ooooooooooh MMM, vertel over je mooie tapas boek!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
lekker roze ook![]()
die van mij is lelijk
maar vast heel lekker
een uberkleffe chocoladetaart!
Foto, foto, foto!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
lekker roze ook![]()
die van mij is lelijk
maar vast heel lekker
een uberkleffe chocoladetaart!
Zal ik je een geheimpje verklappen...?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Nope, eerst vond ik het wel oke, maar ik heb 1 keer naturel kwarktaart gegeten en die was zo vies, dan ik daar nu een soort trauma van heb...
Maar ja, er zijn genoeg andere lekkere taarten
Ik ben meer een hartig mensjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen...?![]()
Ik ben helemaal geen taart mens...![]()
![]()
Ik zou zeggen: kijk ook eens hier Makkelijke chocoladerecepten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
en tapas zijn zo leuk
en het boek is zo leuk
Hey, pronken met andersmans veren he, kippetje...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk ook eens hier Makkelijke chocoladerecepten.![]()
Jouw taart stop ik volgende keer vol met Ritalinquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:37 schreef Oblivion het volgende:
Ja, en nu was ik echt te snel...![]()
![]()
Mooie post BBQ-kip!![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jouw taart stop ik volgende keer vol met Ritalin
Dat zal je wel stoppen, vervelend pestvrouwtje(geweldige smiley)
quote:
Jezus wat lelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:45 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb een chocolade taart all year around...![]()
[afbeelding]
Voila van beton!![]()
Ben niet zo goed met die codes, ik kan ze niet onthouden...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kende je die code nog niet eerder?
Nou, dat klinkt anders hartstikke lekker!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef Oblivion het volgende:
Zo de guacemole is gemaakt...![]()
Had nog een advokadootje liggen..![]()
En dan zometeen de kip in burrito stuff opbakken, beetje sla beetje rijst, en een tortilla.
Ze doen het er maar mee...![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is nu een ranzig wijf op tv man... bah!
Op RTL4, een vrouwtje wat ana het koken is, met ringen aan haar vingers, zit lekker aan haar gezicht te wrijven tijdens het koken en wanneer ze eieren heeft gescheiden (met haar handen) dan akt ze daarna met haar handen alle andere ingrediënten, die rauw blijven...
BAH!
Ik laat het vaak mijn vriend doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik snij rauwe kip altijd met mes en vork, zodat ik t niet hoef aan te raken
Hoe dik is je taart?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, in mn chocotaart zittehn 3 eieren
dan is 20 minuten op 170 graden [iets midner?] toh zat, om eventuele vervelende situaties te voorkomen?
Verder niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |