Sjaaltje heb je nodig voor de blindoekquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een sjaaltje of riem doet het ook goed.
BWMquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zeker cadeautje van je vader, mocht je daarna zeker in de BMW
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zeker cadeautje van je vader, mocht je daarna zeker in de BMW
Dit is geen ruzie dit is een discussiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er iedere dag wel ruzie's
Ik zal dr wel een lesje lerenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga shoppen, word een beetje triest van dit topic. en ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar uik mag hopen dat er een keer iets gebeurd bij mensen die denken zoals jij, ijsmeis
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee inderdaad..... waren alle vrouwen maar bisexueel![]()
wij schrikken van jou, doe je rok eens omlaagquote:
gehaktballetje?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef Houniet het volgende:
ik begin honger te krijgen...
![]()
.
denk jij wat ik denk
Eensch met het eerste, het is wel 's gezelliger geweest.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga shoppen, word een beetje triest van dit topic. en ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar uik mag hopen dat er een keer iets gebeurd bij mensen die denken zoals jij, ijsmeis
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
meisje, je weet dus niet waar je over praat.
Nee hoor, dit had ik ook gezegd als het over IJlien gingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Alleen omdat het over ijsmeis gaat zeker![]()
zijn ze ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee inderdaad..... waren alle vrouwen maar bisexueel![]()
Zo kan je het ook noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dit is geen ruzie dit is een discussie
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, dit had ik ook gezegd als het over IJlien ging![]()
dit had ik bij iedereen gezegd
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Whopper?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:37 schreef Houniet het volgende:
ik begin honger te krijgen...
![]()
.
denk jij wat ik denk
Idd! Vroegah keek ik altijd op nu.nl enzo, maar tegenwoordig druk ik alleen op F5quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef babba_ het volgende:
of op fok. ik weet het niet meer sinds ik op dit forum zit hou ik het nieuws tniet echt meer bij
nu.nl?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Idd! Vroegah keek ik altijd op nu.nl enzo, maar tegenwoordig druk ik alleen op F5![]()
Meen je niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef babba_ het volgende:
[..]
zijn ze ook!stond gister in de metro!!
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je toch, als ik er ben wordt er gelachen
Vroegah, toen de guldens nog van hout warenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Idd! Vroegah keek ik altijd op nu.nl enzo, maar tegenwoordig druk ik alleen op F5![]()
Maar dan is het al geen verkrachten meer omdat je het hem aanprijstquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Eerst zeggen "Ahhh verkrachten is héééééél erg, huil huil."
En het dan iemand toewensen?
Meid, wie is hier nou triest?![]()
Maar thanks, ik zal het eens aanprijzen bij mijn ex-vriend.
Misschien wil ie wel.
't Is net hoe je 't opvat hèquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je toch, als ik er ben wordt er gelachen
Ach ja, ik heb sowieso een hekel aan mensen die niet eens op mijn posts reageren.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Een discussie is blijkbaar niet iets voor Goddess
niet iets tussen ijsmeis en Goddess.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Een discussie is blijkbaar niet iets voor Goddess
Dat deden die meiden toch ook?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan is het al geen verkrachten meer omdat je het hem aanprijst![]()
jawel. een onderzoekje ofzo. Lieten ze mannen en vrouwen naar verschillende soorten pr0n kijken. De mannen raakten alleen opgewonden bij beelden wat ze zelf leuk vonden. standjes enzo. vrouwen werden opgewonden als ze gewoon man+vrouw zagen, maar ook bij vrouw+vrouw!quote:
idd typisch twee tegenpolenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
niet iets tussen ijsmeis en Goddess.
Beiden interpeteren ze tekst op hun eigen manier en/of verzinnen er dingen bij die er niet staan.
Daarom ben je ook zo'n schatje... Neukuh ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb sowieso een hekel aan mensen die niet eens op mijn posts reageren.
Maar iets in de trant van "Is niet waar" .
Ipv dat je zoiets onderbouwt.
Maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. Jammer. Want zo hoort een discussie niet.
Ik ga ook niet liggen roepen "Goddes, je bent een kneus" .
Nee, ik leg alles netjes uit.
Dus als jij dat zegt op Fok! hebben we een grote gangbangquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat deden die meiden toch ook?
Die zeiden ook "Wil je me neuken?"
Dat is toch hetzelfde?.
Welke dingen verzin ik er bij dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
niet iets tussen ijsmeis en Goddess.
Beiden interpeteren ze tekst op hun eigen manier en/of verzinnen er dingen bij die er niet staan.
Ik wordtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Scherp hé? Ik wordt langzaam aan wel wakker vandaag..
Hey ik was het met je eens rememberquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat deden die meiden toch ook?
Die zeiden ook "Wil je me neuken?"
Dat is toch hetzelfde?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |