quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
KijkZo'n opmerking bedoel ik.
Je zegt dat ze gelijk heeft. Maar een onderbouwing, Ho maar!
Je past wel bij goddes.
En dit is hetzelfde als dat je zegt "MANNEN ZIJN LOSERS!!" en er niet bij verteld waarom.
Wat hebben mensen dan aan die opmerking?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef babba_ het volgende:
[..]
jij wordt in je oor verkracht door die BANAAN, dus is wel degelijk een issue!
Morgen is het zaterdag dan kom ik hier nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zie het positief, morgen ben je weer verliefd
Ach ja, eigenlijk doet zij hetzelfde bij jou.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig ben je dan niet de enige die ze triest vind, geloof dat ze mij ook niet meer zo lief vind![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Pas maar op... dadelijk voel je een harige kont van Teardrop-NL over je banaan heen schuiven![]()
zoek de banaan ?quote:
Zou een mooie avatar makenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Pas maar op... dadelijk voel je een harige kont van Teardrop-NL over je banaan heen schuiven![]()
Kijk, dat idee heb ik nou ook al jaren. Ben blij dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
En dat is nou het verschil, tussen toen jullie 15/16 waren en degenene die dat nu zijn..
Echt volgens mij is sinds dat ik 16 was ZOVEEL veranderd! Je ziet nu verdikkie kindjes van 11 al in stringetjes lopen (om maar even een zijstraat te nemen)
dat is zeker zo.. ze worden steeds jonger met allesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
En dat is nou het verschil, tussen toen jullie 15/16 waren en degenene die dat nu zijn..
Echt volgens mij is sinds dat ik 16 was ZOVEEL veranderd! Je ziet nu verdikkie kindjes van 11 al in stringetjes lopen (om maar even een zijstraat te nemen)
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zie het positief, morgen ben je weer verliefd
En dat is het dus precies, als meisjes van 11,12,13 zich als sletten gaan gedragen (OP MSN) en daarna nog in real life gaan afspreken met die lui ook dan kun je toch verwachten dat zoiets gaat gebeuren !!! en dan nog beweren dat die meisjes onschuldig zijn en geen schuld hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
Meid, ik ben zelf 17quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:54 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:
Wat dacht je hoe ik mij voelde toen ik dit bericht schreefquote:
Breezahsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meid, ik ben zelf 17.
Een jaar geleden was die 'breezercultuur' er ook al.
Dan nog. Die meiden zijn dan gewoon achterlijk in mijn ogen.
Haha maar het scheeld dat ik ook niet serieus benquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk doet zij hetzelfde bij jou.
Heel lief en 'verliefd'. Maar ondertussen heeft ze een vriend.
Dus eigenlijk misbruikt ze jou. Want stel jij bent echt verliefd. Jullie gaan meeten.
Jij wil zoenen, zij niet. Jij 'verkracht' haar. En dan roepen "HET WAS NIET MIJN SCHULD!!"
Yeahhhhhhhhhhhh right.
Dit was btw maar een voorbeeld. Dus no offence teardropje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |