aalbessenstruiken, een zijwand vol blauwe regen en tot overmaat van ramp drie vlierbessenbomen op het terras. Ryan is namelijk misantroop en hoopt hiermee 'gezellige' terrashangers, zoals opdringerige buurvrouwen weg te houden. Maar dit betekent wel dat ik de komende zomer gezellig onder een klamboe in de tuin kan zitten omdat ik allergisch ben voor wespensteken. Ik vind dat ik dus het volste recht heb om op zijn minst de zoemboel binnenshuis uit te moorden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |