quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die worden vanavond ook verkracht!
Ze hebben namelijk een kort rokje aan!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nu vorm ik al samen een groep met 2 meiden, we zijn het alle 3 met elkaar eens![]()
Door jitzeee's banaan zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef Houniet het volgende:
буддистских храмах следует идти по часовой стрелке (либо следовать за потоком паломников), вращать молитвенные барабаны следует правой рукой по часовой стрелке.
Haha voor de duidelijkheid zal ik dat maar ff in je Signature gaan zetten, anders wordt je bij elke meet die je vraagt verkracht hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
voordat ik verkracht wordt: nee ikwil geen sex met je![]()
Roep je een Jihad uitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef Houniet het volgende:
буддистских храмах следует идти по часовой стрелке (либо следовать за потоком паломников), вращать молитвенные барабаны следует правой рукой по часовой стрелке.
Maar niet door mijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
je loopt idd achterquote:
Jij niet maar je banaan misschien welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet door mijn banaan. Ik ben geen verkrachter![]()
Zeggen alle verkrachtersquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet door mijn banaan. Ik ben geen verkrachter![]()
Hé, niet zo doen tegen IJlienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Haha voor de duidelijkheid zal ik dat maar ff in je Signature gaan zetten, anders wordt je bij elke meet die je vraagt verkracht hoor![]()
Ze worden allemaal verkrachtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:04 schreef Blinker het volgende:
Hier in engeland lopen ze allemaal rond in korte rokjes
Niks mis mee![]()
Flink neuken daar zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:04 schreef Blinker het volgende:
Hier in engeland lopen ze allemaal rond in korte rokjes
Niks mis mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |